Rock Werchter 2025

Dat is toch geweldig als kind van de muziek van de jaren '90!
Franz Ferdinand, Suede, Kaiser Chiefs, Snow Patrol en Stereophonics.
Natuurlijk niet reeel en meer voor andere festivals. Maar ik zou de hele dag aan dat podium staan.
Dan kun je dit jaar beter naar Bospop gaan.

Ik geloof er echt niks van dat er op zaterdag een grote naam bij komt. Ze zullen wel gek zijn om die te bewaren. Tickets wil je toch zo snel mogelijk verkopen. En wel heel bijzonder dat de zaterdag als enige dag niet is uitverkocht. Dat is net de dag dat veel mensen gaan om een dagje naar Werchter te gaan, ongeacht wat er komt. Omdat het in het weekend is en de volgende dag vrij. Ik ken er in ieder geval een aantal die dat elk jaar doen en hoor dat van meer mensen. Dit jaar gaan ze niet.

Ik geloof er echt niks van dat er op zaterdag een grote naam bij komt. Ze zullen wel gek zijn om die te bewaren. Tickets wil je toch zo snel mogelijk verkopen. En wel heel bijzonder dat de zaterdag als enige dag niet is uitverkocht. Dat is net de dag dat veel mensen gaan om een dagje naar Werchter te gaan, ongeacht wat er komt. Omdat het in het weekend is en de volgende dag vrij. Ik ken er in ieder geval een aantal die dat elk jaar doen en hoor dat van meer mensen. Dit jaar gaan ze niet.
Ja, die typische zaterdaggangers willen toch ook wel een grote naam in ruil voor 137 euro ...

"Ze zullen wel gek zijn om die te bewaren. Tickets wil je toch zo snel mogelijk verkopen." --> Kan zijn dat die artiest zijn tour nog bekend moet maken.

Normaal gezien stond Oscar & the Wolf nog tussen RAYE en Sam Fender gepland als we de geruchtenmolen mogen geloven. Dus dat Oscar 'verplaatst' is naar Pukkelpop kan het geloof versterken dat er dan 'iets anders' in de plaats geboekt is.

Maar goed, RAYE voor Sam Fender, ik zie het ook gewoon nog gebeuren, ondanks bovenstaande drie redeneringen.

• Leuk
Waarderingen: Louwers
Heeft Depeche Mode daar ook niet is bakken kritiek over mogen ontvangen omdat het not done was?

Same old same old.

Halverwege de jaren '90 was er natuurlijk ook veel boomergezeur over electronische acts als the Orb, Prodigy, Daft Punk, Chemical Brothers, Underworld, etc. Tegenwoordig gelukkig niet meer weg te denken...

• Leuk
Waarderingen: Louwers
Same old same old.

Halverwege de jaren '90 was er natuurlijk ook veel boomergezeur over electronische acts als the Orb, Prodigy, Daft Punk, Chemical Brothers, Underworld, etc. Tegenwoordig gelukkig niet meer weg te denken...
… en zijn dit de namen waar veel boomers (die toen de jonkies waren) op hopen.

Users who are viewing this thread