Lowlands 2025

Op ticketswap nog ong 500 kaarten?

Veel plezier allemaal. En hou je hoofd koel vandaag met de warmte die nog komen gaat.
Vandaag nog ff werken en dan morgen rustig op mijn fietsje die kant op. Tot Later.

Goedemorgen all, voor de LL gangers maak er een mooi weekend van en wees lief voor elkaar. Voor de thuisblijvers, we genieten ook voor jullie mee. Volgend jaar er hopelijk allemaal weer bij.

Wij gaan 15:30 rijden en dan rustig settelen op camping 6.

Iemand enig idee of kiss & ride nog op dezelfde plaats is als de andere jaren?

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Hoe is het bij de pendelbussen vanaf Lelystad? Ik kom over een klein uurtje aan in Lelystad. Weer voor het eerst in jaren met de trein.

Goedemorgen all, voor de LL gangers maak er een mooi weekend van en wees lief voor elkaar. Voor de thuisblijvers, we genieten ook voor jullie mee. Volgend jaar er hopelijk allemaal weer bij.

Wij gaan 15:30 rijden en dan rustig settelen op camping 6.

Iemand enig idee of kiss & ride nog op dezelfde plaats is als de andere jaren?

Lijkt er wel op (credits lowlandsbiddinghuizen.nl):
3419_1000112096.jpg

• On fire
Waarderingen: @Marc
Nog een dagje werken en dan morgenochtend stipt om 9 uur in de auto voor het mooiste weekend van het jaar!

Veel plezier allemaal, geniet ervan en niet te fucked up raken. Dat laatste is tevens mijn eigen goede voornemen ;-)

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Ik zit net in de app mijn hartjes te plaatsen in het blokkenschema en zie dat Bassvictim er niet meer bij staat (en wordt vervangen door HiTech). Was dat (hier) al bekend? Jammer wel!

Ik zit net in de app mijn hartjes te plaatsen in het blokkenschema en zie dat Bassvictim er niet meer bij staat (en wordt vervangen door HiTech). Was dat (hier) al bekend? Jammer wel!
Oh echt? Dat is wel kak. Ke HiTech niet, dus maar even luisteren.

Even overleven nog, mijn trein heeft geen airco maar we zijn onderweg naar Lelystad. Ben benieuwd hoe de campings erbij liggen

Even overleven nog, mijn trein heeft geen airco maar we zijn onderweg naar Lelystad. Ben benieuwd hoe de campings erbij liggen
Ik ben wat op de app mee aan het lezen en blijkbaar wordt camping 2 al vrij druk. Voor de rest nog prima blijkbaar!

Qua files lijkt het wel mee te vallen volgens mij, tenminste, ik heb er in het nieuws weinig over vernomen.

Users who are viewing this thread