Rock Werchter 2025

1748942060297.png

Nieuw: bestel nu je Festival Swapzak van Albert Heijn​

Ken je de swap campagne van Albert Heijn? Ze helpen ons op goede weg om elke dag een voedingsmiddel door een gezonder alternatief te vervangen. Een kleine stap richting gezondere wereld. Daar doen wij graag aan mee.

Heb je tijdens je verblijf toegang tot Central Park op The Hive*? Dan kan je vanaf vandaag een exclusieve Albert Heijn Festival Swapzak bestellen. Vol lekkers voor een gezond verblijf tijdens Rock Werchter. In de Festival Swapzak**: fruit en groenten, vitamineshots, lekkere crisps en dips. De Festival Swapzak van Albert Heijn. Dat is gezond en gemak in één zak. Tot 10 euro goedkoper dan in de winkel zelf én geleverd tot bij je tijdelijke thuis op The Hive.

Je haalt je aangekochte Festival Swapzak op donderdag of vrijdag op aan het Albert Heijn pick up point op The Hive Central Park. Bestel jouw exclusieve Festival Swapzak voor 15 juni! Op is Op!
Bestel nu je festival swapzak
* Je verblijft op The Hive, The Hive My Space, The Hive Resort of The Hive Mobilhome

** Inhoud Festival Swapzak: AH Wortelen 500 gr, 1 AH komkommer, AH 85% groenteshot spinazie 125 ml, AH Protein drink aardbei, AH Proteine crisps paprika 70gr, AH Studentenhaver ongezouten, AH Terra Plantaardig 100% pindakaas naturel 350 gr, AH Scharreleieren gekookt 6 stuks, AH Fruitspread aardbei framboos, AH luchtige crackers volkorenmeel, AH zongedroogde tomatentapenade, 250gr snoeptomaten, AH kikkererwtenwafels, AH scrocchi rozemarijn zeezout, AH plantaardige humus naturel, AH Mini maiswafels paprika 4pack 104 gr, AH beregoede kids toiletdoekjes, Belgische jonagold, AH Mueslireep rood fruitsmaak zero

• Leuk
Waarderingen: zero
Ik vraag me oprecht af hoe streng ze hierop zullen zijn en wat de reden hierachter is. Is volgens mij toch het eerste jaar dat ze deze beperkingen invoeren?

Iemand ook enig idee hoe laat de pre-party normaliter begint op woensdag?
Vorig jaar werd een week op voorhand de programmering aangekondigd. Muziek vanaf een uurtje of 21u. Denk dat het vanaf 23u redelijk is volgelopen, en wij ook ;-) zie aankondiging van vorig jaar: https://www.vrt.be/vrtmax/artikels/...e-feestjes-in-the-hive-op-rock-werchter-chec/

Ik vraag me oprecht af hoe streng ze hierop zullen zijn en wat de reden hierachter is. Is volgens mij toch het eerste jaar dat ze deze beperkingen invoeren?
Regel over sterke drank is volgens mij vooral in huisregelement opgenomen om er op te kunnen acteren als nodig. Glaswerk wil je niet op de camping hebben, en bij excessief drank ter plaatse geeft het gewoon een regel waar ze op kunnen teruggrijpen.

Op pkp en Lowlands namen wij altijd een half litertjes sterke drank stiekem in de kontzak mee het festival terrein op. Hoe groot is de kans dat, dat op Werchter lukt?

Op pkp en Lowlands namen wij altijd een half litertjes sterke drank stiekem in de kontzak mee het festival terrein op. Hoe groot is de kans dat, dat op Werchter lukt?
Denk best lastig. Bij de ingang moet je door de controle en letten ze best wel op.

PS ze lezen hier mee…

• Leuk
Waarderingen: swissepfan en roluf
Zouden ze alle tricks niet al kennen intussen maar ook gewoon deels gedogen? Als je elke bezoeker binnenstebuiten moet keren gaat het helemaal niet meer vooruit aan de inkom.
Ze “scannen” jou terwijl je naar binnen loopt, en mochten ze vermoeden dat je iets te verbergen hebt mag je mee;) bij een vriend van ons mocht fikkie ff sniffen, maar konden onze weg gewoon vervolgen uiteraard. Toch best raar als iemand er zo uit geplukt wordt. Niks te willen…iig

Ik voel me we altijd veilig iig..strenge controle op wapens etc, detectie poorten, security. Was dat in 2015 toen de politie gewapend en wel in het tussen stuk ingang stond? Spijkermatten etc..?

Ah ik had het vooral over drank naar binnen smokkelen. Wel al vaker gewoon met een volle beker wijn in de hand vanop de camping de wei opgelopen. Maar ik denk dat ze ook niet zo moeilijk zijn op dat vlak. 😉

Ah ik had het vooral over drank naar binnen smokkelen. Wel al vaker gewoon met een volle beker wijn in de hand vanop de camping de wei opgelopen. Maar ik denk dat ze ook niet zo moeilijk zijn op dat vlak. 😉
Daar heb ik al wel problemen mee gehad. Maar ok is snel leeg ook 🙃

Doe je sterke in plastieken flessen en reken een krat de man en dan is de kans bijzonder klein dat ze moeilijk doen.

Zijn de kratten op, kan je steeds naar Haacht of Rotselaar centrum voor een bevoorrading. Anders neem je de shuttle naar Leuven, daar is alles bereikbaar op 10 minuten stappen en kan je bier uit glas drinken als je het even hebt gehad met plastic. (Of doe eens zot en ga naar de Giraf).

• Leuk
Waarderingen: festirock

Users who are viewing this thread