Best Kept Secret 2024

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.985
565
Ik zou er wel stevig van balen als ze The National niet hebben. Die had ik toch wel met watervaste stift opgeschreven. Heel benieuwd wie ze dan wel hebben weten te strikken.

Voor The National dan misschien maar een dagje Live Is Live doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
305
307
Voor wat het waard is. Een 'insider' op efestivals beweert dat the National, dEUS, Nia Archives, Gaslight Anthem en Michael Kiwanuka naar DTRH zouden gaan. En daarmee dus uitgesloten voor BKS. We gaan het zien.
En dan Massive Attack naar BKS. Prima voor mij in ieder geval. We gaan het zien deze week.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Voor wat het waard is. Een 'insider' op efestivals beweert dat the National, dEUS, Nia Archives, Gaslight Anthem en Michael Kiwanuka naar DTRH zouden gaan. En daarmee dus uitgesloten voor BKS. We gaan het zien.
Hier zou ik voor DTRH wel blij mee zijn, maar ook bepaald niet euforisch van worden. The National vind ik eerlijk beter passen bij BKS. Al zou ik dat geen straf vinden om in Beuningen te zien. Nia Archives en Michael Kiwanuka zijn typische DTRH namen. dEUS kan altijd. Alleen the Gaslight Anthem vind ik zwaar meh.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Zou het ook een gekke move vinden om The National op DTRH. Voor mijn portemonnee ook trouwens.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Ik zou The National naar DTRH wel jammer vinden. Niet per sé de meest spannende boeking maar wel een oerdegelijke headliner. Merk dat ik nu wel een beetje zenuwachtig begin te worden a.d.h.v. mijn verwachtingen. Komt vooral door vorig jaar denk ik.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Laten we niet vergeten dat de 'insiders' op efestivals ook Kylie Minogue op Primavera hadden genoemd.
Fair, maar op eFestivals is Primavera echt een hot topic. Voor DTRH was er geen topic tot de persoon met deze "leaks" hem heeft aangemaakt. Waarom zou je dat faken?
 

dfrvanloon

Campingartiest
9 jun 2022
82
129
Voor wat het waard is. Een 'insider' op efestivals beweert dat the National, dEUS, Nia Archives, Gaslight Anthem en Michael Kiwanuka naar DTRH zouden gaan. En daarmee dus uitgesloten voor BKS. We gaan het zien.
Nogmaals: ik zie niet in met het huidige tourschema van The National dat ze naar DTRH gaan. Dan zouden ze van de UK naar Nederland weer naar de UK moeten gaan. Dat gebeurt in de huidige omstandigheden nauwelijks.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
1: The National - Jane’s Addiction - Froukje - The Lemon Twigs
2: Soulwax - Osees - The Mountain Goats - American Football - Pip Blom
5: Jockstrap - Bodega - Stella Donnelly - Crumb - The Courettes

1: Justice - Phoenix - Future Islands - Squid
2: Orbital - Mogwai - Freddie Gibbs & Madlib - Maisie Peters - Claude
5: Helena Hauff - Tropical Fuckstorm - Bracco - English Teacher - Babe Rainbow

1: The Smile - Fontaines DC - Dinosaur Jr - Lucy Rose
2: 070 Shake - BadBadNotGood - Coach Party - Bluai
5: Night Beats - Royel Otis - Mannequin Pussy - Beraadgeslagen
 

splinter013

Playlistbediener
22 jan 2020
46
50
STEM OP DE DRIE MOGELIJKE HEADLINERS
Wie de juiste drie raadt verdient de titel 'Alziend Oog der Beekse Bergen'. (stem alleen als je ze ziet als headliner, niet als sub)


- The National
- The Cure
- The Smile
- PJ Harvey
- Pulp
- FKA Twigs
- Justice
- Lana Del Rey
- Massive Attack
- LCD Soundsystem
- Phoenix
- Fontaines DC
- Disclosure
- Mitski
- Of toch nog een andere naam uit de hoge hoed van Maurits?
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Waar komt dat Jane's Addiction gerucht vandaan? Al aantal keer zien opduiken en zie geen enkele bron.
De line up van @neracroft zou ik overigens ronduit verschrikkelijk vinden. Vooral Justice, Phoenix en Orbital op één dag vind ik niet te doen. Twee acts die al een decennium niet meer relevant zijn en eentje die gewoon vervelend vind.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken