Graspop Metal Meeting 2025

Lees : 21 June Graspop Dessel BE

r Bekijk bijlage 13855

Hmm, dat is alvast één reden minder om mezelf van de nodige slaapuren te onthouden. Op zich niets tegen Limp Bizkit hun muziek, maar het origineel maakt nog zo vaak de overtocht naar het Europese vasteland dat ik niet enorm veel behoefte heb aan een tribute.

Wel een goed teken dat die nu ook gaan binnendruppelen! Hopelijk zit er nog iets moois tussen voor een fijne afterparty op één van de dagen.

I double-checked my battle vest, and from this aspect, Sunday is the best day with 5 patches 🤣

But here are my top 3 each day (* = never seen before)

Thursday:
Iron Maiden
Alestorm
Warkings *
(MiW* and Dream Theater* very close behind top 3)

Friday:
Gloryhammer
Eagles of death metal
Orange Goblin *
(Skillet and Slipknot would be 4 + 5)

Saturday:
Nine Inch Nails *
dragonforce *
Airbourne
(Korn & Skindred* are next)

Sunday:
Savatage *
Judas Priest
King Diamond *
(Ugly Kid Joe * + Krokus *)

laten we het eens over het eten hebben bij GMM.

Welke standje/eten is eigenlijk jouw favoriet op het festival? Of is qua prijs/kwaliteit/kwantiteit de beste deal?
Of gaan we gewoon 5 dagen lang friet eten, kan ook gewoon!

• Leuk
Waarderingen: Projunk

Welke standje/eten is eigenlijk jouw favoriet op het festival? Of is qua prijs/kwaliteit/kwantiteit de beste deal?
De halve kip met patatten en appelmoes als die er nog staan 🤝

Metal grass blijft het beste Graspop voedsel, fantastisch spul is dat en ik eet het nooit buiten Graspop

Er zijn ook echt goede pizza's uit een echte pizza oven, je betaald geloof ik 5 muntjes voor een hele pizza wat wel prijzig is, maar is pizzeria quality. Hoeveelheid is ook goed, je krijgt in ieder geval een volledige maaltijd voor je geld. (De dikke bodem pizza's die je bij andere stands kunt kopen per slice zijn niet te eten dus goed kijken waar je je pizza koopt)

Fish and chips is ook lekker maar de hoeveelheid eten die je krijgt voor de prijs is niet geweldig geloof ik

Wat betreft forum favorieten nog:
Er zijn ook sandwiches te koop ergens bij de jupiler stage in de buurt die volgens velen hier de beste prijs kwaliteit verhouding hadden de afgelopen jaren, al heb ik ze zelf nooit gehaald.
Ook de pad thai word hier vaak aangehaald als goede prijs/kwaliteit en portie grootte.

Overigens denk ik zelf dat zoals je zegt 5 dagen friet eten voor je portemonnee gewoon de beste optie is, dat is toch wel de grootste portie die je kunt krijgen rond de 2 muntjes denk ik. Hoe blij je darmen zijn met 5 dagen frieten is alleen nog de vraag.

Hmm als het goeie pad thai is dan ben ik er wel voor in alleen nooit gehad daar. Mogelijk 2e reden: Buiten de honger is het voor mij ook een manier om de drank in bedwang te houden.
Daardoor kom ik niet vaak op pasta/rijst of Noodle gerechten (dat wat al vocht heeft opgenomen neemt geen alcohol meer op, geen idee of het waar is, maar wel in mij hoofd en buik).

- pizza (prijzig) (sommige tijden ook lang wachten)
- gewone Durum kebab (ook prijzig)
- friet(budget)
- metalgras (budget+ maar wel beter)
- Snacks van de frietkraam(ook budget)
- Stoemp (prima maar wel relatief prijzig)
- en ieder jaar zoek ik wel een andere eettent erbij voor de afwisseling (dit jaar pad thai?)

Dus wat is wijsheid?
- nr 1: afwisseling
- doe vooral waar je zin in hebt en je budget toe laat. (Al denk ik dat 4 dagen friet tricky wordt)

Wat zijn de gedachtes over de metal burgers?
Is dat nog de moeite en ok wat betreft qualiteit/prijs?

Vorig jaar heb ik (te) vaak de grote loempia’s gegeten. Was een skully per loempia wat prijs qualiteit echt wal goed was!

Ook zijn de Pizza’s echt wel prima!

• Leuk
Waarderingen: Projunk
Metal grass blijft het beste Graspop voedsel, fantastisch spul is dat en ik eet het nooit buiten Graspop

Er zijn ook echt goede pizza's uit een echte pizza oven, je betaald geloof ik 5 muntjes voor een hele pizza wat wel prijzig is, maar is pizzeria quality. Hoeveelheid is ook goed, je krijgt in ieder geval een volledige maaltijd voor je geld. (De dikke bodem pizza's die je bij andere stands kunt kopen per slice zijn niet te eten dus goed kijken waar je je pizza koopt)

Fish and chips is ook lekker maar de hoeveelheid eten die je krijgt voor de prijs is niet geweldig geloof ik

Wat betreft forum favorieten nog:
Er zijn ook sandwiches te koop ergens bij de jupiler stage in de buurt die volgens velen hier de beste prijs kwaliteit verhouding hadden de afgelopen jaren, al heb ik ze zelf nooit gehaald.
Ook de pad thai word hier vaak aangehaald als goede prijs/kwaliteit en portie grootte.

Overigens denk ik zelf dat zoals je zegt 5 dagen friet eten voor je portemonnee gewoon de beste optie is, dat is toch wel de grootste portie die je kunt krijgen rond de 2 muntjes denk ik. Hoe blij je darmen zijn met 5 dagen frieten is alleen nog de vraag.
De goeie pizzas zitten volgens mij in iedergeval ter hoogte van de tribunes bij de main south.

Hmm als het goeie pad thai is dan ben ik er wel voor in alleen nooit gehad daar. Mogelijk 2e reden: Buiten de honger is het voor mij ook een manier om de drank in bedwang te houden.
Daardoor kom ik niet vaak op pasta/rijst of Noodle gerechten (dat wat al vocht heeft opgenomen neemt geen alcohol meer op, geen idee of het waar is, maar wel in mij hoofd en buik).

- pizza (prijzig) (sommige tijden ook lang wachten)
- gewone Durum kebab (ook prijzig)
- friet(budget)
- metalgras (budget+ maar wel beter)
- Snacks van de frietkraam(ook budget)
- Stoemp (prima maar wel relatief prijzig)
- en ieder jaar zoek ik wel een andere eettent erbij voor de afwisseling (dit jaar pad thai?)

Dus wat is wijsheid?
- nr 1: afwisseling
- doe vooral waar je zin in hebt en je budget toe laat. (Al denk ik dat 4 dagen friet tricky wordt)

Wat zijn de gedachtes over de metal burgers?
Is dat nog de moeite en ok wat betreft qualiteit/prijs?
De metal burger vond ik toch wel teleurstellend voor hoeveel het kost!

Heb ooit die dikke pizza’s eens gegeten en daarna jaren nooit meer gezien. Vond die eigenlijk ook wel lekker, al heeft het niet zo zeer de smaak van pizza.

Maar voor festivaleten vind ik eigenlijk alles wel prima, gewoon beetje vette hap naar binnen werken, keer een loempiaatje, chicken wings, een van de pizzasoorten. Niet zo kieskeurig, al is zo’n bak rijst (is denk ik de pad thai) ook wel lekker!

(Voor echt goed eten ga ik naar een restaurant)

Heb ooit die dikke pizza’s eens gegeten en daarna jaren nooit meer gezien. Vond die eigenlijk ook wel lekker, al heeft het niet zo zeer de smaak van pizza.

Maar voor festivaleten vind ik eigenlijk alles wel prima, gewoon beetje vette hap naar binnen werken, keer een loempiaatje, chicken wings, een van de pizzasoorten. Niet zo kieskeurig, al is zo’n bak rijst (is denk ik de pad thai) ook wel lekker!

(Voor echt goed eten ga ik naar een restaurant)
Pad thai is in ieder geval geen rijst ;)

Users who are viewing this thread

• Gabi