Pukkelpop 2025

• Leuk
Waarderingen: Bert
Hoelang van te voren kan je best bij de main staan om nog een degelijk plekje te hebben voor Chappell Roan?

Ja ik wil graag nog even horsegiirl meepikken dus zou maar een kwartier voor de show aan de main staan...

Fred again vorig jaar was nochtans echt geen doorkomen aan vanaf het wandelpad. Gaat hier hetzelfde zijn.
Ja, Chappell Roan zal wel zo'n uitzondering worden. Gaat rededruk worden daar. Drukste van het weekend gok ik zelfs. Meestal valt het inderdaad goed te doen aan die main, het is geen RW.

Wij kijken wel gewoon Vampire Weekend netjes uit trouwens. Chappell zal wel tot ver op de weide rijken qua sfeer.

Laatst bewerkt:
Fred again vorig jaar was nochtans echt geen doorkomen aan vanaf het wandelpad. Gaat hier hetzelfde zijn.
Zou kunnen, ik kan de populariteit van Chappell Roan tov Fred Again niet zo goed inschatten. Billie Eilish in 2019 en Foo Fighters in 2012 zijn de drukste die ik heb meegemaakt, verder is het me altijd wel gelukt redelijk vooraan te geraken bij optredens op de Main die ik niet wou missen.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Zou kunnen, ik kan de populariteit van Chappell Roan tov Fred Again niet zo goed inschatten. Billie Eilish in 2019 en Foo Fighters in 2012 zijn de drukste die ik heb meegemaakt, verder is het me altijd wel gelukt redelijk vooraan te geraken bij optredens op de Main die ik niet wou missen.
50 cent in 2009 was ook bizar druk bij de main. En die was niet eens headliner of sub. Bizar slecht optreden ook.

Als je je door de menigte slingert bij de bars aan de linkerkant, tegenover het podium, kun je vooraan links komen, vlakbij de VIP-ingang, en heb je een goed zicht. Dit heb ik ook gedaan voor Stormzy, Fred Again en Sam Smith, zonder echte problemen.

Als je je door de menigte slingert bij de bars aan de linkerkant, tegenover het podium, kun je vooraan links komen, vlakbij de VIP-ingang, en heb je een goed zicht. Dit heb ik ook gedaan voor Stormzy, Fred Again en Sam Smith, zonder echte problemen.
Het is inderdaad wel belangrijk dat je aan de linkerkant probeert naar voor te gaan.

Ja, Chappell Roan zal wel zo'n uitzondering worden. Gaat rededruk worden daar. Drukste van het weekend gok ik zelfs. Meestal valt het inderdaad goed te doen aan die main, het is geen RW.

Wij kijken wel gewoon Vampire Weekend netjes uit trouwens. Chappell zal wel tot ver op de weide rijken qua sfeer.
Ik gok dat Pommelien en Joost drukker worden. Chappell zal veel mensen aansporen, maar is niet dé alom bekende naam die Eilish en Fred Again wel waren. Gok ik.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Ik gok dat Pommelien en Joost drukker worden. Chappell zal veel mensen aansporen, maar is niet dé alom bekende naam die Eilish en Fred Again wel waren. Gok ik.
Het nieuwe is er bij pommelien toch al af na vorig jaar pkp en rock werchter dit jaar. De mensen die er toen waren om het eens te zien hebben haar nu toch gezien.
Hoop dat het bij kneecap niet te leeg stroomt door Joost maar gok dat dat ook wel zal meevallen
Chappell wordt denk ik toch ook drukste moment van het weekend

• Leuk
Waarderingen: DDave
Wij zijn nochtans vorig jaar gewoon gestrand aan de linkerbar bij Fred Again. Zat nergens nog beweging in. Nu goed, ik denk dat Chapell Roan wel iets minder druk gaat zijn.

Weet iemand hoe het in zijn werk gaat qua op welk veld je mag staan om te parkeren? Wij zouden combi gaan en ik zie op de plattegrond dat deze echt zwaar variëren qua afstand tot het festivalterrein (met P1-P10 etc) . Also, is arriveren rond 10:00u - 10:30u op donderdag vroeg genoeg voor een deftige plek op camping chill / parking?

Users who are viewing this thread