Graspop Metal Meeting 2025

ik weet dat rock am ring meestal wel een stream voorziet, kan al een aantal bands op prospectie zien op die manier, zijn er andere festivals voor graspop die ook een stream hebben? Download niet dacht ik. Rock for people, nova rock zou ook een interessante zijn als er daar wat streams zijn.

Is natuurlijk niet het huidige festival seizoen, maar op https://www.magentamusik.de/collection/wacken kan je wel het een en ander terugzien van Wacken 2024! Behemoth zag ik er bijvoorbeeld tussenstaan.

Weet iemand of graspop/inter rolstoelen te huur aanbiedt? Ik heb een vrijdagticket maar ben anderhalve week geleden geopereerd aan mijn linker knie. Mag hem tijdens graspop nog niet belasten dus dan zou een rolstoel de enige optie zijn (met krukken is te riskant). Voordat ik de hele aanvraagprocedure voor een rolstoelpodiumplaats doorloop heb ik hier eerst graag wel even uitsluitsel over.

Weet iemand of graspop/inter rolstoelen te huur aanbiedt? Ik heb een vrijdagticket maar ben anderhalve week geleden geopereerd aan mijn linker knie. Mag hem tijdens graspop nog niet belasten dus dan zou een rolstoel de enige optie zijn (met krukken is te riskant). Voordat ik de hele aanvraagprocedure voor een rolstoelpodiumplaats doorloop heb ik hier eerst graag wel even uitsluitsel over.
Inter levert enkel de faciliteiten op het terrein, een rolstoel ga je zelf moeten regelen en meebrengen. Via het interformulier kan je toegang vragen tot de rolstoelpodia, eventuele assistentie op het terrein, dichtere parkeerplaats. Ik zou hier niet te lang mee wachten want het formulier wordt blijkbaar al op 31 mei afgesloten. De aanvraagprocedure is helemaal niet complex, het kan wel zijn dat afhankelijk van wat je nodig hebt je een attest/bewijs van een dokter moet voorleggen.

• Leuk
Waarderingen: superginger
SPOILER="mogelijke iron maiden setlist"] hier wat je niet openbaar wilt tonen [/SPOILER

Met een [ aan het begin en ] aan het eind

Ik ben als voorbereiding en om een paar clashes te beslechten nog wat live video's aan 't opzoeken (goeie tip hierboven ergens).

Nu is vrijdag aan de beurt en ik ben gestrand op Knocked Loose (zowat dé hype van 't moment) vs. Unprocessed (klinkt live precies ongelofelijk).

Iemand die kan helpen?!

Ik ben als voorbereiding en om een paar clashes te beslechten nog wat live video's aan 't opzoeken (goeie tip hierboven ergens).

Nu is vrijdag aan de beurt en ik ben gestrand op Knocked Loose (zowat dé hype van 't moment) vs. Unprocessed (klinkt live precies ongelofelijk).

Iemand die kan helpen?!

Zeker! Ik zou op dat tijdstip gaan kijken bij het geweldige Windhand.

Windhand is nog aan het spelen wanneer Knocked Loose of Unprocessed beginnen. (tenzij ik ergens een update gemist heb)

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Zeker! Ik zou op dat tijdstip gaan kijken bij het geweldige Windhand.
Haha, Villagers staan erop. De beschrijving van Windhand in de app klinkt alvast niet slecht, ik zal straks/morgen eens luisteren, maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds heel graag Knocked Loose of Unprocessed zou meepikken :(

• Leuk
Waarderingen: Jamel

Users who are viewing this thread