Een metal top-zoveel zou ik ook leuk vinden.Dank voor de toelichting. Maar als ik het goed begrijp kan je 1 nieuw nummer per persoon per week aandragen? Waarom zou je niet mensen zelf een lijstje samen laten stellen? Kost iets meer moeite maar dan heb je wel een representatieve lijst. Ik snap wel dat metal liefhebbers niet stemmen met de huidige opties. Het is m.i. interessanter om het per genre te bekijken, dan heb je al keuze genoeg. Bijkomend voordeel is dat je niet hoeft te concurreren met de populaire popartiesten die in de lijst staan.
Dank voor de toelichting. Maar als ik het goed begrijp kan je 1 nieuw nummer per persoon per week aandragen? Waarom zou je niet mensen zelf een lijstje samen laten stellen? Kost iets meer moeite maar dan heb je wel een representatieve lijst. Ik snap wel dat metal liefhebbers niet stemmen met de huidige opties. Het is m.i. interessanter om het per genre te bekijken, dan heb je al keuze genoeg. Bijkomend voordeel is dat je niet hoeft te concurreren met de populaire popartiesten die in de lijst staan.
staat al in deze oproep zelfsTicketwarning voor de combi tickets zal toch ook niet lang meer duren gok ik
Sterker, die staat in hetzelfde bericht!Ticketwarning voor de combi tickets zal toch ook niet lang meer duren gok ik
staat al in deze oproep zelfsfinal tickets voor donderdag en combi is running low
ah scherp, misschien volgende keer toch maar het hele bericht lezen eerstSterker, die staat in hetzelfde bericht!![]()
Alsof je een wagyu biefstuk erin wilt stemmen maar de nummer 1 positie is gekaapt door een McDonalds hamburger, en je kunt kiezen om de McKroket of de Whopper erin te stemmen.Een metal top-zoveel zou ik ook leuk vinden.
Deze lijst is me veel te beperkt en te 'appels en peren'.
Alsof je een top-10 lekkerste eten samenstelt met alleen de opties:
- appel
- broccoli
- chocola
- garnaal
- honingdrop
- lamsbout
- satékroket
- suikerspin
- sushi
- zeewier
Alsof je een wagyu biefstuk erin wilt stemmen maar de nummer 1 positie is gekaapt door een McDonalds hamburger, en je kunt kiezen om de McKroket of de Whopper erin te stemmen.
Tja, dit is natuurlijk ook een kwestie van smaak. Feit is dat deze nummers werden opgegeven en niet zo heel veel andere metal releases.Ik heb Lillian een duwtje in de juiste richting gegeven.
Ik begrijp trouwens niet waarom het concept een top 17 is, is daar een reden voor?
En waarom mag je maar 1 vrije keuze opgeven en voor de rest alleen de nummers kiezen die al zijn opgegeven? Zoveel goede metal releases en dan mag men kiezen tussen schijt zoals BMTH - LosT en Nanowar of Steel - Disco Metal. Ik denk dat het interessanter zou zijn een aparte metal top 10 te maken.
Tuurlijk is het appels met peren. Hoe kan ik The National ft. Taylor Swift nu vergelijken met de Genesis cover van Ghost? Nou, door zoveel mogelijk mensen op de populariteit te laten stemmen.Een metal top-zoveel zou ik ook leuk vinden.
Deze lijst is me veel te beperkt en te 'appels en peren'.
Alsof je een top-10 lekkerste eten samenstelt met alleen de opties:
- appel
- broccoli
- chocola
- garnaal
- honingdrop
- lamsbout
- satékroket
- suikerspin
- sushi
- zeewier
Zo zie ik de metal nummers die erin staan ook..Smaken verschillen, genoeg mensen die de metal nummers als Mcburger zien
Oh zeker, alleen al binnen de metalwereld zelf is er meer dan genoeg keuze tussen 'fast-food' en 'haute cuisine'. Maar dat zijn dan wel gerechten waar we redelijk bekend mee zijn, i.p.v. allerlei exotisch eten waar we nog nooit van gehoord hebben.Smaken verschillen, genoeg mensen die de metal nummers als Mcburger zien
Zo zie ik de metal nummers die erin staan ook..
Sorry, met alle respect, maar zo'n veel te breed lijstje heeft voor mij vrijwel geen waarde.Tuurlijk is het appels met peren. Hoe kan ik The National ft. Taylor Swift nu vergelijken met de Genesis cover van Ghost? Nou, door zoveel mogelijk mensen op de populariteit te laten stemmen.
Ik zou het erg leuk vinden om jullie input ook in de lijst terug te zien!
Oh zeker, alleen al binnen de metalwereld zelf is er meer dan genoeg keuze tussen 'fast-food' en 'haute cuisine'. Maar dat zijn dan wel gerechten waar we redelijk bekend mee zijn, i.p.v. allerlei exotisch eten waar we nog nooit van gehoord hebben.
Damn, jeugdsentiment voor mij.Sum 41 gaat helaas uit elkaar... Ze zullen de huidige tour nog afronden, het finale album HeavenHell uitbrengen en dan nog een laatste worldtour spelen. Hopelijk doen ze volgend jaar nog Graspop aan...
![]()
Ik zal er dan ook sowieso bij zijn. Vorig jaar in 013 waren ze geweldig. Beste concert wat ik ooit mee gemaakt heb.Damn, jeugdsentiment voor mij.
Was mijn eerste concert zelfs.
Graspop volgend jaar lijkt me niet, ze hebben het over een headlining tour dus dat wordt gewoon een zaalshow lijkt me. wil daar wel proberen bij te zijn in ieder geval.
Inderdaad een eigen tour, zo lees ik het ook. Ziggo Dome zou me niet verbazen. Als Blink 182 dat ook kan..Damn, jeugdsentiment voor mij.
Was mijn eerste concert zelfs.
Graspop volgend jaar lijkt me niet, ze hebben het over een headlining tour dus dat wordt gewoon een zaalshow lijkt me. wil daar wel proberen bij te zijn in ieder geval.