Jera on Air 2025

Stick To Your Guns speelt zowel Jera als Vainstream op de zaterdag. Zal dus een late slot worden en een vroege op Vainstream, of net omgekeerd.

• Leuk
Waarderingen: Pepperfunk
Doordat Fat Dog op de line-up staat ben ik eens gaan kijken naar dit festival en ik moet zeggen dat ik de rest van de zaterdag-line-up ook best sterk vind (Bad Nerves, Turnstile, Dead Poet Society, VUKOVI o.a.). Ik overweeg een dagticket, maar ik vroeg me af: is de camping ook open voor dagbezoekers? Ik zie dat campingtickets wel los te koop zijn namelijk. En vind je dan ook op zaterdag nog makkelijk een plekje?

Doordat Fat Dog op de line-up staat ben ik eens gaan kijken naar dit festival en ik moet zeggen dat ik de rest van de zaterdag-line-up ook best sterk vind (Bad Nerves, Turnstile, Dead Poet Society, VUKOVI o.a.). Ik overweeg een dagticket, maar ik vroeg me af: is de camping ook open voor dagbezoekers? Ik zie dat campingtickets wel los te koop zijn namelijk. En vind je dan ook op zaterdag nog makkelijk een plekje?
De Camping is ook geopend voor dagbezoekers alleen moet je wel voor het hele weekend een campingkaartje kopen dat is wel het nadeel. Misschien een last minute ticketswap in de gaten houden of iemand aanspreken die op zaterdag alweer gaat? Dit zijn er vaak ook wel een aantal. De bandjes zijn van papier (die goedkope varaint) wat lijm of een stukje kauwgom ertussen en je kunt gratis de camping op.

Camping is chill, meer dan genoeg ruimte voor iedereen. Fijne is ook dat ze niet werken met een lijntje ofzo en willen dat al je elke vierkante mm volbouwen voor ze weer wat ruimte geven. Nadeel is wel dat er veel grote groepen duitsers zijn, dus die zetten vaak mega kampementen op, soms heb je daar beetje pech mee, maar meestal geluk en en veel gezelligheid. Verder controle bij entree is niet mega streng (tenzij je natuurlijk super opzichtig bent met koelboxen e.d.) maar koeltasjes in een klapkrat ofzo, sterke drank in je slaapzak komen er vrij makkelijk doorheen. Gasstel zit bij ons altijd in de tent tas.

Users who are viewing this thread