Sterker nog de donderdag is een ontzettend sterkte dag in mijn ogenToch vind ik de donderdag nog een best sterke dag
met voor mij 4 must sees (Tool, Comeback Kid, Megadeth en Bleed From Within) en nog paar grappige namen in de vorm van Babymetal, Ne Obliviscaris, Kerry King
Ik ben eigenlijk gewoon tevreden met wat ze ook spelen, er zit wat mij betreft zowat geen enkele misser in die hele discografie. Maar de voorkeur gaat toch altijd uit naar nummers die ik nog niet eerder live gehoord heb. Hoe dan ook gewoon nog steeds heel blij dat ze er staan, want het wordt sowieso van het begin tot het eind genieten!
Hoe groot is de kans dat er nummers in de setlist staan die je nog niet eerder live hebt gehoord?
En zou Tool een andere setlist hanteren dan op bijv Werchter?
1) Voor mij behoorlijk aanwezig, aangezien ik Rosetta Stoned nog nooit live gehoord heb, en die staat nu in de Amerikaanse leg van deze tour wel op de setlist. Ook komen er nog wel eens andere nummers voorbij die ik nog nooit live gehoord heb. Maar de meeste die we vorige pagina noemden recentelijk nog niet...Hoe groot is de kans dat er nummers in de setlist staan die je nog niet eerder live hebt gehoord?
Tov Werchter zullen er wel wat wijzigingen zijn. Laatste setlist wijkt ook af van RW.Hoe groot is de kans dat er nummers in de setlist staan die je nog niet eerder live hebt gehoord?
Je bent echt niet alleen... . Ik kijk ook uit omdat nu zo een van de bands( park way drive, enter shikari is ook zo) zijn die ik leren kennen heb op groezrock of pukkelpop speelden rond 14u of zo toen ik 16 was. En nu sluiten ze graspop af. ik baal echt da ik vorige jaar te laat was voor park way drive.... .met iedere live versie die ze releasen krijg ik meer en meer zin in die show
(tenminste, als je bedoelt dat ze voor GMM een ietwat afwijkende set t.o.v. andere venues gaan spelen)
Dan woon je vast in Heerlen, enige plek in Limburg waar geen Limburgs wordt gesproken.Hey, als het een troost is, ik woon mn hele leven in Zuid Limburg, en dit is de eerste keer dat ik dat woord hoor![]()
Je kunt nog voor een donderdagticket gaan op Rock Werchter.Je bent echt niet alleen... . Ik kijk ook uit omdat nu zo een van de bands( park way drive, enter shikari is ook zo) zijn die ik leren kennen heb op groezrock of pukkelpop speelden rond 14u of zo toen ik 16 was. En nu sluiten ze graspop af. ik baal echt da ik vorige jaar te laat was voor park way drive.... .
Ouwieje ene.Dan woon je vast in Heerlen, enige plek in Limburg waar geen Limburgs wordt gesproken.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Heerlens
Ja, eens! Zou grofweg de helft van de bands wel willen zien, wat natuurlijk nooit gaat lukken. Zal keuzes moeten maken! In elke regel van de poster staan bands die ik graag wil zien. Van de onderste regel Ne O en Erra bijvoorbeeld.Sterker nog de donderdag is een ontzettend sterkte dag in mijn ogen
Zou ook zeker bury tomorrow checken trouwens
Is het niet (meer) waard, vind ik.Zijn er hier mensen die op de vipdeck gaan
Neeeeee, echt niet! Er stonden al doorspoelbare toiletten op het festivalterrein sinds mijn beginjaren!schone toiletten (op het terrein stonden toen volgens mij nog overal dixies zonder doorspoeling)
Ah ja, dat heb ik dan verkeerd onthouden.Neeeeee, echt niet! Er stonden al doorspoelbare toiletten op het festivalterrein sinds mijn beginjaren!
Het enige wat je hebt in de vip is dat het daar keramieken wc's zijn in plaats van plastieken.
Tool zou daar wel iets in kunnen doen maar denk niet dat ze dat doen.Dit vooral inderdaad, ik neem aan dat Tool wat minder is als de standaard metal of rock headliner met mogelijkheden qua schommeling in harder en zachter materiaal? Als je het even vergelijkt met een BMTH die een set kan maken met alleen maar harde nummers of met alleen maar de meer poppy nummers.
Dit vooral inderdaad, ik neem aan dat Tool wat minder is als de standaard metal of rock headliner met mogelijkheden qua schommeling in harder en zachter materiaal? Als je het even vergelijkt met een BMTH die een set kan maken met alleen maar harde nummers of met alleen maar de meer poppy nummers.