Graspop Metal Meeting 2025

Stond Brutus niet exclusief op de Lokerse Feesten? ;-) Live Nation heeft het wel gepresteerd om de term "exclusief" helemaal uit te hollen op 3 maanden tijd! :')
Mja ik weet bijna zeker dat er iets mis is gelopen bij de bovenste namen. Er zouden nog twee subs komen op zaterdag. Dat is er maar eentje geworden, terwijl ze Spiritbox naar boven hebben geschoven. Ik neem dan aan dat Brutus wordt opgetrommeld als vervanger van een band die heeft afgezegd.

Misschien Amon Amarth omdat het management kwaad is dat hun aanwezigheid vooraf is gelekt op dit forum. ;)

Leuke laatste drop

Behemoth, niet 100% m'n genre, maar in het donker kunnen die wel een coole show neerzetten, ga ik sowieso wel ff checken als er niets clasht
Soulfly is altijd leuk
Yellowcard is naar het schijnt altijd goed live
BFMV logische drop, ben ik sowieso ook bij
Skindred vorige keer gemist dus die ga ik ook wel even kijken als het lukt

De rest zegt me weinig of ken ik niet goed genoeg, sowieso weer een hoop om in te luisteren dus!

Waarom heel gek? Die zijn stevige stappen aan het zetten
Omdat op de plek waar Spiritbox nu staat, er op de vorige poster nog een streep stond zo op de plek waar nu Spiritbox staat

Stond Brutus niet exclusief op de Lokerse Feesten? ;-) Live Nation heeft het wel gepresteerd om de term "exclusief" helemaal uit te hollen op 3 maanden tijd! :')
Ik dacht dat ook maar ga me er voor de rest geen vragen bij stellen

• Leuk
Waarderingen: Nander Covents
Omdat op de plek waar Spiritbox nu staat, er op de vorige poster nog een streep stond zo op de plek waar nu Spiritbox staat

Ik dacht dat ook maar ga me er voor de rest geen vragen bij stellen
Goh ja, op zich toch geen onlogische evolutie als iets afspringt denk ik dan. Ze zullen in de toekomst daarmee wel voorzichtiger zijn.

Ik zie toch weer wat geween op socials met commentaar dat bepaalde bands te hoog staan. Nochtans doen ze het prima vind ik. Sowieso niet houdbaar te blijven werken met 8 headliners.
Het werd tijd dat er kleinere bands grote plekken krijgen.

Merendeel van het publiek zit toch ergens op de wei pinten te zuipen dus wat maakt het uit.

• Thinking
Waarderingen: EddiePlaysBass
Ik zie toch weer wat geween op socials met commentaar dat bepaalde bands te hoog staan. Nochtans doen ze het prima vind ik. Sowieso niet houdbaar te blijven werken met 8 headliners.

Jankers gaan er altijd zijn... Het is weer een goeie editie als je de volledige affiche bekijkt, blij dat ik er terug bij zal zijn.

• Leuk
Waarderingen: banzai, Piebe71 en Dwarf
Het werd tijd dat er kleinere bands grote plekken krijgen.

Merendeel van het publiek zit toch ergens op de wei pinten te zuipen dus wat maakt het uit.
Klopt. Gekste dat ik altijd koppel aan Graspop is mensen met bepaalde bandshirts die dan rustig op de camping zitten als die band aan het spelen is.
Iets dat je elders quasi nooit zal zien 😂.

Wel benieuwd hoe een Behemoth het gaat doen als north afsluiter. Had niet echt een deathmetal band verwacht als afsluiter.

• Leuk
Waarderingen: Lars.
@jimmywe Ik weet niet wie je bent en welke job je uitoefent, maar als je de kans hebt, kan je polsen wat Grandson op de affiche doet?
Rock en metal ruimer opvatten, subgenres prominenter aan bod laten komen en kleinere bands grote spots geven is allemaal prima voor mij, maar Grandson staat toch echt ver weg van de essentie van Graspop vind ik.

ik vind het wel ergens een goeie regeling dat 'jonge' bands die heel sterke shows neerzetten doorgestuurd worden naar main 2 headliner. behemoth, powerwolf brengen gewoon telkens goeie shows en dan vorige jaren met gojira, parkway drive, ghost etc de trend is gezet en ik vind het niet meteen slecht

@jimmywe Ik weet niet wie je bent en welke job je uitoefent, maar als je de kans hebt, kan je polsen wat Grandson op de affiche doet?
Rock en metal ruimer opvatten, subgenres prominenter aan bod laten komen en kleinere bands grote spots geven is allemaal prima voor mij, maar Grandson staat toch echt ver weg van de essentie van Graspop vind ik.
ik denk dat we hiervoor eerder moeten kijken naar de agent en welke bands dat die nog heeft. is vaak gewoon een package deal zodat die agent al zijn bands kan booken als het nu past of niet. ik vrees wel dat je gelijk gaat hebben en dat die tent akelig leeg zal zijn op dat moment.

• Leuk
Waarderingen: festivalryo en jimmywe
Zit met een beetje vreemd gevoel nu. Ik had me er helemaal op ingesteld dat de laatste headliner me onverschillig zou laten, omdat ik meestal toch niet zoveel met headliners heb. Daarin ook gesterkt door alle suggesties die hier zijn genoemd, zoals Shinedown en Rise Against. Ik zat me daarentegen te verheugen op nog enkele kleine namen om wat gaten op te vullen in mijn loopschema...

Waar ik nu ben beland is meer clashes met mainstage namen, door de toevoegingen van Brutus en Behemoth. En slechts één aardige kleine naam erbij (Unprocessed). 🥲

Users who are viewing this thread