Pinkpop 2024

elo

Headliner
3 dec 2013
5.026
3.707
Ik stel voor dat we eerst een poll houden om te kijken wat de stemming op het forum is alvorens we daadwerkelijk gaan stemmen. Dan kunnen mensen eventueel hun stem strategisch aanpassen. Is er toevallig iemand hier op het forum dat een soort netwerk heeft om polls te doen?
Dat vind ik een goed idee!
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
368
302
Hoe zeer ik het Lucas & Steve ook gun, dat lijkt me echt geen Pinkpop act. Clouseau zie ik inderdaad (geen populaire uitspraak, verwacht ik) best komen, gezien hun jubileumrondje. Krezip zou kunnen, die zijn al heel lang niet meer geweest, zeker voor hun begrippen. Typhoon lijkt me een goede boeking, maar heeft die al festivals aangekondigd?
Als 2019 heel lang geleden is voor Krezip begrippen, hoe lang is dat dan wel niet voor Anouk?
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Hoe blij maken we de mensen hier als het rijtje nieuwe namen ….

Keane
Camilla Cabello
Suzan & Freek
De Jeugd van Tegenwoordig
Macklemore

Wordt?

😂😂😂
Met 2 van de 5 zeker....! Maar ik denk dat Macklemore misschien niet voor minder als headliner zou komen... en JvT ook als ik heel eerlijk ben.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Met 2 van de 5 zeker....! Maar ik denk dat Macklemore misschien niet voor minder als headliner zou komen... en JvT ook als ik heel eerlijk ben.
als dat zo is, dan kom ik alleen nog in Landgraaf als ik in de middag een uurtje mag komen blèren op de mainstage.
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
368
302
Met 2 van de 5 zeker....! Maar ik denk dat Macklemore misschien niet voor minder als headliner zou komen... en JvT ook als ik heel eerlijk ben.
Macklemore stond einde middag bij pukkelpop vorig jaar. The Killers en Florence + The Machine kwamen na hem nog op de main.
JvT stond op Lowlands met Billie Eilish erna.

Beide zouden dus gewoon moeten kunnen halverwege de dag op PP.
 

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
243
145
Garbage 10-7 op Mad cool Madrid. Misschien ook een kanshebber voor PP? Zou ik persoonlijk wel heel leuk vinden. :)
 

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
101
72
Ik zie de volgende artiesten ook op enkele festival affiches staan:

Krezip
Lucas & Steve
Clouseau
Pip Blom
The Indian
Kriskross Amsterdam
Typhoon
WIES
De jeugd van tegenwoordig

Zitten daar nog kanshebbers voor PP tussen? De Jeugd en Typhoon kunnen denk ik wel een feestje neerzetten. Lucas & Steve misschien passend bij Calvin Harris?
Ik zie liever Son Mieux en Chef's Special nog een keer komen, maar weet niet hoe reëel dat is.
Hoe erg ik het ook vind om toe te geven, dit zal wel een realistisch rijtje zijn. Ik denk dat je de oude rockers al kwijt bent, die gaan echt niet meer wachten op 'hardere' namen om nog een keuze voor PP te maken. Dus dan kan je beter vol inzetten op de jeugd. In plaats van bijvoorbeeld een Brutus die vorig jaar op stage 4 stond, kan je dit jaar beter gaan voor een pop/indie/tiktok naam.
 

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
243
145
Hoe erg ik het ook vind om toe te geven, dit zal wel een realistisch rijtje zijn. Ik denk dat je de oude rockers al kwijt bent, die gaan echt niet meer wachten op 'hardere' namen om nog een keuze voor PP te maken. Dus dan kan je beter vol inzetten op de jeugd. In plaats van bijvoorbeeld een Brutus die vorig jaar op stage 4 stond, kan je dit jaar beter gaan voor een pop/indie/tiktok naam.
Er zijn genoeg oude rockers, niet zo oude rockers, minder jonge rockers, jonge rockers en piepjonge rockers die op harde namen staan te wachten. Niet de hele jeugd over 1 kam scheren.
Blijkbaar hoeft er niet aan de jeugd gedacht te worden die niet van bubblegum pop houden, maar van t hardere werk.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: brutus257 en Timmetje

JKOH

Playlistbediener
18 jan 2023
33
61
Ja joh. MOJO heeft ook nog Bospop. En Bospop heeft het soms moeilijk, maar nu best een aardige line-up voor die oude rockers. Denk dat PP erg gaart veranderen en dat Bospop nog meer in trek zal komen voor die 'boomers' die voorheen misschien nog wel eens naar PP gingen...
 

OuweMeuk

Playlistbediener
5 dec 2023
27
48
Ja joh. MOJO heeft ook nog Bospop. En Bospop heeft het soms moeilijk, maar nu best een aardige line-up voor die oude rockers. Denk dat PP erg gaart veranderen en dat Bospop nog meer in trek zal komen voor die 'boomers' die voorheen misschien nog wel eens naar PP gingen...
Ho ho ho, mijn ouders zijn boomers. Ik heb de jaren 70 en 80 muzikaal meegemaakt, maar mijn hart ligt bij de 90's en 0's. En bij de rock van nu, die is er echt nog. Als ik naar het affiche van Bospop kijk dan is mij duidelijk dat ik de Bospopgerechtigdeleeftijd nog steeds niet bereikt heb. Toto ? Leuk voor toen, maar hoeft van mij niet meer.
Van mij zijn de millennials nog lang niet af :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Islaaa en JKOH

OuweMeuk

Playlistbediener
5 dec 2023
27
48
Ik zag pas net dat The Hives op RW spelen, maar 19 juni in de Gelredome, dus kansloos voor PP. Wat is dat toch met Mojo :mad:
Een top rock-act van nu, en dan weer buiten de festivals plaatsen.
 
  • Leuk
Waarderingen: neus

Gebruikers die dit onderwerp bekijken