Metal grass blijft het beste Graspop voedsel, fantastisch spul is dat en ik eet het nooit buiten Graspop
Er zijn ook echt goede pizza's uit een echte pizza oven, je betaald geloof ik 5 muntjes voor een hele pizza wat wel prijzig is, maar is pizzeria quality. Hoeveelheid is ook goed, je krijgt in ieder geval een volledige maaltijd voor je geld. (De dikke bodem pizza's die je bij andere stands kunt kopen per slice zijn niet te eten dus goed kijken waar je je pizza koopt)
Fish and chips is ook lekker maar de hoeveelheid eten die je krijgt voor de prijs is niet geweldig geloof ik
Wat betreft forum favorieten nog:
Er zijn ook sandwiches te koop ergens bij de jupiler stage in de buurt die volgens velen hier de beste prijs kwaliteit verhouding hadden de afgelopen jaren, al heb ik ze zelf nooit gehaald.
Ook de pad thai word hier vaak aangehaald als goede prijs/kwaliteit en portie grootte.
Overigens denk ik zelf dat zoals je zegt 5 dagen friet eten voor je portemonnee gewoon de beste optie is, dat is toch wel de grootste portie die je kunt krijgen rond de 2 muntjes denk ik. Hoe blij je darmen zijn met 5 dagen frieten is alleen nog de vraag.