Vorig jaar kwam eerst de update van de app, en pas een paar dagen later werd het tijdschema bekend gemaakt op de website en werd het direct in de app toegevoegd.
In het linkje dat
@Rockbeer vond stond erbij dat de app ook is geupdate, ik denk dat we eerst gaan moeten wachten tot de diverse apps zijn geupdate.
Vorige keer begonnen de app updates op een woensdag, eerst de iphone update en later pas de android update. Toen moesten we echter tot de maandag daarna wachten voor het tijdschema. Ben bang dat we nog even geduld moeten hebben dus.
Terwijl ik deze info aan het zoeken was, kwam ik nog een leuke vraag van vorig jaar tegen van vorig jaar:
Welke must sees hebben jullie in de onderste rij van de poster, dus de kleinste bands?
heb hierbij de volgende regel nog toegepast voor mezelf:
dagen met 4 regels met bands telt de 3e en 4e regel, aangezien er vorig jaar maar 3 regels per dag waren en de vierde regel vaak maar een halve regel is!
Mijn must sees; Molybaron, Landmvrks, Vended, Polaris, Any Given Day, Bloodywood
Andere bands die op mijn lijstje staan: Orbit culture, Saltatio Mortis, Blackgold, Novalists, Fintroll, Deathstars