Graspop Metal Meeting 2023

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
374
850
dit lijkt me wel heel goed doordacht. alleen hopen dat er genoeg handscanners voorzien zijn zodat de wachtrijen bij eten niet te veel impact hebben
ik vermoed wel dat elke toogmedewerker een scanner heeft liggen of dergelijke. Mss ook een apparaat die voor je staat waar je het tegen moet houden ;)
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
391
555
Maar er staat op de site laad voor 3,50 per skullie. Dat houd in dat ik voor mijn reeds gekochte munten bij zou moeten betalen???
Neen staat er toch. 3,5 euro is als je skullie's koopt vanaf 5 juni. Dan is de voorverkoop afgelopen.
Dus als je nog goedkopere skullies aankopen wil moet je dit doen voor 4 juni.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.542
4.440
Je kan ook nog (cash) betalen aan de kassa, wat ook wel fijn is

0,5 euro servicekosten per skullie bij terugbetaling is wel afrippen
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
391
555
0,5 euro servicekosten per skullie bij terugbetaling is wel afrippen
Hmm hoe ik het versta is dat je gewoon na het festival voor je skullies terug te krijgen 0,5 skullie betaald als service kosten om dit te laten omboeken.
Dus bij wijze van spreke "€1,75"

EDIT, Jamel was rapper, excuus
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Inverso

Playlistbediener
11 jan 2023
47
73
Maar er staat op de site laad voor 3,50 per skullie. Dat houd in dat ik voor mijn reeds gekochte munten bij zou moeten betalen???
Dat lijkt me wel heel gek, kan niet het geval zijn. Lijkt me dat dit tekstje met name is geschreven voor na 4 juni (tot wanneer je de tokens op de website voor 3,25 kunt halen)
'Geef je voucher af aan de balie waar je je festivalbandje ontvangt en de Skullies worden onmiddellijk op je tag gezet. Ook aan de kassa’s kan je je voucher laten omzetten naar Skullies.'
Ah thanks, dat zinnetje zag ik nergens staan! Goede ontwikkelingen dit!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.153
7.379
Donderdag
Evt Beast In Black
Haken
Made In Purple

Tom Morello en meeting
Misschien nog een stukje Made In Purple
Misschien Made In Purple of misschien Papa Roach
Arch Enemy
Misschien Alter Bride of misschien At The Gates of misschien stukje The Winery Dogs
Sick of It All
Dan wat zien op de moment zelf, waarin ik het meeste zin heb. Wat ik zien niet ga zien is Carl of CB of RTF
wat is made in purple precies? zo te zien kijk je daar heel erg naar uit
Respect voor jullie! Ik moet echt het (zwaardere) speciaalbier mijden om niet in een groot zwart gat terecht te komen. Zo jammer als ik me de headliners niet meer weet te herinneren de volgende ochtend… :(
meer water drinken tussen door, zeker met warm weer
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
374
850
Maar er staat op de site laad voor 3,50 per skullie. Dat houd in dat ik voor mijn reeds gekochte munten bij zou moeten betalen???
nee die wat je in voorverkoop gekocht hebt blijven aan 3.25€ per stuk.
Als je vanaf 5/6 Skullies koopt gaan ze pas aan 3.5€ zijn. Op dat vlak zijn ze dus zeker wel correct geweest!
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.640
Erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken verder. Vooral wat dit betekent voor de wachtrijen op verschillende plekken op het festival. Met de munten ging bier halen op Graspop altijd erg rap. Hopelijk blijft dit zo. Maar wel benieuwd wat het betekent bij de ingang als voorverkoop munten en je ticket verzilveren op dezelfde plek gebeurt. Voorheen waren dit aparte punten. Zal afhangen van hoe snel het gaat om voorverkoop munten te koppelen aan het festivalbandje. Gelukkig kan dit ook later bij de muntenkassa's, waardoor er nog wel iets van spreiding kan zijn. Over die kassa's gesproken, daar zal het vermoedelijk minder druk zijn, omdat je nu ook via de app je saldo op kan laden.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

won666

Support act
17 mei 2019
1.169
1.230
Nieuwe planning ongeveer voor mij


Donderdag
Evt Beast In Black
Haken
Made In Purple

Tom Morello en meeting
Misschien nog een stukje Made In Purple
Misschien Made In Purple of misschien Papa Roach
Arch Enemy
Misschien Alter Bride of misschien At The Gates of misschien stukje The Wonery Dogs
Sick of It All
Dan wat zien op de moment zelf, waarin ik het meeste zin heb. Wat ik zien niet ga zien is Carl of CB of RTF


Vrijdag
Black Mirrors
Fatal Move

Evt Pro-Pain
Airbourne
Hatebreed
Behemoth
(jammer van MW maar ga toch voorkeur geven aan Behemoth)
Misschien Amon Amarth een stukje
Delain
Misschien INK een stukje (moet die band eens checken)
Misschien Watain een stukje
VV
Machine Head

Stukje The Slayer Coverband
Present Danger
Misschien Acindc, hangt af van energie


Zaterdag
Vended
Schizophrenia

Stukje Cyclone
Danko Jones
Code Orange

Architects/The Chats, moet eens te goed bekijken
Rancid
Pantera
Solstafir
denk ik want Testament zie ik ITG en Parkway Drive op Jera On Air
Stukje PWD
Slipknot
BOP als ik de energie nog heb
Pablo Honey als ik de energie nog heb


Zondag
Eclipse
Kissin' Dynamite
Dieth
Carnation
Insomnium
Helmut Lotti

Stukje Three Days Grace

Nog niet helemaal er uit, Voivod is leuk en dan sta ik ineens goed voor een must see, The Halo Effect is mijn lieveling maar dan geraak ik wss amper nog binnen bij LS, Anti-Flag altijd leuk maar al vaak gezien en maar 15 minuten winst tov THE om bij LS te geraken en Generation Sec wel een benieuwd naar en wel het meeste winst na Voivod

Lorna Shore
Stuk Motley Crue
Kreator
Mss Def Leppard nog een stuk, afhankelijk van de energie

wat is made in purple precies? zo te zien kijk je daar heel erg naar uit

meer water drinken tussen door, zeker met warm weer
Een tribute band van Deep purple
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken verder. Vooral wat dit betekent voor de wachtrijen op verschillende plekken op het festival. Met de munten ging bier halen op Graspop altijd erg rap. Hopelijk blijft dit zo. Maar wel benieuwd wat het betekent bij de ingang als voorverkoop munten en je ticket verzilveren op dezelfde plek gebeurt. Voorheen waren dit aparte punten. Zal afhangen van hoe snel het gaat om voorverkoop munten te koppelen aan het festivalbandje. Gelukkig kan dit ook later bij de muntenkassa's, waardoor er nog wel iets van spreiding kan zijn. Over die kassa's gesproken, daar zal het vermoedelijk minder druk zijn, omdat je nu ook via de app je saldo op kan laden.
ik vermoed dat dit wel eens sneller kan gaan vooral naar het einde van de avond toe. niet meer zoeken naar munten en dergelijke, gewoon arm uitsteken, bliepen en weg. denk dan wel dat er meer mensen gaan zijn die iets bestellen en niet door hebben dat ze niet genoeg skullies meer hebben.

ik heb het systeem al in actie gezien op kleinere schaal dit weekend op nerdland festival en daar ging het eigenlijk best goed en die hebben voor een groot deel dezelfde catering.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.623
7.345
Erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken verder. Vooral wat dit betekent voor de wachtrijen op verschillende plekken op het festival. Met de munten ging bier halen op Graspop altijd erg rap. Hopelijk blijft dit zo. Maar wel benieuwd wat het betekent bij de ingang als voorverkoop munten en je ticket verzilveren op dezelfde plek gebeurt. Voorheen waren dit aparte punten. Zal afhangen van hoe snel het gaat om voorverkoop munten te koppelen aan het festivalbandje. Gelukkig kan dit ook later bij de muntenkassa's, waardoor er nog wel iets van spreiding kan zijn. Over die kassa's gesproken, daar zal het vermoedelijk minder druk zijn, omdat je nu ook via de app je saldo op kan laden.

Eerst had je ook al gewoon punten waar je je tickets + voucher tegelijkertijd kon inleveren dacht ik. Gewoon bij het centrale inwisselpunt voor de ingang
 
  • Leuk
Waarderingen: Querulante Partij

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.640
Eerst had je ook al gewoon punten waar je je tickets + voucher tegelijkertijd kon inleveren dacht ik. Gewoon bij het centrale inwisselpunt voor de ingang
In mijn herinnering waren dat twee aparte balies. Aan de ingang van Camping Boneyard nochtans. Wellicht dat dit voor dagtickets anders was, dat weet ik niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Kevinmeteenk

Campingartiest
17 mei 2023
71
138
Zo'n systeem was er vorig jaar ook op ITG en Dynamo en in principe vind ik het systeem helemaal prima, op 1 ding na. Ik heb graag een overzicht van hoeveel ik nog heb om te besteden. Hopelijk is dit zeer makkelijk en overzichtelijk te vinden in de app.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.153
7.379
Erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken verder. Vooral wat dit betekent voor de wachtrijen op verschillende plekken op het festival. Met de munten ging bier halen op Graspop altijd erg rap. Hopelijk blijft dit zo. Maar wel benieuwd wat het betekent bij de ingang als voorverkoop munten en je ticket verzilveren op dezelfde plek gebeurt. Voorheen waren dit aparte punten. Zal afhangen van hoe snel het gaat om voorverkoop munten te koppelen aan het festivalbandje. Gelukkig kan dit ook later bij de muntenkassa's, waardoor er nog wel iets van spreiding kan zijn. Over die kassa's gesproken, daar zal het vermoedelijk minder druk zijn, omdat je nu ook via de app je saldo op kan laden.
dat je je vouchers van presale kan inleveren bij de plek waar je je bandje ophaalt was vorig jaar ook al
vergeet niet dat iedere camping ook zijn eigen punt heeft nog, dus je kunt kijken waar de wachtrij het kortste is
afgelopen jaar bij de boneyard gedaan was ik wel redelijk rond peak time daar volgens mij (donderdag 12:00) en moesten maar een paar minuten wachten
Je kunt dit zelfs allemaal regelen op de woensdag al, dus als je donderdag wakker wordt heb je je bandje al met al je muntjes erop. ideaal
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken