Rock Werchter 2025

Ik voel me we altijd veilig iig..strenge controle op wapens etc, detectie poorten, security. Was dat in 2015 toen de politie gewapend en wel in het tussen stuk ingang stond? Spijkermatten etc..?
Precies. ik vind het alleen maar geruststellend.

En regels/interpretatie; je moet maar net iemand treffen bij de poortjes die je vlot door laat stappen of niet. Als het erg druk is lijken ze wat gemakkelijker en simpele steekproeven te doen.
Mijn kinder-zandbakschepje mocht niet mee vorig jaar . Die had ik meegenomen voor mijn tentharingen. Maar die tentharingen van 30 cm staal waren geen probleem. Het is maar net wie je treft ook.

Wij hebben elk jaar wat flesjes drank bij. ze gaan echt niet alle rugzakken binnenstebuiten keren. En vinden ze het; helaas, je weekend wordt niet verpest toch.

• Leuk
Waarderingen: Islaaa
Ja mensen, nog 4 weken. Dit is pás mijn 3e editie, maar ik merk dat ik een ongezonde passie heb gevonden voor dit festival. Van 3x per dag dit forum F5-en tot meermaals de timetable door en daarnaast het organiseren van mijn vriendengroep en de trip. Word weer een memorabel weekend met voldoende pintjes!
3 keer per dag? Rookie numbers ;) 🤭

Mijn 14de keer, misschien ook wel de laatste voor een tijdje...

3 keer per dag? Rookie numbers ;) 🤭

Mijn 14de keer, misschien ook wel de laatste voor een tijdje...
Ik probeerde mezelf niet al te obsessief weg te zetten.

Ach, als volgend jaar wel SOAD en Metallica er staan, dan staat 99 % van de negatieven er volgend jaar gewoon weer.

• Leuk
Waarderingen: jules1994
Ik probeerde mezelf niet al te obsessief weg te zetten.

Ach, als volgend jaar wel SOAD en Metallica er staan, dan staat 99 % van de negatieven er volgend jaar gewoon weer.
Heeft andere redenen hoor dat het misschien de laatste keer voorlopig is. Er zit een klein Jefferke in de wachtzaal ;) dus dan zal het even afwachten worden.

Heeft andere redenen hoor dat het misschien de laatste keer voorlopig is. Er zit een klein Jefferke in de wachtzaal ;) dus dan zal het even afwachten worden.
Begrijpelijk! Vorig jaar was de vrouw 7,5 maand, toen ben ik alsnog gegaan. Nu is de kleine inmiddels 9 maand en gelukkig hebben we de ruimte om ons beide ook op pad te laten gaan.

• Leuk
Waarderingen: team-0 en jefferke
Begrijpelijk! Vorig jaar was de vrouw 7,5 maand, toen ben ik alsnog gegaan. Nu is de kleine inmiddels 9 maand en gelukkig hebben we de ruimte om ons beide ook op pad te laten gaan.
Exact wat ik dit jaar zal doen en hopelijk dan volgende editie hetzelfde verhaal (dan samen gaan) 🤭

Users who are viewing this thread