Dit bleek vorig jaar niet mogelijk.Wellicht is deze discussie al geweest in het verleden, zo ja, mijn excuses.
Is het mogelijk om coins van jouw persoonlijke bandje, over te dragen, naar een ander zijn persoonlijke bandje?
Wij maken als groep altijd een pot. Maar dat kan natuurlijk alleen met de Groupie card die je enkel op het terrein kunt kopen en kunt opladen (met de duurdere coins natuurlijk). Een slecht principe vind ik. Maar goed. Wij zijn dus aan het kijken of we daar iets handigs voor kunnen verzinnen.
Bij voorbeeld drie mensen met de pot op hun persoonlijke bandjes (met munten die we in de pre sale aangeschaft hebben). Scheelt, met ons drinkgedrag, heeeeel veel pintjes.
Mijn pa had vorig jaar coins in voorverkoop aangekocht, maar die stonden allemaal op zijn naam, dus ook allemaal op zijn bandje. Niet echt handig als je niet overal samen naartoe loopt natuurlijk. Aan de balie voor coins vertelden ze ons dat ze dit bij de infobalie konden omzetten, waarna we weer werden doorgestuurd, om daar weer lachend weggestuurd te worden. Best dat je je coins op voorhand verdeeld over meerdere namen, om al het gedoe te vermijden