Overig Muzieknieuws

Echt enorm veel respect voor hoe de organisatie dit voor elkaar heeft gekregen in zo'n korte tijd.

Ben ook wel benieuwd hoe ze het met het geluid gaan doen. De installatie die op het podium stond/hing is niet niet meer te gebruiken, dus daar moet toch iets van vervanging voor komen.

• Leuk
Waarderingen: Bart1981 en jaigalaar
Echt enorm veel respect voor hoe de organisatie dit voor elkaar heeft gekregen in zo'n korte tijd.

Ben ook wel benieuwd hoe ze het met het geluid gaan doen. De installatie die op het podium stond/hing is niet niet meer te gebruiken, dus daar moet toch iets van vervanging voor komen.
Als je op 24u tijd een ledwall van 8x70m kan regelen, dan moet een geluidsinstallatie ook wel lukken.

Ontzettend cool trouwens dat ze zo snel zo'n oplossing geregeld hebben. Daar staat straks een geimproviseerd podium waar de meeste Benelux festivals enkel van kunnen dromen. Hopelijk zijn ze tijdig klaar voor scenario 1.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en saurus
Toont eens te meer hoe sterk die sector is in België. Allemaal verweven met elkaar, maar op zo'n momenten loont het wel.

Denk zelfs dat concurrerende festivals elkaar in zo’n situatie ook wel hadden geholpen

Dit blijft toch echt tekenend voor Tomorrowland. Tijd om wat meer back to basics te gaan en terug volk aan te trekken dat voor de muziek komt lijkt me.

Bijlagen

• Screenshot_20250718-103318.png
    Screenshot_20250718-103318.png
    376,4 KB · Weergaven: 144
Dit blijft toch echt tekenend voor Tomorrowland. Tijd om wat meer back to basics te gaan en terug volk aan te trekken dat voor de muziek komt lijkt me.
Waarom zouden ze😅 Het volk dat 2000 euro betaalt, is zelfs niet de doelgroep. Er komen daar miljardairs toe met privé helikopter, vip-ruimtes die u doen duizelen. Tomorrowland is al lang geen muziekfestival meer hoor😅

Man man klagers
Heel de boel nog in gang houden
Gewoon open gaan
En dan jamaar ik wil een fontijn in mijn stage of ik wil mijn geld terug.
Er is genoeg magie op de rest van het terrein. En het zal een iconic TML worden. Geniet er van zou ik zeggen
Naja, als ik dat bericht goed lees, balen ze meer van het feit dat de main er niet uitziet zoals ze hadden verwacht. Ze gaan nergens in op een claim oid. Ik zou ook flink balen als ik 2k heb neergelegd en speciaal voor die main zou komen.

Naja, als ik dat bericht goed lees, balen ze meer van het feit dat de main er niet uitziet zoals ze hadden verwacht. Ze gaan nergens in op een claim oid. Ik zou ook flink balen als ik 2k heb neergelegd en speciaal voor die main zou komen.
Maar is dat niet juist het probleem? Naar TML komen enkel en alleen voor de mainstage eens te zien?
Ik was er 2 jaar geleden ook. OK, die mainstage is altijd imposant. Maar na 5 minuten rondkijken is het ook maar "en weer door"...

Je bent gewoon een clown als je met deze omstandigheden niet begrijpt dat het echt heel knap is wat ze nog voor elkaar hebben gekregen. €2000 voor een mainstage tuurlijk joh, gelukkig hebben die Amerikanen hier geen poot om op te staan, in Amerika maak je nog kans om je geld terug te krijgen ook....

Je bent gewoon een clown als je met deze omstandigheden niet begrijpt dat het echt heel knap is wat ze nog voor elkaar hebben gekregen. €2000 voor een mainstage tuurlijk joh, gelukkig hebben die Amerikanen hier geen poot om op te staan, in Amerika maak je nog kans om je geld terug te krijgen ook....
Ja eens hoor. Maar er van balen en begrip hebben voor de situatie kan naast elkaar bestaan. Zo lees ik dat bericht van DeMorgen in ieder geval. Klagen om geld terug te zien wordt nergens genoemd dus probeer die misinterpretatie duidelijk te maken :p

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread