Lowlands 2025

Cmat wtf dat was echt belachelijk goed 😍 direct bij aankomst van het festival naar de Heineken gerend omdat we aan de late kant waren en als ik nu weer naar huis moet rennen dan was lowlands 2025 het al helemaal waard!

• Leuk
Waarderingen: daily en huug
Als topiclurker en streamkijker enorm genoten van CMAT! Muzikaal sterk en wat een ongekende energie, zowel op het podium als in de tent. Als dit inderdaad een voorbode voor de rest van het weekend ben ik extra jaloers op alle aanwezigen, geniet ervan daar!

Goldkimono nu op de stream, mooi de tijd om even wat andere muziek aan te zetten.

Goldkimono klinkt zo op stream toch ook best vibey, minder slecht dan ik had verwacht. Al hoewel het live voor mij iets te saai zou zijn denk ik

De Ieren (en Tanzanianen 😉) doen het goed tot nu toe! CMAT top en Kingfishr ook erg leuk

Opvallend druk bij de optredens waar ik geweest ben. Marathon volledig volle X-ray, Wodan Boys goed gevulde India en Deadletter een afgeladen India. Kingfishr 3 nummers meegepakt en ook druk, terwijl dit allemaal bands waren waar ik van te voren had verwacht dat het niet zo druk zou zijn.

• Leuk
Waarderingen: superginger

Users who are viewing this thread