Weer een heerlijk weekend achter de rug! Ander weekend dan gepland! Normaal ben ik iemand die in elke moshpit duikt die ik zie, nu bij while she sleeps bij het eerste nummer, de eerste pit mijn ribben gekneusd. Heb me dus iets meer koest gehouden dan andere jaren! Toch nog in de pit gesprongen onder stevige pijnstilling bij Fat Dog en Gurriers, wat een heersers!
De slope is echt zo’n magische plek! Het lijkt ook wel dat er jaar na jaar meer mensen door hebben dat het allemaal daar gebeurd!
Als enorme Sam Fender fan was ik uiteraard teleurgesteld dat hij niet meer kwam, maar heb me dan toch maar opgeladen voor nothing but thieves en barry Cant Swim, en waren allebei best leuk!
Over pommelien en olivia:
Wou Pommelien echt een kans geven, en eigenlijk heeft ze wel een paar echt degelijke rocknummers, maar ik heb toch eerder het gevoel dat ze heel de tijd aan het acteren is, ze is gewoon te braaf, clean, voorbereid ofzo. Leuk voor een keer op werchter als gimmick maar toch niet om om de paar jaar te zetten. Ja de wei was mee, ja het werkte, maar zet k3 daar en heel de wei is ook mee. Vind toch dat ze meer past op de familiedag van festivals als lokerse of suikerrock,…
Olivia vond ik dan weer wel helemaal op haar plaats staan. Kwam veel geloofwaardiger over (in my opinion)
Raye was muziekaal helemaal niks voor mij maar heeft me wel weggeblazen,
Wat een preformer! Wat een stem! Wauw!
Mijn hoogtepunten:
1. Fat Dog
2. Wunderhorse
3. Gurriers
4. Linkin Park
5. Raye
6. Lambrini girls
7. While she sleeps (thanks aan de kerel met de knocked loose t-shirt voor de gekneusde rib
)
8. Rufus Du Sol
9. Fontaines DC
10. 2 many Dj’s
Minpuntjes
- dat stof aan de slope, crazy
- bassen op zondag tijdens overmono, overstemde alles
- jazz brak, kwam maar niet los
- themadagen, maak daar aub geen ding van, mix de namen van donderdag en zondag en iedereen is content!
- cancel sam fender
Pluspuntjes tov vorige jaren
- heb de indruk dat er meer kwalitatief eten was, iets meer niet bevers en bevers eten dat prijs-kwaliteit echt beter was
- extraatjes zoals the Haunted Youth, en secret sessions en de 2manydj’s set
Wishlist voor volgend jaar:
- Turnstile als barnhead
- Sam Fender (maar zie ik niet gebeuren)
- Bad Omens (hebben nog iets in te halen)
- Stick To Your Guns op de slope
- Little Simz bij valavond of tent
Tot volgend jaar!
De slope is echt zo’n magische plek! Het lijkt ook wel dat er jaar na jaar meer mensen door hebben dat het allemaal daar gebeurd!
Als enorme Sam Fender fan was ik uiteraard teleurgesteld dat hij niet meer kwam, maar heb me dan toch maar opgeladen voor nothing but thieves en barry Cant Swim, en waren allebei best leuk!
Over pommelien en olivia:
Wou Pommelien echt een kans geven, en eigenlijk heeft ze wel een paar echt degelijke rocknummers, maar ik heb toch eerder het gevoel dat ze heel de tijd aan het acteren is, ze is gewoon te braaf, clean, voorbereid ofzo. Leuk voor een keer op werchter als gimmick maar toch niet om om de paar jaar te zetten. Ja de wei was mee, ja het werkte, maar zet k3 daar en heel de wei is ook mee. Vind toch dat ze meer past op de familiedag van festivals als lokerse of suikerrock,…
Olivia vond ik dan weer wel helemaal op haar plaats staan. Kwam veel geloofwaardiger over (in my opinion)
Raye was muziekaal helemaal niks voor mij maar heeft me wel weggeblazen,
Wat een preformer! Wat een stem! Wauw!
Mijn hoogtepunten:
1. Fat Dog
2. Wunderhorse
3. Gurriers
4. Linkin Park
5. Raye
6. Lambrini girls
7. While she sleeps (thanks aan de kerel met de knocked loose t-shirt voor de gekneusde rib
8. Rufus Du Sol
9. Fontaines DC
10. 2 many Dj’s
Minpuntjes
- dat stof aan de slope, crazy
- bassen op zondag tijdens overmono, overstemde alles
- jazz brak, kwam maar niet los
- themadagen, maak daar aub geen ding van, mix de namen van donderdag en zondag en iedereen is content!
- cancel sam fender
Pluspuntjes tov vorige jaren
- heb de indruk dat er meer kwalitatief eten was, iets meer niet bevers en bevers eten dat prijs-kwaliteit echt beter was
- extraatjes zoals the Haunted Youth, en secret sessions en de 2manydj’s set
Wishlist voor volgend jaar:
- Turnstile als barnhead
- Sam Fender (maar zie ik niet gebeuren)
- Bad Omens (hebben nog iets in te halen)
- Stick To Your Guns op de slope
- Little Simz bij valavond of tent
Tot volgend jaar!