Lowlands 2025

2 uur weggereden uit Utrecht, 3 uur geparkeerd, bagagecontrole en nu geĆÆnstalleerd op een rustig camping 6. Overigens op camping 5 en 6 ook veel ruimte ingenomen door groepsplekken.
Zo maar echt! Wij zitten altijd achter het badhuis op 6, nu werden we weggestuurd want alles staat vol met die klote groepstenten waar geen hond zit! Zo zonde van de ruimte!

Zo maar echt! Wij zitten altijd achter het badhuis op 6, nu werden we weggestuurd want alles staat vol met die klote groepstenten waar geen hond zit! Zo zonde van de ruimte!
Camping 6 is toch vrij ver? althans verder dan 3 en 4. Betaal je extra voor een groepstent en zit je helemaal achteraan. Das ook ruk.

Hoe ver lopen is het van 6 naar het terrein dan? Ik zit altijd op de campercamping en dat vind ik echt prima te doen. 10 - 15 minuten ofzo.

Camping 6 is wel het verst van het terrein, maar met ongeveer 20-25 minuten sta je ook in de Bravo. Plus de parkeerplaatsen zijn dezelfde afstand of iets dichterbij, vergeleken met camping 1 en 2. Is mijn derde jaar op rij hier en vind er niets mis mee, vergeleken met andere festivals is camping 6 alsnog dichtbij het terrein.

• Leuk
Waarderingen: Mimi, @Marc en CVS
Camping 6 is wel het verst van het terrein, maar met ongeveer 20-25 minuten sta je ook in de Bravo. Plus de parkeerplaatsen zijn dezelfde afstand of iets dichterbij, vergeleken met camping 1 en 2. Is mijn derde jaar op rij hier en vind er niets mis mee, vergeleken met andere festivals is camping 6 alsnog dichtbij het terrein.
Volgens mij Pinkpop moet je bij het merendeel toch met een pendelbus? En ƩƩn troosteloze camping naast het terrein. Rock Werther is ook echt een flinke wandeling weet ik nog en camper camping is zelfs met fiets of OV las ik.

Dan is 20 - 25 min wandelen toch prima? Zit je ook lekker chill i.v.m. geluid in de nacht.

Je ziet soms tentjes naast dat loop pad en die greppel bij de ingang. Dan zou ik verdrietig worden als je daar "slaapt" :)

Volgens mij Pinkpop moet je bij het merendeel toch met een pendelbus? En ƩƩn troosteloze camping naast het terrein. Rock Werther is ook echt een flinke wandeling weet ik nog en camper camping is zelfs met fiets of OV las ik.

Dan is 20 - 25 min wandelen toch prima? Zit je ook lekker chill i.v.m. geluid in de nacht.
Op Pinkpop en Werchter vrijwel alle campings ook maximaal zo'n 30 minuten lopen. Is idd niks mis mee.
Geen Glastonbury of Sziget (en EXIT) afstanden iig.

Users who are viewing this thread