Het middelgrote Ronnie Radke topic

Bon, serieuze beschuldigingen aan het adres van Crossfaith.
Voorlopig hebben Resurrection Fest en Evil Live Crossfaith van de affiche gegooid, zo lijkt het...want Crossfaith kan natuurlijk ook zelf gekozen hebben om niet te spelen.

Tijd zal uitwijzen wat hier effectief van waar is, maar het bewijsmateriaal is voorlopig niet al te overtuigend vind ik.

wat edge commentaar of een afwijkende mening over zaken hebben, daar kunde nog over discussiëren of ge dat kunt appreciëren maar dit is echt gewoon belachelijk en nul respect naar festivals die vaak enorm veel doen om het artiesten naar hun zin te maken.
inderdaad, wat een kinderachtig gedrag en er nog trots op zijn ook. Vraag mij af welk festival dit is geweest.

Kijk een pedo moet nooit mijn pad kruisen.
Maar Ronnie evenmin.

Iemand met een strafblad bij een zwaar misdrijf. Kan zichzelf überhaupt nooit gedragen.
Scheld online iedereen en alles uit (dus ook kinderen).
Laat trots zien dat hij plekken waar hij te gast is sloopt. Met gekregen eten gooit als het hem niet zint op een locatie. Achteraf ook nog zielig doet over graspop.
Wat betekent zijn woord dan nog in deze, of zoals de trend hierboven, probeert hij gewoon weer iets of iemand te slopen.

Wat een sneu-neus.
De man heeft meer allures dan alle artiesten van graspop bij elkaar.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
ik denk dat hij niet goed begrijpt dat de festival en live muziek industrie een monopoly is. als livenation genoeg heeft gehad van hem dan is het gedaan met falling in reverse.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Millie en Dwarf
Als je weet dat Ozzy indertijd zijn camera van de bus ging halen, om foto's van de backstage te nemen, omdat hij die geweldig vond.
Als bands als Iron Maiden, Slipknot, Kiss maar wat graag naar Dessel afzakken.

Dan neem ik de mening van die Foorneus met een zak zout van 100kg.

Nieuwe screenshots van het bewust gesprek. Die van crossfaith heeft nu wel een groot probleem nu heel de conversatie openbaar is gemaakt ...

Users who are viewing this thread