Pinkpop 2024

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.272
3.848
Snoop Incredible Dr Pol GIF by Nat Geo Wild
 
  • Haha
Waarderingen: elo, Oasiss en Timmetje

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Laten we het gezellig houden heren en dames. Ik zie ook een grapje, maar wel een hele flauwe..

Nog een pakketje aan namen zo vlak voor de feestdagen? Kom maar door!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Stop, hou op, ik wil dit niet meer!
Nee mensen pesten om wie of wat ze zijn, dat is leuk. Rot op!

Het is lopende band werk hier in het Pinkpop topic. Steeds door dezelfde enge figuren die met likejes en gifjes elkaars hand boven het hoofd houden.

Walgelijk gedrag. Er wordt duidelijk genoeg aangegeven door Nik dat het niet tof is, en dan gewoon ermee doorgaan…
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

elo

Headliner
3 dec 2013
5.026
3.707
Ik zou het geen pestgedrag noemen, maar dat is mijn mening. Verder: nagenoeg niemand hier kent elkaar, dus iemand pesten om wie of wat ze zijn lijkt me erg moeilijk. Als Nik die grapjes niet kan hebben, moeten we dat maar niet meer doen. Maar dan moeten we wel erg gaan oppassen met wat eenieder hier zegt voortaan.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.238
4.512
Ik wil er toch even een reactie aan wijden, het risico nemend dat het weer eens uit de klauwen loopt.

Mij betichten van pestgedrag vind ik wel erg ver gaan en ook iets waar ik echt afstand van neem. Er wordt hier, al bijna 500 pagina's, over en weer wat geouwehoerd. Nik, mocht je dit niet als zodanig waarderen of somehow als grensoverschrijdend ervaren, wil ik het best terugnemen, of in ieder geval benadrukken dat het niet als pesten was bedoeld. Mocht je al eerder hebben aangegeven dat een en ander niet werd gewaardeerd, heb ik dat gemist.

Verder zal ik me dan ook maar verder weer beperken tot hoe kut de boeking van Calvin Harris is ;).
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.408
6.704
Als meelezer hier komt het op mij voornamelijk over als een beetje uitdelen en incasseren over en weer.

Nik, als je mijn likes op grapjes van anderen als kwetsend hebt ervaren, bied ik daarvoor mijn excuses aan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Hou er dan wat vaker rekening mee en niet alleen als je er op wordt aangesproken. Geld overigens ook voor de mensen die continu likes of lachsmileys onders elkaars posts zetten. Zelfs nog nadat iemand iets heeft aangegeven. Het gebeurt hier namelijk wel vaker. Pesten is geen mening, als iemand aangeeft het niet fijn vinden moet je er mee stoppen en daarmee klaar.

Verder ontopic, ik zou Calvin Harris nog best een keer aan het werk willen zien, maar niet voor dit bedrag.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Overigens zijn we allemaal mensen die zich op een forum geregistreerd hebben om te kunnen zeggen hoe goed we de Foo Fighters vinden, of om te zeggen wat voor mega lul Lars Ulrich is. We zijn allemaal een beetje muzieknerds en ik denk dat het ook hier een leukere plek is als we een beetje om onszelf kunnen blijven lachen.
Om jezelf lachen is prima, maar hou het dan bij jezelf en niet op anderen. De grens van pest gedrag kan per persoon anders liggen. Je kan er best afstand van nemen of jezelf er niet in erkennen. Maar dat is juist waar dit uit ontstaat. Een pester zal het altijd als een grapje of geintje zien, niet beseffende wat je achter laat. Daarom ook gewoon kappen als iemand iets aangeeft, en dan niet even doorgaan omdat jij het anders ziet. Het ging te ver door, daarom zeg ik er wat van. En daarmee is het voor nu wel klaar.

Edit: Foo Fighters op Pinkpop 2011, een van mijn favo optredens ooit (zoals ook die van Arcade Fire op Pinkpop)
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.231
744
Eerlijk gezegd kan ik me geen band bedenken die pinkpop nog kan redden voor 2024, voor de "oude pinkpopganger"
Ze kunnen beter vol inzetten op pop en dance- en urban meuk.
En er een geweldige line up van maken voor de doelgroep.
Is een n serieuze reactie overigens.
De grote rock namen die komen wel weer in 2025
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken