Concertaankondigingen

Persoonlijk had ik gerust naar Limp Bizkit willen gaan maar met deze belachelijke prijzen heb ik zelfs gepast. Had mij max rond de 45 euro waard geweest. Te weten dan nog dat er veel te veel gelul tussendoor zal zijn en teveel (halve) covers. Teveel pauze, zaken die niet samen hangen, ... . Ik keek gisteren nog op Ticketswap rond 19 h 00 maar geen enkel ticket onder de 65 euro helaas. Koopjes zoals met Blink 182 (daar ben ik naar toe geweest in het Sportpaleis voor, hou u vast aan de takken van de bomen, 28 euro dankzij Ticketswap) zijn vrees ik helaas voltooid verleden tijd.

• Leuk
Waarderingen: Manonw9 en gy0n
Ik was er ook ergens achteraan, zitplaats. Het middenplein was wel fantastisch om te zien.
Heel vreemd om dit in het Sportpaleis mee te maken. En dan heb ik het puur qua opkomst. Niet verwonderlijk met die prijzen want dat was het echt wel niet waard. En ben ook blij dat het niet uitverkocht geraakt. Die prijzen mogen echt niet de maatstaf worden. Maar al bij al zeker goede en uitgelaten sfeer.
Fred Durst zelf vond ik nog verrassend sterk. Vocaal nog echt goed. Goede muzikanten ook. Het is natuurlijk voor mij pure nostalgie. Hoe goed was trouwens die fan die mee een nummer mocht komen meebrullen met Fred.
Inderdaad, zoals ik gisteren ook zei zat de sfeer zeer goed en het binnenplein ging er wel volledig voor. Maar ik zat redelijk vanvoor en moest dan telkens helemaal naar achter gaan om naar de bar/wc te gaan en dan viel het wel op hoeveel bijna volledig lege vakken er waren.
Had dit in vorst of de lotto arena gestaan was het veel beter geweest, of in het sportpaleis met een veel lagere ticketprijs, want deze was hallucinant, zeker met deze voorprogrammas....

Persoonlijk had ik gerust naar Limp Bizkit willen gaan maar met deze belachelijke prijzen heb ik zelfs gepast. Had mij max rond de 45 euro waard geweest. Te weten dan nog dat er veel te veel gelul tussendoor zal zijn en teveel (halve) covers. Teveel pauze, zaken die niet samen hangen, ... . Ik keek gisteren nog op Ticketswap rond 19 h 00 maar geen enkel ticket onder de 65 euro helaas. Koopjes zoals met Blink 182 (daar ben ik naar toe geweest in het Sportpaleis voor, hou u vast aan de takken van de bomen, 28 euro dankzij Ticketswap) zijn vrees ik helaas voltooid verleden tijd.
Dit is ook mijn tacktiek en Ticketswap is mijn go-to voor concerten als deze idd. Leuk als ik het voor een prikkie mee kan krijgen, maar ga er geen rekening in mijn agenda voor houden.

• Leuk
Waarderingen: won666
Toch wel jammerlijk nieuws dit. Ik ga dan zelf naar Oberhausen, benieuwd hoe de verkoop daar is. Avantasia was ook een groot verschil tussen NL en België. Dit soort bands komen al niet vaak meer naar Europa, en ditmaal ook met echt een leuk pakketje. Als deze tour niet goed loopt zullen ze vaker en vaker in Amerika blijven.
Ik zie nu dat de Turbinnehalle in Oberhausen volledig is uitverkocht voor Godsmack. Gelukkig loopt niet elke locatie spaak. Ook wel zo fijn voor de sfeer.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en Loek123
de week vliegt weer voorbij, tis alweer woensdag:

Annie & The Caldwells @ Paradiso, Amsterdam (€18,00) zo 10 aug '25
The Benzos @ Paard, Den Haag do 15 mei '25
Black Uhuru 🇯🇲 @ Paradiso, Amsterdam (€40,00) ma 23 jun '25 [reggae, roots reggae, dub, ragga, rockst...]
Chupame El Dedo @ Vera, Groningen wo 1 okt '25
De Jeugd van Tegenwoordig 🇳🇱 @ Spot, Groningen (€46,10) di 17 jun '25 [nederpop...]
Dressed Like Boys 🇧🇪 @ Ekko, Utrecht (€15,50) wo 29 okt '25
Paradiso, Amsterdam do 2 okt '25
Ellen Ten Damme 🇳🇱 @ Paard, Den Haag (€40,50) wo 1 apr '26 [dutch cabaret, dutch pop...]
Hedon, Zwolle za 25 apr '26
Rotown, Rotterdam do 9 apr '26
Spot, Groningen vr 24 apr '26
013, Tilburg do 7 mei '26
Paradiso, Amsterdam do 14 mei '26
Tivoli, Utrecht vr 15 mei '26
Gang of Four 🇬🇧 @ Paradiso, Amsterdam (€30,00) za 5 jul '25 [post-punk, new wave, proto-punk, funk ro...]
Gevende 🇹🇷 @ Melkweg, Amsterdam (€35,00) do 12 jun '25
Guy Verlinde & The Artisans of Solace @ 't Beest, Goes (€18,50) vr 11 apr '25
Hexecutor @ Neushoorn, Leeuwarden (€10,00) vr 11 apr '25 [speed metal, thrash metal...]
The Hives 🇸🇪 @ AFAS, Amsterdam 2025-11-22 [garage rock...]
Ice Nine Kills 🇺🇸 @ 013, Tilburg (€43,80) vr 5 dec '25 [metalcore, metal, post-hardcore...]
Intervals 🇨🇦 @ Effenaar, Eindhoven do 25 sep '25 [djent, progressive metal, math rock, pro...]
LeBlanco 🇧🇪 @ Effenaar, Eindhoven (€24,50) vr 10 okt '25
Lövestad @ 013, Tilburg (€18,30) do 22 mei '25
Mother's Finest (verplaatst) 🇺🇸 @ Nobel, Leiden (€37,50) wo 19 nov '25 [funk rock...]
Nytt Land 🇷🇺 @ 't Beest, Goes do 22 mei '25 [neofolk, folk metal, celtic, medieval...]
The Real McKenzies 🇨🇦 @ Nieuwe Nor, Heerlen (€25,00) wo 13 aug '25 [celtic rock, celtic, sea shanties, folk ...]
Richy Mitch & The Coal Miners @ Paradiso, Amsterdam (€22,50) di 9 sep '25
Santrofi 🇬🇭 @ Spot, Groningen (€23,10) wo 1 okt '25 [highlife, afrobeat, bongo flava...]
Southside klik @ Dynamo, Eindhoven (€9,00) za 7 jun '25
Spoegwolf 🇿🇦 @ Melkweg, Amsterdam (€51,75) za 19 jul '25
Suzan & Freek 🇳🇱 @ Doornroosje, Nijmegen (€54,50) za 26 jul '25 [dutch pop...]
TAXITAXI @ Iduna, Drachten za 25 okt '25
Luxor, Arnhem do 11 dec '25
Rotown, Rotterdam vr 7 nov '25
Effenaar, Eindhoven za 6 dec '25
TaxiTaxi @ 't Beest, Goes (€16,00) vr 12 dec '25
Those Damn Crows @ 013, Tilburg (€20,80) di 14 okt '25 [hard rock...]
Upchuck @ Vera, Groningen vr 22 aug '25 [punk...]
VALUNE & Friends @ Nobel, Leiden (€12,50) ma 9 jun '25
Wild Romance @ Gebouw-T, Bergen op Zoom (€21,50) do 2 okt '25

hoop dat er wat tussenzit!

Het Sportpaleis te Antwerpen wordt vanaf 1 september de AFAS Dome, geen Afas Live, geen Ziggo Dome, maar de AFAS Dome
ik dacht even aan een 1 april grap, maar nee.. Nou ga ik in juni voor het eerst naar het Sportpaleis dus dat pak ik toch nog maar even mooi mee

Users who are viewing this thread