In mijn ervaring kunnen boomers bij het Filmhuis er ook wat van. Ik kom eerlijk gezegd nooit meer in de bios tenzij er een film leveltje Dune draait.Ik vermoed dat Brian bedoelt dat die dan helaas naar een bijvoorbeeld Pathe bios moet met grote zalen i.p.v. een filmhuis.
Ik zelf baal ook meestal als die enkel nog in Pathé draait en sla de film dan vaak over. Vind de sfeer, het continue mensen horen eten in de zaal en de pratende mensen in de zaal altijd vrij irritant in een Pathe bios.
Hmm mijn zoon van 14 keek laatst ook voor het eerst Pulp Fiction en die was toch wel aardig geïntrigeerd.Challengers gemist tot nu toe, was ik eigenlijk wel van plan. Maar niet een heel groot gemis dus? Maria Montessori staat hoog op mijn lijstje om binnenkort te bekijken.
Ik heb laatste familieleden voor het eerst Pulp Fiction laten zien. De jongsten vonden hem heel traag. De spanningsboog wordt ook steeds korter tegenwoordig![]()
Voordeel van (deels) zzp’er zijn!Doordeweeks in de ochtend naar de bioscoop, dat is pas leven!
Ik heb helaas zelf niet de luxe om doordeweeks naar de film te kunnen dus ik ga meestal op de zaterdag of zondag ochtend in KINO. Grootste nadeel is inderdaad dat als je daar met de auto heen gaat je veel aan parkeerkosten kwijt bent. Maar als het mooi weer is pak ik vaak de fiets (3 kwartier fietsen ongeveer). Daarnaast is de kwaliteit van het geluid in de Pathe bioscopen wel een stuk beter, maarja alsnog weegt dat niet op tegen het gemiddelde publiek wat ik meestal tegenkom in de grotere bioscopen.Ik ga ook nog regelmatig naar Pathé, maar dan altijd doordeweeks in de ochtend. Dan is het gelukkig altijd lekker rustig en heb je totaal geen last van die paar andere mensen die er zitten.
De sfeer bij de filmhuizen vind ik wel een heel stuk fijner, maar door een Pathé abbo en goedkopere parkeerkosten bij enkele Pathé bioscopen kom ik daar toch ook nog wel het meeste.
Nu ben ik toch wel benieuwd naar het technische foutje wat je bent tegengekomen?Gisteren naar Challengers gegaan. In de Kinepolis uiteindelijk. Kauwende mensen voor me, kauwende mensen achter me. 3 kwamen binnen toen de film begon en konden de plek niet vinden. Ik was ook even vergeten dat er een pauze in de film zit. Na de pauze uiteraard weer mensen te laat de zaal in. Nee, de volgende keer weer gewoon mijn vaste filmhuis.
De film zelf vond ik goed, erg vermaakt. Leuk gedaan met die tijdlijnen die elke keer terug lopen naar het heden. Goede opbouw van het verhaal op deze manier. 3 onsympathieke hoofdkarakters die je ondanks alle acties toch een soort sympathiek vind. Ik als iemand die inmiddels al 25 jaar tennist en het proftennis goed volgt, vond het extra vermakelijk daardoor, al kun je dit ook zonder tennis achtergrond erg goed kijken denk ik. Maar een technisch foutje gezien, dus dat was prima. Ja, sterk filmjaar weer tot nu toe. Blij dat ik (ondanks de zaal) toch gegaan ben.
Fijn dat die zo goed meeviel. Ook van plan om nog te gaan zien. Maar eerst maar eens even de echte tennis volgen op RG.De film zelf vond ik goed, erg vermaakt. Leuk gedaan met die tijdlijnen die elke keer terug lopen naar het heden. Goede opbouw van het verhaal op deze manier. 3 onsympathieke hoofdkarakters die je ondanks alle acties toch een soort sympathiek vind. Ik als iemand die inmiddels al 25 jaar tennist en het proftennis goed volgt, vond het extra vermakelijk daardoor, al kun je dit ook zonder tennis achtergrond erg goed kijken denk ik. Maar een technisch foutje gezien, dus dat was prima. Ja, sterk filmjaar weer tot nu toe. Blij dat ik (ondanks de zaal) toch gegaan ben.
Er stond een keertje op een scorebord dat iemand aan het serveren was terwijl de andere speler serveerde. Ik was ernaar aan het zoeken hoor, dus het viel niet erg opNu ben ik toch wel benieuwd naar het technische foutje wat je bent tegengekomen?
Vond als tennisleek, dat het hele tennis aspect wel echt goed uitgevoerd was, de kleding, sfeer, wedstrijden, de scene waarbij de camera voor je gevoel in de bal zit, was allemaal tof gedaan.
Haha er zijn ook mensen die weekenden, avonden of nachten werken heDoordeweeks in de ochtend naar de bioscoop, dat is pas leven!
Nice zet ik even op mijn kijklijst, helemaal niet meegekregen dat die op Prime stond.Gisteren Dream Scenario op Prime gekeken, met een (wederom) briljante Nicolas Cage. Zonder iets te verklappen, ik hou van dit soort vervreemdende films. Aanradertje voor liefhebbers van films die net weer iets anders doen dan straight forward storytelling.
Nog niet, maar heb in de vakantie ook niet zo veel gelegenheid om naar de bios te gaan. Dus ben bang dat het wachten wordt tot ie op de streaming verschijnt. Daarnaast moet ik eerlijk zeggen dat ik ook niet meer zo sta te popelen om films van bijna 3 uur in de bios te gaan kijken, tenzij het qua visuals en geluid echt een meerwaarde heeft.Nice zet ik even op mijn kijklijst, helemaal niet meegekregen dat die op Prime stond.
Ben je al naar Kinds of Kindness geweest? Staat bij mij hoog op mijn lijst om te bezoeken in de bios, maar moet er nog een keer tijd voor vrijmaken.
Kinds of Kindness kan ik wel aanraden, je moet wel goed opletten want je wordt iedere keer midden in een verhaal gedropt zonder context. Wel bijzonder veel WTF momentjesNice zet ik even op mijn kijklijst, helemaal niet meegekregen dat die op Prime stond.
Ben je al naar Kinds of Kindness geweest? Staat bij mij hoog op mijn lijst om te bezoeken in de bios, maar moet er nog een keer tijd voor vrijmaken.