Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Campings 1tm 4 beginnen aardig vol te lopen. Maar als je geen klein dorp bouwt passen er best nog een hoop tenten tussen. File bijna niet gezien en de controlle bij de polsbandjestent was ouderwets minimaal en willekeurig
Nou ik heb me toch een halve wereldreis er op zitten. Verkeerde intercity direct gepakt in Rotterdam waardoor ik in Amersfoort eindigde in plaats van Lelystad.... Daarna wisselstoring bij Amersfoort. Anderhalf uur later dan gepland bij Lelystad...
Nou ik heb me toch een halve wereldreis er op zitten. Verkeerde intercity direct gepakt in Rotterdam waardoor ik in Amersfoort eindigde in plaats van Lelystad.... Daarna wisselstoring bij Amersfoort. Anderhalf uur later dan gepland bij Lelystad...
Bij de pendelbusingang staan geen scanners. Alleen drie beveiligers die alleen staan te buurten.
Overigens echt top geregeld die pendelbussen. Ik was anderhalf uur later vertrokken met de trein uit Tilburg dan mensen uit Utrecht met de auto en was amper een halfuur later binnen.
Oké het was vrij opmerkelijk dat op eerste gezicht rond 10-11 uur alle campings vol stonden, we doorliepen richting camping 1 (vanaf camping 2) en daar een compleet ‘weiland’ vrij was. Ik zag mensen strijden op camping 4, 3 en 2 voor wat plekjes en daar compleet open opeens bij camping 1 naast de vooropgezette plekken.
Oftewel, erg relaxed kampje opgezet met 15 man. Let’s gooooo!