Camping ervaringen

' Vind het niet erg om wat meer te betalen, ben nogal een moeilijke slaper.'

Dan kun je hem krijgen ook ;)
Mijn zusje heeft er een van marktplaats geplukt waar ze ook erg tevreden over is.
Hahaha ja ik snap dat je het stuurt hoor, maar ik schrok zelf nogal een beetje :)

Dag iedereen, zijn hier mensen die ervaring hebben met de breakfast voucher op The Hive? Kost 105 euro en daar heb je dan 4 ochtenden (donderdag tot zondag) ontbijt mee in Café De Welkom in Central Park. Dit zou volgens de website een super uitgebreid ontbijt zijn - de healthy corner met diverse fruitsappen, de green corner met yoghurtvariaties, ontbijtgranen en vers fruit, Bread & More met broodjes, brood, ontbijtkoeken, boter, confituur, smeerkaas, kaas en charcuterie, en Hot Food met roerei, spiegelei, spek, worstjes en American pancakes met toppings. Daarnaast kun je elke dag kiezen tussen een warme drank of een fruitsap. Dit klinkt natuurlijk fantastisch maar ik vraag me af of het ook echt zo goed is? Is dit in buffetvorm en all you can eat of kan je gewoon 1x aanschuiven en is het kwestie van bordje vullen? Ik weet uit ervaring dat de ontbijten die festivals aanbieden niet altijd heeeeel goed zijn. En ik ben ondertussen wel uitgekeken op droge cornflakes en sandwiches met zwanworsten.

Hopelijk kan iemand hier raad in geven?!

Dankjewel!!

Hoi, Mijn vrienden en ik zouden dit jaar voor de eerste keer op A1 staan, een vraagje om je eten op te warmen, zij er ook waterkokers ofzo beschikbaar zoals op the hive? of mag je toch een klein gasvuurtje meenemen van 200GR aangezien het op graspop ook nog mag?

Je mag geen gasbrander meenemen. Er is een kookeiland waar je warm water kunt krijgen. Maar volgens mij is dat maar op 1 punt. Maar dat weet ik niet zeker.

Je mag geen gasbrander meenemen. Er is een kookeiland waar je warm water kunt krijgen. Maar volgens mij is dat maar op 1 punt. Maar dat weet ik niet zeker.
1 kookeiland inderdaad. Daar zijn magnetrons en gaspitten. Pannetjes e.d. zelf meenemen.

Je mag geen gasbrander mee nemen, er staat op het begin vooraan dus een tent met magnetrons en waterkokers geloof ik. Ik gebruik het zelf niet maar genoeg mensen wel. Denk dat er op het achterste stuk ook nog wel iets staat, maar dat weet ik dus niet zeker. Ik zie vaak dat studenten/jongeren veel noodles/knak etc bijhebben.

Je mag geen gasbrander mee nemen, er staat op het begin vooraan dus een tent met magnetrons en waterkokers geloof ik. Ik gebruik het zelf niet maar genoeg mensen wel. Denk dat er op het achterste stuk ook nog wel iets staat, maar dat weet ik dus niet zeker. Ik zie vaak dat studenten/jongeren veel noodles/knak etc bijhebben.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik al jaren een gaspitje meeneem, als je een beetje oppast kun je die gewoon gebruiken. Als deze toch ingenomen wordt ben je hem ook echt kwijt... Dat valt met een grote groep nog wel te overzien.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik al jaren een gaspitje meeneem, als je een beetje oppast kun je die gewoon gebruiken. Als deze toch ingenomen wordt ben je hem ook echt kwijt... Dat valt met een grote groep nog wel te overzien.
Zijn er wel meerdere idd, hoewel ik wel het idee heb dat het minder wordt. Faciliteiten op de camping zijn steeds beter geworden🙂

Daar worden ze steeds strenger op. Worden er ieder jaar aardig wat in beslag genomen.

Daar worden ze steeds strenger op. Worden er ieder jaar aardig wat in beslag genomen.
Is dat op de Hive ook t geval? Meen me te herinneren dat we dat twee jaar geleden gewoon mee kregen (al was de controle alleen bij mij en niet bij de rest van de groep. Op de een of andere manier heel gefixeerd op of ik een hamer bij me had....)

Is dat op de Hive ook t geval? Meen me te herinneren dat we dat twee jaar geleden gewoon mee kregen (al was de controle alleen bij mij en niet bij de rest van de groep. Op de een of andere manier heel gefixeerd op of ik een hamer bij me had....)
Denk dat the Hive eerder strenger is dan A1. Maar ben daar al jaren niet meer geweest.

Wij verstoppen deze gewoon altijd een beetje onderin de bolderkar, 1ste keer deden we deze in een doos van een luchtbed, no way dat ze zo grondig controleren dat ze die open doen. Als je eenmaal op de camping staat gewoon een beetje om je heen kijken of midden in een cirkel zetten waar mensen omheen zitten.

Twijfel nog steeds enorm tussen een luchtbed en zo'n zelfopblazende slaapmat. Welk team zijn jullie en waarom?

Twijfel nog steeds enorm tussen een luchtbed en zo'n zelfopblazende slaapmat. Welk team zijn jullie en waarom?
Luchtbed! Vind ik beter en fijner voor mijn rug. Mat lig ik voor mijn gevoel echt op de grond. Ik heb toevallig 2 weken geleden bij de kruidvat voor €30 een 2 persoons luchtbed gekocht met pomp erin. Ideaal!

• Leuk
Waarderingen: Pommer
100% een zelfopblazende slaapmat, beste eigenschappen van beide (luchtbed en slaapmat) gecombineerd.

• Leuk
Luchtbed! Vind ik beter en fijner voor mijn rug. Mat lig ik voor mijn gevoel echt op de grond. Ik heb toevallig 2 weken geleden bij de kruidvat voor €30 een 2 persoons luchtbed gekocht met pomp erin. Ideaal!
Ja ik heb dus ook snel rugklachten, vandaar dat ik ietsje meer neig naar een luchtbed.

100% een zelfopblazende slaapmat, beste eigenschappen van beide (luchtbed en slaapmat) gecombineerd.
Niet dat gevoel dat je zowat op de grond ligt? Ik zie dat er ook wel verschillende diktes zijn dus dat zal ongetwijfeld wat helpen.

Niet dat gevoel dat je zowat op de grond ligt? Ik zie dat er ook wel verschillende diktes zijn dus dat zal ongetwijfeld wat helpen.
Nee, vind het juist erg op een normaal matras lijken. Heb er eentje met schuim die je zelf hard op kunt blazen. Heeft daarom minder luchtverplaatsing bij bewegen zoals luchtbedden hebben.

• Leuk

Users who are viewing this thread