Best Kept Secret 2024

Marin

Dagopener
14 apr 2021
513
336
Mijn voorspelling en hoop voor volgende week;

The National - PJ-Harvey - Massive Attack

Sault - Autechre - Beth Gibbons - Yo La Tengo - Freddie Gibbs - Hak Baker - Lost Girls - Bikini Kill - Arab Strap - The Last Dinner Party - Bar Italia - Model/Actriz - Backxwash - Nala Sinephro - Yves Tumor - Hitech - Slauson Malone 1 - Parrish Smith - Animistic Beliefs - Roufaida
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
381
301
Vooral hoop dan denk ik? Want dit neigt wel een stuk meer naar Le Guess Who? dan BKS ooit heeft gedaan. :)
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
513
336
Oh ja, 100% haha. Hopelijk houden we met dit soort lijstjes de disclosures van deze wereld weg van festivals als bks😄
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.474
1.631
Sault gaat kennelijk volgend jaar in ieder geval in Londen optreden. Die zouden ze gelijk tot headliner mogen bombarderen.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
381
301
Om er ook even een hoop-lijstje in te vliegen op basis van wat enigszins waarschijnlijk kan zijn:

Pulp - The Smile - Massive Attack
Mitski - Courtney Barnett - Nicolas Jaar (evt. met Ali Sethi)
The Lemon Twigs - Yo La Tengo - Mandy, Indiana - Slowdive - Lambchop - Cherry Glazerr - øxn
Alamo Race Track - De Baron - Robin Kester - Droom Dit - Liam Pek
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.314
6.514
Sault gaat kennelijk volgend jaar in ieder geval in Londen optreden. Die zouden ze gelijk tot headliner mogen bombarderen.
Maar als Sault een uitgebreide tour doet, hadden ze toch echt wel op Primavera gestaan toch?
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.474
1.631
Maar als Sault een uitgebreide tour doet, hadden ze toch echt wel op Primavera gestaan toch?
Sault lijkt mij eigenlijk geen band die vrij uitgebreid zal touren. Denk dat het moeilijk genoeg is om iedereen twee weken bij elkaar te krijgen.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.314
6.514
Sault lijkt mij eigenlijk geen band die vrij uitgebreid zal touren. Denk dat het moeilijk genoeg is om iedereen twee weken bij elkaar te krijgen.
Ja precies, dat denk ik ook. En ik ben bang dat daar BKS niet zo snel bij zou staan (en bijv een Primavera wel)
 

mees

Randprogramma
9 jan 2020
108
135
Er zijn echt veel kanshebbers voor de headliner posities, wow
Zin in volgende week!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.937
6.179
Maar als Sault een uitgebreide tour doet, hadden ze toch echt wel op Primavera gestaan toch?
Kan nog altijd als secret show, hebben ze vroeger nog wel eens een aantal keren gedaan. Herinner je Arcade Fire toen ze Everything Now aankondigden.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
Ik hou het nog even op The National - Pulp - PJ Harvey, met een Phoenix of een Ben Howard als stevige sub of duoheadliner.

Massive Attack verwacht ik pas als ze toch naast the National hebben gegrepen.

Als schema zoiets: donderdag namen, begin volgende week presale en dan volgense week vrijdag officiële verkoop?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.366
5.054
Ik hou het nog even op The National - Pulp - PJ Harvey, met een Phoenix of een Ben Howard als stevige sub of duoheadliner.

Massive Attack verwacht ik pas als ze toch naast the National hebben gegrepen.

Als schema zoiets: donderdag namen, begin volgende week presale en dan volgense week vrijdag officiële verkoop?
Tuurlijk niet, gaat gewoon vrijdag worden. Zodat wij allemaal kunnen klagen dat de communicatie zo slecht is omdat het niet "in de loop" van de week is ;).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken