Rock Werchter 2024

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
dus werchter gaat weer alles uit hun handen laten glippen zoals alle jaren? nice…
Ik weet niks hoor. Ben gewoon bijzonder aan het balen van The National en de Pumpkins had is iets anders geweest in de vooravond op de Main en staat ook wel op men nostalgische bucketlist. Dus even wat pessimistische rants van mij ;)
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
701
494
Ik teken daar nu voor. Green Day mag van mij wel afvallen en ingewisseld worden voor Eminem voor de variatie. Nergens op gebaseerd trouwens.

Eminem live is een aanfluiting. Of toch die ene keer dat ik hem gezien heb. Dan liever een deftigere hip-hop-act zoals Stormzy vorig jaar.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.472
4.644
Ik teken daar nu voor. Green Day mag van mij wel afvallen en ingewisseld worden voor Eminem voor de variatie. Nergens op gebaseerd trouwens.
voor de variatie? is green day op werchter al niet meer dan 10 jaar geleden?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.472
4.644
moeten smashing pumpkins nu iedere keer touren als a perfect circle plant om terug te komen? ik denk dat die mannen van a perfect circle stiekem James Iha niet zo graag hebben en telkens wachten tot die onbeschikbaar is om dan zonder hem op pad te gaan
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
289
199
voor de variatie? is green day op werchter al niet meer dan 10 jaar geleden?
Betreft variatie bedoelde ik niet Greenday an sich. Maar ik lees vaak iets over 'alleen maar ouwe mannen met gitaren' en uit dat rijtje is Green Day mijn minst favoriet.
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
320
245
Oh shit. Dan niet, Kendrick Lamar is ook verdwenen van de Werchter radar?
Ik denk dat die verkoop wat tegen viel op Werchter en dat zijn huidige tourcyclus er ook op zit. Dus lijkt me afwachten of er tourplannen voor The Hilbillies zijn en indien ja, waarschijnlijk niet op Werchter?
 

Kirsch

Campingartiest
27 okt 2015
71
2
The National en Smashing Pumpkins wilde ik beiden graag zien op RW. Als ik kon zou ik liveislive wel overwegen nu
Hetzelfde hier. De automatische reactie we gaan naar Werchter is even van het radar en Antwerpen kan het zo maar eens gaan worden. Had op z’n minst 1 van de 2 verwacht op RW
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.187
5.521
Enige wat je natuurlijk wel hebt, Live is Live zijn maar 6 acts. Waarvan zeker altijd 3 Belgen. Dat is voor mij toch iets te weinig.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
987
1.022
De Standaard die uitblinkt in diepgravende onderzoeksjournalistiek.

De festivalzomer(aankondigingen) beginnen steeds vroeger: Live is Live haalt The National naar Antwerpen
[...]
Vorig jaar beet Rock Werchter pas op 5 december de spits af door zijn eerste headliner aan te kondigen. Nu maakt het Antwerpse festival Live is Live zowaar in oktober al zijn headliners voor komend jaar bekend.
[...]

Artikel De Standaard

"zowaar in oktober" !
Voor alle duidelijkheid : Stromae werd als eerste headliner aangekondigd op 12 oktober 2022. Op 5 december waren er al 7 namen bekend, waaronder alle headliners...
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.159
1.189
Beide festivals hebben uiteraard een ander opzet. Al vind ik die 90 euro ticketprijs bij Live is Live wel veel op het eerste zicht. Blijft wel dat ik zeer blij was geweest met The Smashing Pumpkins en vooral The National op Rock Werchter.

Maar goed: hier Foo Fighters. Pearl Jam ook grote kanshebber denk ik. Dua Lipa kanshebber. Ed Sheeran Boutique denk ik, tenzij dat hij nodig is op de reguliere Rock Werchter omdat er schaarste is qua 'grootverkopende headliners'.

Kunnen we Green Day echt schrappen? Kan perfect dat ze in juni en begin juli in Europa zitten toch?
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.185
1.666
Als ze Dua Lipa in het KBS zetten en Sheeran parkeren op een Boutique om weer uit dat zelfde vijvertje hun headliners te vissen, overweeg ik oprecht om voor het eerst in jaren mijn middenvinger uit te steken naar Rock Werchter en avontuurlijker oorden op te zoeken.Ik ben ondertussen wel klaar met de The Cure's en Elbows en Green Days.
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95 en slyke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken