Rock Werchter 2025

LUC_JANSSEN_ROCK_WERCHTER_SPECIAL.JPG

Nog geen plannen op Pinkstermaandag? Nu wel.

Luc Janssen duikt volgende week maandag in de geschiedenis van 50 jaar Rock Werchter!

dEUS in jurken op het podium? Bingo. Red Hot Chili Peppers met de legendarische, gevleugelde woorden "If you love us, throw more mud."? Absoluut.

Vijf uur lang hoor je de grappigste, meest bizarre en onvergetelijke momenten uit vijftig jaar van een van de beste festivals ter wereld.

Volgende week maandag van 10 tot 15u op Willy!

wellicht hebben ze geleerd hoe het óók kan bij wat andere Nederlandse festivals :)
Ze blijven wel aan het waarborgverhaal vasthouden ipv het systeem van Graspop en Pukkelpop. Plus plasticflesjes inzamelen levert ook nog steeds gratis drank op. Misschien gewoon nog niet ingetekend?

Ik ken alleen Rocco Siffredi (van horen zeggen natuurlijk). Als het maar geen 18+ stand wordt.

Op plattegrond terug wc's aan de klub c en ik vermoed ook de barn. Maar op het schema hangt het er niet vast aan de barn.
Wel geen logo van drinks aan de klub c of barn. Hopelijk toch ook terug een bar

Op plattegrond terug wc's aan de klub c en ik vermoed ook de barn. Maar op het schema hangt het er niet vast aan de barn.
Wel geen logo van drinks aan de klub c of barn. Hopelijk toch ook terug een bar
Die stonden vorig jaar ook niet officieel ingetekend. Hopelijk vooral iets meer personeel daar, wachttijden waren soms vreselijk lang.

Users who are viewing this thread