Pukkelpop 2025

Hierbij mijn route:
Donderdag:
(iemand aanrader om de dag mee te beginnen?) > Kaat van Stralen/Emma Bale > Eefje De Visser > Roxy Dekker >
EXIT (aka Bazart) > Echt!/Frenna& > we zien wel

Redelijk goed programma om erin te komen
Vrijdag:
High Hi > Dikke > Balu Brigada > Ise > Isabel Larosa > Pommelien > Montell Fish/Chloe Slater > Blackwave/Nieve Ella
> OATW > The Dare > Chappell Roan > Jamie XX > Chase & Status

Te veel dat ik echt graag wil zien

Zaterdag:
Atomic Orchestra > Zinadelphia > Wallows > The Last Dinner Party > Don West/Ry X > Joost > Sofia Isella > Sub Focus > Netsky

Goede dag: Wallows live heel goed, Sofia Isella voor mij Billie Eilish gemixt met Fiona apple en Lorde wordt denk ik wel een hoogtepunt.

Zondag:
Suki Waterhouse
> Ao/Glist(al) > Royel Otis/USED/Alemeda > The Beaches > JADE/Luvcat > Zwangere Guy > Aurora > Doechii > Justice

Minste dag van de drie

Ik kijk er naar uit, eerste volledig festival, iemand tips voor de clashes?

Valt me op dat er werkelijk niemand Ry X op zn programma heeft staan.
Dit is toch echt bizar mooi!!

Ik ben dol op hem en The Acid, maar hij is al meerdere keren in Italië geweest. Ik heb hem al een paar keer gezien en ik heb het gevoel dat hij al jaren vergelijkbare dingen doet. Hij botst met Ditz en Kneecap en persoonlijk wil ik Ditz heel graag live zien, een van mijn favoriete platen (en hopelijk concerten) van het jaar.

Misschien goed dat ze geen Will Smith hebben geboekt 😅

Tja, snap die boeking sowieso niet echt. Behalve wat novelty hitjes uit de jaren 90 heeft deze man muzikaal toch niets te bieden?

En dan voor dat geld.

• Leuk
Waarderingen: davadude
Tja, snap die boeking sowieso niet echt. Behalve wat novelty hitjes uit de jaren 90 heeft deze man muzikaal toch niets te bieden?

En dan voor dat geld.
Hij is natuurlijk een A-lister in Hollywood, dat trekt sowieso volk.

Zonder die filmcarrière zou er nog veel minder interesse in zijn.

Als je ziet hoe veel mensen er op hollywood vampires afkomen op festivals gewoon om johnny depp te zien, zal dat bij will smith ook wel het geval zijn ja
Ja, blijkbaar niet. Dat is het hele punt van dat artikel toch? Maar de helft van hun tickets verkocht.

En dan voor dat geld.
Ik heb de rest van het artikel niet gelezen. Zeggen ze nou echt dat Will Smith's honorarium een miljoen euro bedraagt?

Ik heb de rest van het artikel niet gelezen. Zeggen ze nou echt dat Will Smith's honorarium een miljoen euro bedraagt?
Blijkbaar... "Die Will Smith staat vanavond in Ronquières. Voor - naar wat wordt gefluisterd - bijna één miljoen euro."

Krijg je er wel Gettin Jiggy With It voor natuurlijk.

• Haha
Waarderingen: DDave
Blijkbaar... "Die Will Smith staat vanavond in Ronquières. Voor - naar wat wordt gefluisterd - bijna één miljoen euro."

Krijg je er wel Gettin Jiggy With It voor natuurlijk.
Als de journalist zelf al schrijft dat het 'gefluisterd wordt', kan je dit niet voor waar aannemen.

Will Smith op een festival als Pukkelpop of Lowlands is, zolang hij er niet als headliner staat, gewoon een leuke boeking. Lekker de hits wat meebrullen zo tegen het avonduur.
Ja, maar dat zit er natuurlijk helemaal niet in met die gage en eisen.

Users who are viewing this thread