Concertaankondigingen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.585
11.169
Delivery op 14 mei naar Vera. Tickets zijn al in de verkoop.
Tour van Flotsam and Jeltsam is geannuleerd en dus ook de shows in Metropool Enschede (15 juni) en de Pul (18 juni).
Cesair is support bij Faun in Patronaat (18 juni).
Visions of Disfigurement en Basement Torture Killings op 22 juni naar Gigant. Tickets zijn al in de verkoop.
Korinthians en Docile Bodies op 2 september naar DOOR. Entree is gratis.
The Kiffness op 4 september naar Tolhuistuin. Verkoop 12 mei 10.00.
Onyx op 16 september naar het Burgerweeshuis. Tickets zijn al in de verkoop.
Fischer-Z ook 25 september naar Musis, 29 september naar de Pul en op 3 oktober naar Paard. Verkoop 13 mei 10.00.
Volgens komt Shining naar Patronaat op 27 september. Verkoop 12 mei 10.00. Titel is Shining Shining - Blackjazz Show, dus dat kan bijna niet anders. We zien 't morgen. Vet in ieder geval!
The Jackets op 28 september naar Patronaat. Verkoop 15 mei 12.00.
Hang Youth ook op 8 oktober naar Patronaat. Verkoop 26 mei 12.00.
Ellie Dixon op 12 oktober naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
Lee Fields op 22 oktober naar de Oosterpoort. Verkoop 12 mei 10.00.
Slomosa, King Buffalo en Dead Omens op 22 oktober naar het Burgerweeshuis. Tickets zijn al in de verkoop.
Joshua Hyslop op 29 oktober naar Patronaat. Verkoop 19 mei 11.00.
Mahalia op 1 november naar Paradiso en 5 november Tivoli. Verkoop 19 mei 10.00.
Sophie Straat ook op 2 november naar de Oosterpoort en 11 november naar de Effenaar. Verkoop 19 mei 10.00.
POM dus met een clubtour: 11 november Paradiso, 16 Hall of Fame, 17 Simplon, 30 Merleyn, 1 december Rotown en 2 Ekko. Tickets zijn al in de verkoop.
Mick Flannery op 23 november naar Bitterzoet. Tickets zijn al in de verkoop.
bar italia op 23 november naar Rotown en 24 november naar Bitterzoet. Verkoop 12 mei 12.00.
Indian Askin op 1 december naar Metropool Hengelo. Verkoop 17 mei 11.00.
Knights of the Guitar (Jan Akkerman, Leendert Haaksma, Erwin Nijhoff, John Hayes en Joep Pelt) ook op 24 december naar Iduna. Tickets zijn al in de verkoop.
Slagerij van Kampen ook op 21 januari naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
The Perfect Tool ook op 26 januari naar Mezz. Tickets zijn al in de verkoop.
 

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
208
181
Je bent absoluut de eerste van wie ik hoor dat ie er gebruik van maakt! Da's leuk.

Minder leuk is 't missen, maar tickets zijn nog volop beschikbaar. Als je het eerder had geweten, had je een hotelletje genomen?
Mwah, dat doe ik niet zo snel voor een concert. Maar misschien had ik een vriend die in de omgeving woont kunnen overtuigen om mee te gaan en daar dan blijven pitten. Maar dan had ik ook weer vrij moeten nemen morgen.

Al met al: Patronaat, gewoon niet meer doen. Gewoon stoppen. Of zet het Patronaat in een wel bereikbare stad neer, dat is ook goed.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Black Lies en wenteldave

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Idem, had ze graag gezien maar Haarlem is nog onbereikbaarder dan die zaaltjes in centrum Amsterdam.

Overigens aangekondigd is Trash Taste in Amsterdam op 4 september. Misschien interessant voor mijn medenerds hier.
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
362
290
Lil Yachty is iets wat buiten mijn radar om is gebeurd denk ik. Is dat wat, iemand tips?
Ik vind het zelf met deze omschrijving goed te vergelijken. Ik vind het zelf een prachtig album, dus ik zou zijn laatste album “Let’s start here” eens aanzetten en kijken wat je vind!
 

Bijlagen

  • 36EE62BF-4EF1-4001-B7C9-52A8D227C62F.jpeg
    36EE62BF-4EF1-4001-B7C9-52A8D227C62F.jpeg
    217,1 KB · Weergaven: 21

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.511
Voor de liefhebbers: gister uit betrouwbare bron vernomen dat Atomic Bitchwax deze zomer in Baroeg staat. Aankondiging volgt binnenkort. De Riffsniffer is lekker aan het boeken met gisteren Nebula en deze zomer nog Weateater en Sasquatch.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.585
11.169
ABBA Gold ook op 3 juni naar P3. Tickets zijn al in de verkoop.
Ulrika Spacek op 5 juni naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
Alken en Boatism op 11 juni naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
Kater Karma op 9 juli naar de Melkweg. Verkoop 22 mei 12.00.
The Meteors op 3 augustus naar dB's. Tickets zijn al in de verkoop.
Gang Green op 4 augustus naar dB's. Tickets zijn al in de verkoop.
The Legends We've Lost met een extra concert naar het Amsterdamse Bostheater op 22 september. Tickets zijn al in de verkoop.
Drums United op 4 oktober naar Musis. Verkoop vandaag 12.00.
FEWS op 21 oktober naar Vera. Tickets zijn al in de verkoop.
Extra voor Racoon op 26 oktober in Muziekgebouw Eindhoven. Tickets zijn al in de verkoop.
Glue Trip op 17 november naar Burgerweeshuis. Tickets zijn al in de verkoop.
Mick Flannery ook op 22 november naar de Paterskerk (Eindhoven). Tickets zijn al in de verkoop.
Fit for a King op 26 november naar Tivoli. Verkoop 15 mei 11.00.
Cornelia Jakobs op 31 januari naar de Melkweg. Verkoop 12 mei 12.00.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.511
ABBA Gold ook op 3 juni naar P3. Tickets zijn al in de verkoop.
Ulrika Spacek op 5 juni naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
Alken en Boatism op 11 juni naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
Kater Karma op 9 juli naar de Melkweg. Verkoop 22 mei 12.00.
The Meteors op 3 augustus naar dB's. Tickets zijn al in de verkoop.
Gang Green op 4 augustus naar dB's. Tickets zijn al in de verkoop.
The Legends We've Lost met een extra concert naar het Amsterdamse Bostheater op 22 september. Tickets zijn al in de verkoop.
Drums United op 4 oktober naar Musis. Verkoop vandaag 12.00.
FEWS op 21 oktober naar Vera. Tickets zijn al in de verkoop.
Extra voor Racoon op 26 oktober in Muziekgebouw Eindhoven. Tickets zijn al in de verkoop.
Glue Trip op 17 november naar Burgerweeshuis. Tickets zijn al in de verkoop.
Mick Flannery ook op 22 november naar de Paterskerk (Eindhoven). Tickets zijn al in de verkoop.
Fit for a King op 26 november naar Tivoli. Verkoop 15 mei 11.00.
Cornelia Jakobs op 31 januari naar de Melkweg. Verkoop 12 mei 12.00.
Jouw overzichtsposts zijn altijd één van mijn favoriete posts op dit forum. Elke keer weer nieuwsgierig of er dit keer die ene klapper tussen zit.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • JP5