Rock Werchter 2025

zie het ook nog gebeuren dat het Alice Mae wordt ofzo, door de KluB C on tour van vorige week. Geen idee waarom maar ik zie het nog gebeuren aangezien het 45 minuten is
Die komt net om de hoek kijken en zou al boven Sylvie Kreusch staan?
Daarnaast nog minder reden om die achter te houden dan Tom Odell of Kaiser Chiefs of wat nog allemaal de ronde doet.

Het gaat gewoon Alex Agnew of Xander Derycke worden die een comedy setje komt spelen rond 50 jaar Rock Werchter.

Of de boys van Bellpop Bonanza die een korte Werchter trivia sessie komen doen, of een Rock Werchter all stars band met Guy Swinnen, Triggerfinger, Urbanus en whatever...

Of Jelle Cleymans die Spring-liedjes komt spelen.

Of Samson en Gert

Of we weten het gewoon niet en we zien het dan wel?

In elk geval, een random simpele naam als Kaiser Chiefs, Odell of Alice Mae hadden ze nooit geheim gehouden. Stel je voor zeg. Dat ze afkomen met...'En we hebben nog één grote verrassing!!', en dan komen ze met die treurwilg die de hele wei vorig jaar in slaap heeft gesust, een band die al 15 jaar vergane glorie is of de winnares van de nieuwe lichting.

Kaiser Chiefs zou wel echt een toffe verrassing zijn als surprise act. Dat is niet echt een random simpele naam.

Even gekeken bij de plattegrond van Werchter 2024: Tussen KlubC en the Barn is een punt, vlak na de ingangen en bij de Slope.

En ik heb even voor je gekeken bij de info van Werchter Classic: bij alle sanitaire punten is drinkbaar water te verkrijgen.

• Leuk
Waarderingen: Pauly Robin
Ja, er zijn volgens mij 3 punten op Rock Werchter waar gratis drinkwater te krijgen is.
Even gekeken bij de plattegrond van Werchter 2024: Tussen KlubC en the Barn is een punt, vlak na de ingangen en bij de Slope.

En ik heb even voor je gekeken bij de info van Werchter Classic: bij alle sanitaire punten is drinkbaar water te verkrijgen.
Bedankt! Bespaart al heel wat bonnen voor mij en...

Drinkwater is alleen bij de toiletten, de andere punten zijn niet drinkbaar dacht ik. Je mag normaliter ook een lege fles mee binnennemen.

Nee, juist niet. Bij de toiletten is ten tijde van Rock Werchter geen drinkbaar water. Op de plattegrond staan 3 speciale punten, los van de toiletten. Alhoewel ik mij afvraag of het drinken van water bij de toiletten echt gevaarlijk is wanneer je normaal gezond bent.

Nee, juist niet. Bij de toiletten is ten tijde van Rock Werchter geen drinkbaar water. Op de plattegrond staan 3 speciale punten, los van de toiletten. Alhoewel ik mij afvraag of het drinken van water bij de toiletten echt gevaarlijk is wanneer je normaal gezond bent.
Nog nooit last van gehad eerlijk gezegd.

Huh is dat echt? Hoorde net dat je juist naar de toiletten moest ervoor. Voel me bedrogen nu :ROFLMAO:

Users who are viewing this thread