Lowlands 2025

Ong. 30 personen aanwezig voor de aftrap van de Bravo-nacht. Bizar hoe rustig deze kant van het terrein is.

Vond 2 jaar geleden Underworld en Charlotte allebei fantastisch maar Job en Kiki waren een tegenvaller. Bizar druk voorvak, verdrukking om naar binnen te komen en veel te veel mensen binnen gelaten. Productie en hoe ze draaiden ook mager.

Vond Job en kiki prima. Gewoon goed voor het grote publiek. Zie het ook niet echt als headliner tbh.

Links voorvak was genoeg ruimte, niet anders dan anders volgens mij

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Dante
Was zeker leuk, wel tikkie voorspelbaar qua nummers. In dat opzicht was het redelijk veilig. Wel groot feestje natuurlijk :)

Gemiste kans. Laatste 40 min waren wel heerlijk, eindelijk was ruimte om te dansen ook waar ik stond.

Maar een beetje budget naar een goede lichtshow had wel gemogen?

Hoogtepunten vandaag: CMAT en QOTSA (wow)

• Leuk
Waarderingen: koekebakker
QotSA ijzersterk.
Kingfishr & Wallows goed.
Gotu Jim zeer vermakelijk.
London Grammar viel wat tegen.
Nu wachten op Sammy Virji, voor mij eigenlijk dé danceheadliner van vanavond.

Lekker dagje gehad vandaag. Marathon, Wodan Boys, Deadletter, NSL met Spinvis, Wetenschapsquiz, QOTSA, Wallows, Alex Ploeg (comedy), Tramhaus en nog even na gedanst in de Heineken.

De drukte nu bij de Bravo en India is me iets te gek dus lekker naar de tent.

Toch wel een beetje geschrokken van de rust bij QOTSA en de leegloop van het terrein bij JJ en Ki/ki.

De drukte bij de cabaret was wel weer mooi om te zien. Alex Ploeg stond voor een volle Julliet. Ook de wetenschapsquiz en NSL was druk, dus dat aanbod blijft gelukkig veel mensen trekken.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Ik heb misschien een andere beleving gehad, maar KIKi en Job Jobse was toch geweldig?
Ik stond achterin de alpha (net overdekt), maar qua ruimte goed te doen. Was één groot feest… nog nooit zoveel mensen los zien gaan.

QOTSA vond ik overigens ook heel sterk. Heerlijke dag gehad zeg. De Bravo was echt absurd druk… toch maar naar de Heineken gegaan dus.

QotSA was echt genieten als fan. Nog even de film vooraf gekeken, nog op tijd om het vak in te kunnen. Werden nog een paar mensen ontzettend boos dat ik ze passeerde omdat ik de moshpit in wilde (waarom is me een raadsel, ze wilden zelf niet), maar optreden is geweldig. Josh heeft echt aan zn vocalen gewerkt de afgelopen jaren, waardoor het de altijd fenomenale instrumentale prestaties kon benaderen. Iets andere setlist dan normaal ook, maar genieten van begin tot eind. Had ze tot nu toe alleen nog maar in de Ziggo Dome gezien, dus was een droom van me om nog eens te moshen op Song for the Dead. Kan dat hele nummer dromen, als in, weet precies aan de drums te horen wanneer het klaar is.

Daarna complete opstopping meegemaakt. Leek wel dat iedereen Job Jobse en Kiki wilde zien. Daardoor besloten om maar niet te gaan. Ipv dat Warmduscher meegepikt. Wat een feestje. 3voor12 artikel deed het optreden totaal niet genoeg eer aan. Het knalde echt van alle kanten.

De over buurtjes hadden net lekker liggen ballen in hun caravan. Meisje komt in dr lingerie de caravan uit. Ze zegt wij gaan nu douche maar als we terug zijn graag de muziek uit.

What 🥹 het is Lowlands mop.
Toch niet gedaan he?

• Haha
Waarderingen: @Marc
De sfeerlie is priem.
Maar wat is er toch met de jeugd? Het is Lowlands en een jongen van halverwege 20 komt aan ons vragen of we stil kunnen doen bij de caravan want hij wil slapen?? Whut dude.

De over buurtjes hadden net lekker liggen ballen in hun caravan. Meisje komt in dr lingerie de caravan uit. Ze zegt wij gaan nu douche maar als we terug zijn graag de muziek uit.

What 🥹 het is Lowlands mop.
Het kan dus nog erger dan de ketaman?

• Haha
Waarderingen: eva84

Users who are viewing this thread