Lowlands 2025

Campings 1tm 4 beginnen aardig vol te lopen. Maar als je geen klein dorp bouwt passen er best nog een hoop tenten tussen. File bijna niet gezien en de controlle bij de polsbandjestent was ouderwets minimaal en willekeurig

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Nou ik heb me toch een halve wereldreis er op zitten. Verkeerde intercity direct gepakt in Rotterdam waardoor ik in Amersfoort eindigde in plaats van Lelystad.... Daarna wisselstoring bij Amersfoort. Anderhalf uur later dan gepland bij Lelystad...
Potdorie! Hou vol, en straks een extra biertje verdiend.

Potdorie! Hou vol, en straks een extra biertje verdiend.
We zitten op de laatste halte. 5 overstappen verder naar we komen er wel!

Ik ga dus nooit langs deze kant van t land dus ik had t eigenlijk al moeten opmerken toen we stopten bij Hilversum 😅

Weet iemand die binnen is aan welke kant van de tickets bij de reguliere ingang en touringcar ingang de scanmachine staat? Dan kunnen we die mijden !

Qua files lijkt het wel mee te vallen volgens mij, tenminste, ik heb er in het nieuws weinig over vernomen.
Ben nog nooit zo snel op de parkeerplaats terrecht gekomen. Vanaf Rotterdam binnen 2 uurtjes. Dakkoffer top idee. Bijna geen rij en lekker dichtbij.

Rij voor de ingang wel bizar lang (2.5 uur) maar we staan op de groepscamping plek en trekken het (5e) biertje open. Veel plezier allemaal!

• Confetti
  • Leuk
Waarderingen: Brian, Flynn en @Marc
Heeft iemand een update hoe je gemakkelijk de scanners kan vermijden bij de reguliere ingang? Rechts aanhouden?

Heeft iemand een update hoe je gemakkelijk de scanners kan vermijden bij de reguliere ingang? Rechts aanhouden?
Er staat sinds dit jaar ook een scanner aan de linkerzijde. Als je helemaal links gaat en die man in geel shirt niet aan kijkt komt het wel goed.

Oké het was vrij opmerkelijk dat op eerste gezicht rond 10-11 uur alle campings vol stonden, we doorliepen richting camping 1 (vanaf camping 2) en daar een compleet ‘weiland’ vrij was. Ik zag mensen strijden op camping 4, 3 en 2 voor wat plekjes en daar compleet open opeens bij camping 1 naast de vooropgezette plekken.

Oftewel, erg relaxed kampje opgezet met 15 man. :) Let’s gooooo!

Voor de mensen die er nu zijn..

Klopt dit?

• € 3,90 voor een kleine bier (0,2L)
  • € 5,90 voor een grote bier (0,35L)
Is een klein bier 0,2 en dus geen 0,25?

• Leuk
Waarderingen: Bart1981

Users who are viewing this thread