Graspop Metal Meeting 2026

Wie weet is het gewoon een marketing dingetje en moeten we het niet zo serieus nemen! Als het een marketing truuc is, dan zijn ze in ieder geval zeer succesvol want we hebben het er elke keer over
Richting sponsors kijk eens hoeveel exclusieve bands wij op ons festival hebben.

Dit is toch weer typisch vorst. Tickets per zone verkopen maar dan niet controleren als iedereen in zijn juiste zone is. Het is gigantisch druk op het middenplein maar dan grote gaten op de balkons van mensen die gewoon naar middenplein gegaan zijn
Ook het eerste wat ons opviel toen we aankwamen!

Dit is toch weer typisch vorst. Tickets per zone verkopen maar dan niet controleren als iedereen in zijn juiste zone is. Het is gigantisch druk op het middenplein maar dan grote gaten op de balkons van mensen die gewoon naar middenplein gegaan zijn
Blijkbaar in de andere richting wel controle. Terwijl middenplein duurder is dacht ik. Wil gerust wel wat zitten anders 😅

Standaard Vorst, geniet van de show!

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Parkway Drive is nu echt wel klaar voor die headline spot. Wat een ronduit geschifte productie.

Genoten van de eerste tot de laatste seconde!

GMM 2026 op zondag (of eender welke andere dag) afsluiten met 'Wild Eyes' lijkt me gewoon een epic feestje om de vermoeide lijven toch vol adrenaline te krijgen.

Helemaal met jullie eens, het was een fantastische show inderdaad. Ik heb echter het idee dat niets van deze show aspecten gebruikt zou kunnen worden op festivals aangezien alles verwerkt zat in die stalen constructie die ze mee hadden en dat gaat hem niet worden op festivals. Hoe zien jullie dat?

Ik zie het ook niet gebeuren dat die in juni opeens een volledig nieuwe show hebben dus als die toch een rondje festivals zouden doen zal het wel een combinatie worden van de vorige festival stage setup met een paar kleine nieuwe dingetjes gok ik

Helemaal met jullie eens, het was een fantastische show inderdaad. Ik heb echter het idee dat niets van deze show aspecten gebruikt zou kunnen worden op festivals aangezien alles verwerkt zat in die stalen constructie die ze mee hadden en dat gaat hem niet worden op festivals. Hoe zien jullie dat?

Ik zie het ook niet gebeuren dat die in juni opeens een volledig nieuwe show hebben dus als die toch een rondje festivals zouden doen zal het wel een combinatie worden van de vorige festival stage setup met een paar kleine nieuwe dingetjes gok ik
Ik was hetzelfde aan het denken, ik betwijfel of ze hetzelfde op een festival podium kunnen doen, zeker dat platform lijkt me helmaal onmogelijk

Er zijn wel delen die gebruikt kunnen worden in dat geval denk ik. Ik heb de show natuurlijk niet gezien, maar KISS had ook wel dingen dat ze bijvoorbeeld het optreden begonnen in de lucht op een platform dat aan de constructie vast zat. Het zal wel niet 1 op 1 volledig gebruikt kunnen worden, maar er zullen wel mogelijkheden zijn

Er zijn wel delen die gebruikt kunnen worden in dat geval denk ik. Ik heb de show natuurlijk niet gezien, maar KISS had ook wel dingen dat ze bijvoorbeeld het optreden begonnen in de lucht op een platform dat aan de constructie vast zat. Het zal wel niet 1 op 1 volledig gebruikt kunnen worden, maar er zullen wel mogelijkheden zijn
Het was een soort brug die de b stage midden in de zaal verbond met het hoofdpodium, je kunt dat ding natuurlijk wel op het podium monteren maar dan verliest het zijn effect een beetje ben ik bang.

Ik heb in het 'in ben naar .. geweest en het was..' topic een uitgebreidere review van de show gezet als je het leuk vind om te lezen.

• Leuk
Waarderingen: kineza en Koekdoos
Het was een soort brug die de b stage midden in de zaal verbond met het hoofdpodium, je kunt dat ding natuurlijk wel op het podium monteren maar dan verliest het zijn effect een beetje ben ik bang.

Ik heb in het 'in ben naar .. geweest en het was..' topic een uitgebreidere review van de show gezet als je het leuk vind om te lezen.

Ik heb het (helaas) ook niet gezien, maar je zou denken dat ze zo'n set-up zowel voor concertzalen als festivals ontwikkelen. Ik denk dan ook aan de kosten hiervan - hoe langer ze het kunnen gebruiken, hoe beter. Misschien met enkele tweaks? Ik hoop alleszins dat het kan, want zou het graag met mijn eigen ogen zien!

Ik heb het (helaas) ook niet gezien, maar je zou denken dat ze zo'n set-up zowel voor concertzalen als festivals ontwikkelen. Ik denk dan ook aan de kosten hiervan - hoe langer ze het kunnen gebruiken, hoe beter. Misschien met enkele tweaks? Ik hoop alleszins dat het kan, want zou het graag met mijn eigen ogen zien!
Ze touren wel 2 jaar in zalen met deze configuratie, neem aan dat als ze later festivals doen dit een beetje aanpassen inderdaad. De meeste zaken van op het podium zelf kunnen ze wel hergebruiken lijkt me.

Ze touren wel 2 jaar in zalen met deze configuratie, neem aan dat als ze later festivals doen dit een beetje aanpassen inderdaad. De meeste zaken van op het podium zelf kunnen ze wel hergebruiken lijkt me.
deze constructie is mogelijk op festivals maar dan alleen als headliner en de brug/ b stage blijven heel de dag liggen inclusief een paar balken die heel de dag dwars over het podium hangen en ook een veiligheidscoördinator die niet te lastig doet anders zijn er extra pilaren nodig aan het einde van B stage. logistiek moeilijk maar niet onhaalbaar dus.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Loek123
Into the Grave
𝐀𝐧𝐭𝐡𝐫𝐚𝐱, 𝐏𝐚𝐥𝐞𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐒𝐰𝐢𝐬𝐬 𝐞𝐧 𝐦𝐞𝐞𝐫 𝐧𝐚𝐚𝐫 𝐈𝐧𝐭𝐨 𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐫𝐚𝐯𝐞!
Venijnige thrash, gruwelijke death metal, slopende metalcore en ijskoude black metal vullen het al gevarieerde programma van Into The Grave 2026 aan!
Anthrax, Paleface Swiss, Carach Angren, The Browning, 1914, Insanity Alert, Severe Torture, Doodseskader en Warfield komen het Oldehoofsterkerkhof in Leeuwarden opschudden komend jaar.

Anthrax kan al niet meer missen, lijkt mij. Verder mag 1914 altijd doorkomen.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en johanra

Users who are viewing this thread