Pukkelpop 2025

op do is de foodwood niet open.
en t eten op t terrein vind ik niet veel soeps op de donderdag!
Wat zijn tips om te eten op de donderdag??

Heel gaaf, dank voor het delen van de foto’s, dat is weer goed voor de voorpret.

Het lijkt wel een mooi terrein. Voor ons de eerste keer Pukkelpop, hoe zouden jullie het terrein vergelijken met Lowlands / Pinkpop / Rock Werchter?

• Leuk
Waarderingen: Kachelle
Heel gaaf, dank voor het delen van de foto’s, dat is weer goed voor de voorpret.

Het lijkt wel een mooi terrein. Voor ons de eerste keer Pukkelpop, hoe zouden jullie het terrein vergelijken met Lowlands / Pinkpop / Rock Werchter?
lijkt t meeste op lowlands, maar iets kleinder en alles is in principe in 1 lijn
main - backyard - lift - marquee - club - boiler - wave - booth
ik vind t een heel fijn terrein

Iemand enig idee wat het meest rustige moment is om toe te komen op Camping Chill (die aan de overkant vd weg) op donderdag in de periode 9u-21u? Is het gewoon 'hoe later hoe rustiger', of is er bv. vanaf 20u opnieuw een piekmoment van mensen die na hun werk toekomen?

Ik ga alleen en heb verlof donderdag, kan dus toekomen wanneer ik wil. Ik wil, als dat kan, een moment kiezen waarop ik niet moet aanschuiven achter zo'n touw en mijn tent gewoon vrij ver zetten zodat ik ook niet te dicht bij grote lawaaierige groepen zit.

dat is een traiteur, is dat niet enkel voor t afhalen van bestellingen?
Nee, tijdens Pukkelpop kan je daar buiten lekker zitten en van alles bestellen en daar opeten.

Er tegenover zit een pizzeria/kebab zaak. Natuurlijk niet gezonder dan wat je op het festivalterrein kunt krijgen, maar wel lekker. En je kan er rustig zitten.

Nee, tijdens Pukkelpop kan je daar buiten lekker zitten en van alles bestellen en daar opeten.

Er tegenover zit een pizzeria/kebab zaak. Natuurlijk niet gezonder dan wat je op het festivalterrein kunt krijgen, maar wel lekker. En je kan er rustig zitten.
kijk daar hebben we wat aan.
thanx

Ik ben bang dat het me via de website niet gaat lukken dus ik probeer het hier. Is er iemand die een vrijdagticket verkoopt? Ik wil zo graag gaan

Foto van het graffiti kunstwerk (40 jaar Pukkelpop) op een gevel in de Capucienenstraat in het centrum van Hasselt, spijtig genoeg stond er een auto voor op de privé parking.
IMG_4291.jpeg
En in de humo van deze week staat een line-up affiche van de zondag met een aantal namen, voornamelijk de headliners van die dag.
IMG_4292.jpeg

Users who are viewing this thread