Graspop Metal Meeting 2024

prins

Dagopener
9 nov 2019
526
642
Blij!? Dit is de beste headliner ooit! De rest van het festival maakt me al helemaal niks meer uit. Ik ben erbij 4 dagen als Tool er staat!
blij? ik heb precies het omgekeerde, hoop op een vette undercard als een we ook nog sevenfold en BMTH krijgen
 
  • Leuk
Waarderingen: jasper79

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.794
7.648
Als je én Tool én A7X én BMTH niet ziet zitten, vraag ik me eerlijk gezegd af wat dan wel.

Judas Priest?
Tool, A7x en BMTH is in ieder geval niet genoeg voor een weekend ticket hier. Al zijn alle drie wel headliners waar ik in ieder geval een deel van zou meepakken om in ieder geval het een kans te geven en hopelijk precies tussen de druktes op de parkeerplaats in te zitten
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.439
6.837
Judas Priest?
Tool, A7x en BMTH is in ieder geval niet genoeg voor een weekend ticket hier. Al zijn alle drie wel headliners waar ik in ieder geval een deel van zou meepakken om in ieder geval het een kans te geven en hopelijk precies tussen de druktes op de parkeerplaats in te zitten
Mja, het kan je smaak niet zijn. Ik ben zelf zeker geen fan van BMTH. En van A7X vind ik ook maar een aantal nummers leuk. Maar meewegende wat er überhaupt aan headliners beschikbaar is, zijn dit voor mij met enige afstand de drie beste namen die Graspop voor '24 bovenaan hun affiche kan zetten.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.794
7.648
Mja, het kan je smaak niet zijn. Ik ben zelf zeker geen fan van BMTH. En van A7X vind ik ook maar een aantal nummers leuk. Maar meewegende wat er überhaupt aan headliners beschikbaar is, zijn dit voor mij met enige afstand de drie beste namen die Graspop voor '24 bovenaan hun affiche kan zetten.

Ja, objectief gezien is Tool gewoon naast Rammstein de beste boeking die ze ooit hebben gehad. En misschien dat Tool zelfs op één staat met alle nieuwe bezoekers (oa @Brian en @RubenFrusciante ) met zich mee brengt. BMTH ook goed om de lijn van verjonging door te zetten. A7x vind ik verder niet heel speciaal als headliner, specialer dan Judas Priest, maar verder niet uitzonderlijk of iets dergelijks
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
858
2.517
Ik hoop het oprecht! Heb een gevoel dat ik wat mis 😂 Heb meerdere uren naar ze geluisterd/gekeken. Maar vind ze oprecht gewoon niet bijzonder.
Het kan natuurlijk ook goed dat het gewoon niet voor jou is. Gelukkig komt er nog zoveel meer!
Al gun ik het je van harte dat je óók van TOOL kan genieten
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.303
3.912
Naja, eenieder mag een eigen smaak hebben gelukkig. Zou wel mooi zijn als negatief commentaar achterwege blijft, want dat is minder relevant en bederft vaak de sfeer. Ik ben iig weer siked voor Tool. Blijft toch één van m'n favo bands.
En ik vind het ook tof dat anderen weer siked worden voor iets als Judas Priest.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.439
6.837
Ja, objectief gezien is Tool gewoon naast Rammstein de beste boeking die ze ooit hebben gehad. En misschien dat Tool zelfs op één staat met alle nieuwe bezoekers (oa @Brian en @RubenFrusciante ) met zich mee brengt. BMTH ook goed om de lijn van verjonging door te zetten. A7x vind ik verder niet heel speciaal als headliner, specialer dan Judas Priest, maar verder niet uitzonderlijk of iets dergelijks
Tool: volledig mee eens.
BMTH: wat jij zegt, plus dat Graspop de laatste jaren -core bands steeds prominenter programmeert. Dan is het heel logisch om de grootste van allemaal bovenaan de affiche te zetten. Zeker als die overal ter wereld aan het bewijzen zijn headliner-waardige sets neer te zetten.
A7X: is weliswaar niet heel uniek als boeking, maar is toch alweer van 2018 geleden. Ook één van de weinige metalbands die een zaal als de Ziggo Dome doen. Dus zeker in hun eerste tour sinds corona en sinds hun nieuwe album moet je die gewoon hebben. Voor mij een betere en logischere naam dan elke potentiële headliner die er in '19, '22 of '23 al stond.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken