Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hierbij mijn route: Donderdag:
(iemand aanrader om de dag mee te beginnen?) > Kaat van Stralen/Emma Bale > Eefje De Visser > Roxy Dekker >
EXIT (aka Bazart) > Echt!/Frenna& > we zien wel
Redelijk goed programma om erin te komen Vrijdag:
High Hi > Dikke > Balu Brigada > Ise > IsabelLarosa > Pommelien > Montell Fish/Chloe Slater > Blackwave/Nieve Ella
> OATW > The Dare > Chappell Roan > Jamie XX > Chase & Status
Te veel dat ik echt graag wil zien
Zaterdag:
Atomic Orchestra > Zinadelphia > Wallows > The Last Dinner Party > Don West/Ry X > Joost > Sofia Isella > Sub Focus > Netsky
Goede dag: Wallows live heel goed, Sofia Isella voor mij Billie Eilish gemixt met Fiona apple en Lorde wordt denk ik wel een hoogtepunt.
Ik ben dol op hem en The Acid, maar hij is al meerdere keren in Italië geweest. Ik heb hem al een paar keer gezien en ik heb het gevoel dat hij al jaren vergelijkbare dingen doet. Hij botst met Ditz en Kneecap en persoonlijk wil ik Ditz heel graag live zien, een van mijn favoriete platen (en hopelijk concerten) van het jaar.
Een flinke 8.500 mensen. Een haast ‘intiem’ concert voor een artiest met een miljoenenpubliek. Will Smith (56) landt vanavond met zijn wereldtour in Ronquières in Wallonië en lijkt na de wereldberoemde klap aan Chris Rock nu zelf in de klappen te delen. “Natuurlijk hadden we op een hogere...
Een flinke 8.500 mensen. Een haast ‘intiem’ concert voor een artiest met een miljoenenpubliek. Will Smith (56) landt vanavond met zijn wereldtour in Ronquières in Wallonië en lijkt na de wereldberoemde klap aan Chris Rock nu zelf in de klappen te delen. “Natuurlijk hadden we op een hogere...
Als je ziet hoe veel mensen er op hollywood vampires afkomen op festivals gewoon om johnny depp te zien, zal dat bij will smith ook wel het geval zijn ja
Als je ziet hoe veel mensen er op hollywood vampires afkomen op festivals gewoon om johnny depp te zien, zal dat bij will smith ook wel het geval zijn ja
Will Smith op een festival als Pukkelpop of Lowlands is, zolang hij er niet als headliner staat, gewoon een leuke boeking. Lekker de hits wat meebrullen zo tegen het avonduur.
Will Smith op een festival als Pukkelpop of Lowlands is, zolang hij er niet als headliner staat, gewoon een leuke boeking. Lekker de hits wat meebrullen zo tegen het avonduur.