Graspop Metal Meeting 2023

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
251
513
Welke must sees hebben jullie in de onderste rij van de poster, dus de kleinste bands?

Leuke vraag! Ik ga alleen vrijdag en zaterdag. Mochten bands uit de onderste rijen clashen met must-sees uit bovenste rijen, kies ik voor de bovenste. Bands die ik wel graag wil zien:

Vrijdag: Landmvrks, Loathe. Misschien Bad Wolves (al een keer gezien) en Finntroll (ga ik ook al zien bij the Rock Circus in november), mocht er geen andere clash is;

Zaterdag: Vended, misschien ook Sleep Token (al gezien bij Headbangers Parade in januari). Zaterdag heeft veel regels en een ijzersterke (head)line-up, dus als ik de onderste 3 regels pak (ook de twee met één na kleinste font) wil ik ook graag The Ghost Inside, Testament en Exodus meepakken.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

prins

Dagopener
9 nov 2019
519
625
:unsure: ze zijn laat met de timetable, ff terug gekeken
2016 op 14 apr.
2017 op 21 mrt.
2018 op 13 apr.
2019 op 12 apr.
alleen vorig jaar 16 mei
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.633
3.256
ik denk inderdaad dat de sleep token fans ook wel kunnen verrast worden door loathe. blijf het natuurlijk vreemd vinden dat sleep token zo vroeg staat
Hun positie op de poster is erg onlogisch ja.
Sleep Token fans worden constant verrast, toch?
Er is trouwens alweer een nieuwe single uit sinds vannacht. Na een aantal luisterbeurten weet ik nog niet goed wat ik ervan vind.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.624
7.347
Season 5 What GIF by The Office


Meer van de Power nu?

Nee hoor, een goede mix van beide, maar van de glam zijn het vooral de oudjes en van power de jonkies
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.640
Ha leuk, lijstjes! Dit is de mijne. Dikgedrukt zijn de mustsees.

Donderdag: Molybaron, Haken, 1914, Orbit Culture, Symphony X.
Vrijdag: Black Mirrors, Loathe, Landmvrks, Any Given Day, Legion of Doom, Planet of Zeus, Finntroll.
Zaterdag: Mimi Barks, Vended, Sleep Token, Antimatter, Legion of the Damned.
Zondag: Hippotraktor, Greg Puciato, Insomnium.
 

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
138
267
Hun positie op de poster is erg onlogisch ja.
Sleep Token fans worden constant verrast, toch?
Er is trouwens alweer een nieuwe single uit sinds vannacht. Na een aantal luisterbeurten weet ik nog niet goed wat ik ervan vind.
Same! Het is... anders.
Hiermee neigen ze meer naar het voorprogramma van Ed Sheeran dan een metal optreden op Graspop - wat niet wil zeggen dat ik het per se slecht vind.

MAAR zoals je zegt komen ze wel vaker verrassend uit de hoek en je herkent er wel hun sound in.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

RubenJS

Support act
18 feb 2023
827
2.384
Desperate times call for desperate measures, de AI maar gevraagd naar de graspop timetable..
Oorspronkelijk had die er geen zin in:

"I'm sorry, but as an AI language model, I don't have access to any privileged information about future events or schedules. It would be impossible for me to predict the Graspop Metal Meeting 2023 Friday timetable or any other future event. I suggest keeping an eye on the official Graspop Metal Meeting website or social media pages for updates on the schedule as the event approaches."

Maar na enige overtuiging hebben we de volgende time-table, for what it's worth ;) :
1681997941562.png
1681998033678.png
1681998074431.png
1681998101933.png

@nikita geen clashes met VV!
Ook leuk dat MS 1 en MS 2 tegelijk spelen, benieuwd hoe The Sound of Silence overkomt tijdens Planets Collide ;)
Verder mogen we ons verheugen op een vroege nachtrust, ook na aandringen wilde Chatgpt niet na 11 uur verder!
 

Bijlagen

  • 1681997958414.png
    1681997958414.png
    6,1 KB · Weergaven: 12

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Desperate times call for desperate measures, de AI maar gevraagd naar de graspop timetable..
Oorspronkelijk had die er geen zin in:

"I'm sorry, but as an AI language model, I don't have access to any privileged information about future events or schedules. It would be impossible for me to predict the Graspop Metal Meeting 2023 Friday timetable or any other future event. I suggest keeping an eye on the official Graspop Metal Meeting website or social media pages for updates on the schedule as the event approaches."

Maar na enige overtuiging hebben we de volgende time-table, for what it's worth ;) :
Bekijk bijlage 4655
Bekijk bijlage 4657
Bekijk bijlage 4658
Bekijk bijlage 4659

@nikita geen clashes met VV!
Ook leuk dat MS 1 en MS 2 tegelijk spelen, benieuwd hoe The Sound of Silence overkomt tijdens Planets Collide ;)
Verder mogen we ons verheugen op een vroege nachtrust, ook na aandringen wilde Chatgpt niet na 11 uur verder!
het is beslist. can't argue with AI
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.150
10.445
Desperate times call for desperate measures, de AI maar gevraagd naar de graspop timetable..
Oorspronkelijk had die er geen zin in:

"I'm sorry, but as an AI language model, I don't have access to any privileged information about future events or schedules. It would be impossible for me to predict the Graspop Metal Meeting 2023 Friday timetable or any other future event. I suggest keeping an eye on the official Graspop Metal Meeting website or social media pages for updates on the schedule as the event approaches."

Maar na enige overtuiging hebben we de volgende time-table, for what it's worth ;) :
Bekijk bijlage 4655
Bekijk bijlage 4657
Bekijk bijlage 4658
Bekijk bijlage 4659

@nikita geen clashes met VV!
Ook leuk dat MS 1 en MS 2 tegelijk spelen, benieuwd hoe The Sound of Silence overkomt tijdens Planets Collide ;)
Verder mogen we ons verheugen op een vroege nachtrust, ook na aandringen wilde Chatgpt niet na 11 uur verder!
Chat GPT is niet zo'n fan van Behemoth haha. Toffe actie dit!
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

dennis87

Playlistbediener
26 sep 2019
15
57
Na een paar jaar meegelezen te hebben mijn account ook maar weer eens geactiveerd.

Aftellen! nog 2 maandjes voor het mooiste weekend van het jaar😃 Dit jaar weer met 6 man met de camper vanuit Friesland.
Als liefhebber van metalcore en modernere metal voor mij een top line-up!

Kwa headliners blij met Parkway drive , Slipknot, Goijra, Machine head en Ghost.
Heel veel zin in As i lay dying, In flames, Ice nine kills, Any given day, Orbit culture, The hallo effect. MIW, The raven age, Architects, Alter b en nog veel meer.
Vrees al voor de clashes die komen gaan 😱
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.640
Na een paar jaar meegelezen te hebben mijn account ook maar weer eens geactiveerd.

Aftellen! nog 2 maandjes voor het mooiste weekend van het jaar😃 Dit jaar weer met 6 man met de camper vanuit Friesland.
Als liefhebber van metalcore en modernere metal voor mij een top line-up!

Kwa headliners blij met Parkway drive , Slipknot, Goijra, Machine head en Ghost.
Heel veel zin in As i lay dying, In flames, Ice nine kills, Any given day, Orbit culture, The hallo effect. MIW, The raven age, Architects, Alter b en nog veel meer.
Vrees al voor de clashes die komen gaan 😱
Welkom op het forum!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en dennis87

RubenJS

Support act
18 feb 2023
827
2.384
Na een paar jaar meegelezen te hebben mijn account ook maar weer eens geactiveerd.

Aftellen! nog 2 maandjes voor het mooiste weekend van het jaar😃 Dit jaar weer met 6 man met de camper vanuit Friesland.
Als liefhebber van metalcore en modernere metal voor mij een top line-up!

Kwa headliners blij met Parkway drive , Slipknot, Goijra, Machine head en Ghost.
Heel veel zin in As i lay dying, In flames, Ice nine kills, Any given day, Orbit culture, The hallo effect. MIW, The raven age, Architects, Alter b en nog veel meer.
Vrees al voor de clashes die komen gaan 😱
Lekker lijstje, en welkom!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en dennis87

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
251
513
Hun positie op de poster is erg onlogisch ja.
Sleep Token fans worden constant verrast, toch?
Er is trouwens alweer een nieuwe single uit sinds vannacht. Na een aantal luisterbeurten weet ik nog niet goed wat ik ervan vind.

Net geluisterd en oef... dat viel me niet mee! Een stijlbreuk met hun eerdere werk en meer easy listening / ambient, verre van metal, durf het zelfs niet eens alternatief te noemen. Nou ja, gelukkig hebben ze genoeg zwaar materiaal in hun oeuvre om goed voor de dag te kunnen komen!
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita en MarcoReusel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Net geluisterd en oef... dat viel me niet mee! Een stijlbreuk met hun eerdere werk en meer easy listening / ambient, verre van metal, durf het zelfs niet eens alternatief te noemen. Nou ja, gelukkig hebben ze genoeg zwaar materiaal in hun oeuvre om goed voor de dag te kunnen komen!
Op hun vorige plaat hadden ze ook zo'n nummers. Beter dit dan 10 keer een kopie van alkaline denk Ik dan
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.633
3.256
Op hun vorige plaat hadden ze ook zo'n nummers. Beter dit dan 10 keer een kopie van alkaline denk Ik dan
Alkaline is nochtans wel heeeel goed 😆 maar inderdaad, een stijlbreuk zou ik het zeker niet willen noemen. Ik vond dat ze met hun eerdere releases van dit album gewoon doorsurften op het beste van de vorige platen en dat nog een niveau'tje hoger tillen. Terwijl dit voor mij dan verder gaat op de nummers die ik in de eerdere albums minder vind en het effect op zijn stem werkt hier voor mij ook storend.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken