Graspop Metal Meeting 2024

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.551
Ja, objectief gezien is Tool gewoon naast Rammstein de beste boeking die ze ooit hebben gehad. En misschien dat Tool zelfs op één staat met alle nieuwe bezoekers (oa @Brian en @RubenFrusciante ) met zich mee brengt. BMTH ook goed om de lijn van verjonging door te zetten. A7x vind ik verder niet heel speciaal als headliner, specialer dan Judas Priest, maar verder niet uitzonderlijk of iets dergelijks
Ho ho ho ho ho eens even. Toen Ayreon op Graspop stond was ik er ook een dagje, dus helemaal nieuw ben ik niet ;)
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
978
1.017
Wat ook nog op tool wijst moren...
Vandaag was werchter aan de beurt. (ge hoeft niet te kijken, niet ons ding)
Vrijdag is alcatraz aan de beurt.
Morgen doet tool een aankondiging.
Vandaag is de site verandert.
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr en MarcoReusel

Elf

Campingartiest
3 mrt 2023
84
110
Zijn we zeker dat het morgen niet QOTSA is dat ze aankondigen? Gisteren gespeeld, vandaag Werchter aankondiging, morgen Graspop?
 

Black Hammer

Gouden Tip
10 jun 2023
309
650
ja ik ben maiden fan hoor graag heavy metal, thrash metal, power metal en ja idd 80s metal.

Dan zou ik denken dat er toch albums van A7X zijn die je kan waarderen, die pikken hun sound van zo veel verschillende bands dat er wel iets moet tussen zitten wat je leuk vindt. Vooral bij Hail to the King was de "invloed" van Metallica nogal flagrant.
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr en Loek123

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
978
1.017
Zijn we zeker dat het morgen niet QOTSA is dat ze aankondigen? Gisteren gespeeld, vandaag Werchter aankondiging, morgen Graspop?
Ik heb deze morgen van de frontman (zanger?) zelf gehoord dat ze terug naar België komen in ik dacht september en of dat pukkelpop nog niet zeker is.
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
526
642
Dan zou ik denken dat er toch albums van A7X zijn die je kan waarderen, die pikken hun sound van zo veel verschillende bands dat er wel iets moet tussen zitten wat je leuk vindt. Vooral bij Hail to the King was de "invloed" van Metallica nogal flagrant.
ja dat klopt hail to the king met vooral this means war.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken