Pinkpop 2025

TLDP is echt top! Weet alleen niet of ik Pinkpop de beste match vind, maar waanzinnig leuke band!
Verassing idd! En sneu voor Olivia die valt voor mij nu totaal in het niet qua zang maar ook de band.. TLDP klonk enorm volwassen echt knap!

Hoogtepunt is voor mij toch Amyl deze dag wat een energie!

2e plekje Faithless ondanks het absurde einde..

3e plekje de last dinner Party

Ook genoten van een Amira elefky btw..

Wat een hete dag. Echt te weinig schaduw op het terrein. Gelukkig wel genoeg waterpunten. Maar het was afzien. Pas bij Joost Klein was de zon genoeg gedaald om weer wat adem te kunnen halen. Intense show weer van Joost trouwens.

Haha ik ben een beetje relaxt door alle registraties van vandaag aan het grasduinen. Totale hysterie bij Omar Rudberg, ik heb ergens iets gemist waarschijnlijk.

Die jongen stond echt voortdurend in z’n kruis te grijpen overigens pffff. Ik ben in 5 minuten door z’n hele show heen gescrolled, heb m dat minstens 20 keer zien doen. 🤣

Na Faithless huiswaarts gegaan, maar dat was inderdaad niet zo best. Hitjes had ik als knallers verwacht maar echt niets van dat. Het voelde vandaag drukker dan gisteren maar ik heb toch best vaak plaats kunnen nemen op een leeg bankje en hoefde eigenlijk nergens echt te wachten. Maar inderdaad echt een hete dag.

1. Amira Elfeky
2. Soft Play
3. The Royston Club

Morgen eindelijk Biffy! En kijk ook erg uit naar Imminence en Bob Vylan.

• Leuk
Waarderingen: DanielNedelko
Haha ik ben een beetje relaxt door alle registraties van vandaag aan het grasduinen. Totale hysterie bij Omar Rudberg, ik heb ergens iets gemist waarschijnlijk.

Die jongen stond echt voortdurend in z’n kruis te grijpen overigens pffff. Ik ben in 5 minuten door z’n hele show heen gescrolled, heb m dat minstens 20 keer zien doen. 🤣
Ik sprak gisteren met iemand die was overgekomen vanuit Roemenie speciaal voor deze show. Die meiden zijn blijkbaar vannacht/vanochtend vroeg aangeschoven in een rij voor de ingang met nummertjes op hun handen en al. 😅 En hetzelfde voor Joost en Olivia.

• Leuk
  • Wow
Waarderingen: Maria en JP5
Lieve mensen. Ik heb echt een warm hart voor PP, eerste echte festival waar ik ben geweest, voor mij eigenlijk hét meest toonaangevende festival van Nederland.

Maar als ik nu de livestream gister en vandaag heb gecheckt, de reacties op social media en hier heb gezien... komt dit nog goed!? Wat een armoe

Lieve mensen. Ik heb echt een warm hart voor PP, eerste echte festival waar ik ben geweest, voor mij eigenlijk hét meest toonaangevende festival van Nederland.

Maar als ik nu de livestream gister en vandaag heb gecheckt, de reacties op social media en hier heb gezien... komt dit nog goed!? Wat een armoe
Hoezo?

• Leuk
Waarderingen: redle
Top show! Veel energie bij haar en de band en vocaal ook heel sterk. Enorm genoten.
Sluit ik mij bij aan. Ik kende maar een paar nummers, maar heb de hele set aandachtig gevolgd. Ik was bang dat het net zoals bij Pink halverwege in zou kakken, maar dat was zeker niet het geval. Prima headliner waar Pinkpop hopelijk vaker van gebruik kan maken.

Users who are viewing this thread