Overig Muzieknieuws

Ik heb tussen 2011 en 2016 ook vrij veel hardstyle geluisterd, maar dat was eerder Headhunterz/Wildstylez dan de huidige stroming inderdaad. Hardcore kon ik zelf ook al vrij weinig mee.

Wij zijn niet de enige. Ik ben denk nog van een generatie daarvoor 2000 - 2008 zo'n beetje. Maar ik vind het leuk om soms podcast te kijken, en daar hoor je o.a. Wildstylez en Headhunterz met Villain ook praten dat het allemaal niet meer zo is als vroeger, en dat zij hun ook niet meer iets met de hedendaagse hardstyle kunnen.

Ik heb dat weekend regelmatig geswitched tussen de Defqon1 stream en de Werchter stream. Maar ook ik trok veel van het hedendaagse spul niet. Dus ik kan me daar ook wel iets bij voorstellen.
Ik heb zelf ook de livestream op zondag avond gekeken naar the closing en tot het moment dat ze aankwamen bij de hedendaagse hardstyle was het erg leuk moet ik zeggen. Maar op een gegeven moment is er gewoon 0 melodie en alleen maar keiharde kicks waar ik weinig mee kan.

Weet je nog welke podcast dat was? Waren voor mij toch wel helden van die periode.

Ik heb tussen 2011 en 2016 ook vrij veel hardstyle geluisterd, maar dat was eerder Headhunterz/Wildstylez dan de huidige stroming inderdaad. Hardcore kon ik zelf ook al vrij weinig mee.
Precies dit, toen was het de droom om ooit naar Defqon te gaan met de vriendengroep. Nu gaan ze liever naar de Techno en Hardcore meuk.....

Precies dit, toen was het de droom om ooit naar Defqon te gaan met de vriendengroep. Nu gaan ze liever naar de Techno en Hardcore meuk.....
Ook gewoon Defqon setjes draaien als muziek enzo. Was m'n studeermuziek toen ;)

Dit is wel een huzarenstukje van TML.
Niet gedacht dat het hun ging lukken.

De livestream van Tomorrowland is begonnen.

Wauw, wauw, wauw. Wat hebben ze neergezet in korte tijd. Geweldig hoor. En dan de ingestorte stellage met bouwmachines op de achtergrond.

Ik heb zelf ook de livestream op zondag avond gekeken naar the closing en tot het moment dat ze aankwamen bij de hedendaagse hardstyle was het erg leuk moet ik zeggen. Maar op een gegeven moment is er gewoon 0 melodie en alleen maar keiharde kicks waar ik weinig mee kan.

Weet je nog welke podcast dat was? Waren voor mij toch wel helden van die periode.

Deze en volgens mijn is het ergens op het einde.

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Wel surrealistisch, met dat verkoolde karkas op de achtergrond. 😮

Wauw, wauw, wauw. Wat hebben ze neergezet in korte tijd. Geweldig hoor. En dan de ingestorte stellage met bouwmachines op de achtergrond.
Idd, heel erg knap wat ze hebben verwezenlijkt. Ons land mag terecht fier zijn op de festival business die ze hebben opgebouwd. Ik geloof oprecht dat men al menige keren bij Herman Schueremans is gaan aankloppen om te kijken hoe ( in dat geval) Rock Werchter werkt.

Ik heb wel de klank uitgezet van de live stream, want het is verre van mijn smaak wat muziek betreft (zacht uitgedrukt). Maar ik respecteer ieders keuze. Daar moet je nooit over discussiëren. Eén van de redenen dat ik wat moeite heb met TML, is dat de DJ's niet altijd live spelen. Let wel, het merendeel waarschijnlijk wel hoor. Maar er bestaan foto's van beroemde DJ's die vrolijk staan te springen op TML, terwijl de belangrijkste knoppen naar beneden. Ofte, een memory stick deed het het werk. Wat mij betreft is dat boerenbedrog.

Die beelden vanop de mainstage hebben echt wel iets dystopisch met dat deel van de ex-main erachter.

ja en t podium ziet er alsnog nog uit waar je 'u' tegen zegt. nice. goed werk.
Kom kom, nu ook weer niet overdrijven. Er staat iets, en er kan gedraaid worden. Maar erg fraai ziet het er nu toch ook weer niet uit. Die ruïne van het oude decor is nog het mooiste deel. Soit, topprestatie van de sector.

Die longdrops ben ik in de UK alleen nog maar tegengekomen op Glastonbury.... en zelfs daar was ook ''gewoon ish'' sanitair wel te vinden. Probleem met de bar heb ik daar ook nooit echt zo ervaren.
Nee niet met die barren? Sommige waren echt werkelijk verschrikkelijk haha. Vooral rondom de Pyramid. Was vooral op tactische momenten je bietje meenemen onderweg.

Gisteren een tijd via de stream gekeken en ik ben echt onder de indruk van hoe ze hebben doorgepakt, gekeken wat wel nog kon en dat ze in zo'n korte tijd een vervanging hebben weten te regelen.

En dan ook nog een dodelijk slachtoffer op TML. Pittig jaar voor ze zeg.

Users who are viewing this thread