Rock Werchter 2025

Vind die top 10 een leuk idee! Ik kijk het meest uit naar:

1. Sam Fender
2. Fontaines DC
3. Olivia Rodrigo
4. While She Sleeps
5. Jacob Collier
6. Heilung
7. Linkin Park
8. Gracie Abrams
9. Lola Young
10. Gurriers

Heb nog genoeg voor een top 20 want mijn planning zit aardig vol. Ik ben een tevreden mens met de line-up van dit jaar.

Er gaat dit jaar anders gevuld worden. Dus een aantal zekerheden vallen weg. Ik vermoed wel dat als je pas donderdag komt je redelijk achteraan kunt liggen.
Wat gaat er juist veranderen? Of is dat weer te veel informatie om te delen?

De Tijdloze​

Volgende week vrijdag vieren we de 50ste verjaardag van Rock Werchter. We draaien de hele dag alleen maar artiesten die de voorbije 50 jaar op het festival schitterden.
👉
Wat is jouw beste herinnering aan Rock Werchter? Laat het weten via vrtmx.be/DeTijdloze en maak kans op gratis tickets voor 50ste editie van Rock Werchter.
🙌

Bekijk bijlage 14459
meegedaan, ondanks dat ik er al heb :)

1. Linkin Park
2. Sam Fender
3. Green Day
4. Arsenal
5. Olivia Rodrigo
6. Wet Leg
7. Simple Minds
8. Elbow
9. Gracie Abrams
10. 2manydjs Rock Werchter 50

All over the place, maar dat is iets dat je vaker ziet bij die leeftijd heb ik gemerkt. Die switchen met gemak tussen Chappel Roan, Warhaus, Parkway Drive, Talking Heads, Pommelien, Nick Cave, Nine Inch Nails, Lola Young en My Chemical Romance. Er valt nauwelijks een constante in die hun Spotify te leggen.

Dat is denk ik niet iets dat aan leeftijd gebonden is, genoeg mensen die gewoon een brede muzieksmaak hebben

1. Girl In Red
2. Gracie Abrams
3. FINNEAS
4. Sam Fender
5. Jasmine.4.t
6. English Teacher
7. Fontaines D.C.
8. Yungblud
9. Olivia Rodrigo
10. Merol
Bonus: MRCY

Ik denk dat de belangrijkste vraag van komende editie gaat zijn: hoeveel (dronken) Britten treffen we bij Grade 2 om 13:45 bij the Slope?

Moet ik allicht een poll starten?
Ze moeten wel heel dronken zijn dan, want dan staan ze bij de verkeerde stage.

Jammer van de clash met While She Sleeps, anders was ik wel even gaan kijken.

• Haha
Waarderingen: Paddy en Royke
Wij gaan voor het eerst op woensdag al richting ons hotel in Leuven. Kan je op woensdag ook al je tickets omruilen voor een polsbandje of kan dit pas op donderdag?

Wij gaan voor het eerst op woensdag al richting ons hotel in Leuven. Kan je op woensdag ook al je tickets omruilen voor een polsbandje of kan dit pas op donderdag?
Enkel als je op The Hive slaapt dacht ik. Anders is het gewoon donderdag aan de hoofdingang, maar het is nu ook niet zo dat het ticket scannen en bandje aan krijgen de grote vertragende factor is daar.

• Leuk
Waarderingen: Bert
Oke de Top 10 waar ik momenteel meest naar uitkijk voor m'n 4e editie RW:

1. Green Day (in 2013 ooit de kans gehad om hen te zien op Mainsquare festival maar heb dan gekozen voor Netsky, geen spijt van gehad, maar wel nooit gedacht dat het nog zo lang ging duren tegen dat ik nog een kans ging hebben op een festival)
2. Linkin Park (grootste spijt van mn festival/concerten geschiedenis is en blijft dat ik er niet bij was in 2017, ben dus heel benieuwd hiernaar)
3. Glintsal (Glints onlangs gezien in de AB, hierbij was er een stukje van Glintsal. Dit belooft een feestje te worden!!)
4. Grade2 (ik denk dat dit ook echt een feestje wordt!)
5. Sam Fender (volgens mij maakt hij het wel waar en wordt het een show om niet te vergeten)
6. Wunderhorse (LEADER OF THE PACK)
7. Arsenal (Belgische legacy en trots)
8. Raye (vorig jaar op PKP gezien, kende niet veel liedjes op dat moment maar heeft echt een stem om U tegen te zeggen!)
9. Fountaines DC (3e keer dat ik ze zal zien, zal nog altijd zeeeer goed zijn.)
10. Deftones (heel benieuwd en curieus hiernaar!)

vallen juist uit de boot; Simple Minds, Goose & Foster The People

• Leuk
Waarderingen: Louwers en Joslittel
Ik ga alleen donderdag, daar ga ik natuurlijk nooit 10 acts kunnen zien, maar kan prima een lijstje maken want packed.

1. Amyl and the Sniffers
2. Fontaines D.C.
3. Lambrini Girls
4. Linkin Park
5. Iggy Pop
6. Deftones
7. English Teacher
8. De La Soul
9. While She Sleeps
10. Nia Archives

Users who are viewing this thread