Graspop Metal Meeting 2023

Nightrage

Randprogramma
13 nov 2022
103
185
Machine Head, wat een domper. Leuk bandje, maar deze spot hebben ze echt niet verdiend, misschien na The Blackening, maar om ze juist nu tot headliner tot bombarderen vind ik niet echt logisch. Is dit dan toch een noodoplossing voor een weggevallen band?
 
Laatst bewerkt:

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.432
4.572
Machine Head, wat een domper. Leuk bandje, maar deze spot hebben ze echt niet verdiend, misschien na The Blackening, maar om nu ze juist nu tot headliner tot bombarderen vind ik niet echt logisch. Is dit dan toch een noodoplossing voor een weggevallen band?
dit is sowieso een noodoplossing, en voor noodoplossing vind ik het wel straf om nog een exclusieve band te kunnen vinden
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
882
974
Machine Head, wat een domper. Leuk bandje, maar deze spot hebben ze echt niet verdiend, misschien na The Blackening, maar om nu ze juist nu tot headliner tot bombarderen vind ik niet echt logisch. Is dit dan toch een noodoplossing voor een weggevallen band?
Was zeker een noodoplossing. Hoewel het nu wel om een exclusieve boeking lijkt te gaan. Combo machine head, disturbed, gojira, amon amarth, behemoth op vrijdag is zo ook wel sterk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage en Joslittel

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Machine FN Head, alright! 🔥💪🏻
Their Hamburg concert I visited a couple years ago was one of the best live experiences I've ever had. Truly a phenomenal live act, so this is a well-deserved headline slot in my opinion.
What a monstrous headline duo that is.

Also, Tom Morello is a very cool confirmation, a bit of a rarity and maybe, just maybe, if he has a good time, he can talk the other guys in RATM into playing Graspop 2024/2025 as well 🤞🏻
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.554
7.215
Machine FN Head, alright! 🔥💪🏻
Their Hamburg concert I visited a couple years ago was one of the best live experiences I've ever had. Truly a phenomenal live act, so this is a well-deserved headline slot in my opinion.
What a monstrous headline duo that is.

Also, Tom Morello is a very cool confirmation, a bit of a rarity and maybe, just maybe, if he has a good time, he can talk the other guys in RATM into playing Graspop 2024/2025 as well 🤞🏻

Hij heeft er dacht ik met Prophets of Rage ook al gestaan en dat was met meer leden van RATM dacht ik? RATM gaat 100% Rock Werchter als ze nog komen
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Ghostattack

Gouden Tip
21 feb 2023
291
741
Wow deze zag ik niet aankomen, weten we zeker dat het geen 1 april grap is? :LOL: Ben net terug van een lang weekend weg dus mocht ook heel wat pagina's bijlezen lol
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.393
1.899
Zo lang wachten en speculeren om het dan te vergooien door een leak. Beetje jammer dat Graspop hierdoor de credits mist voor toch wel een heel exclusieve booking.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.018
2.623
Een exclusieve boeking van Machine Head is normaal iets wat we van Hellfest verwachten...

Zeer nice, ben er echt blij mee, maar ik heb toch de indruk dat dit niet plan A was, want anders bracht je dit veel eerder naar buiten.
Ik denk toch dat er iets mis gegaan is en dat ze met veel geld gesmeten hebben naar MH. Maar ik ben blij dat het gebeurd is!

Nadeel: Ik ga niet zowel bij MH als Gojira een goede plek vooraan hebben, want beide gaan op elkaar aansluiten op de Main Stages. Keuzestress!
 

lieven

Randprogramma
22 jul 2020
124
175
Echt dikke credits naar de organisatie van Graspop! Wie had dit verwacht? Ik zeker niet! Had altijd de hoop Machine Head nog een x op Graspop te zien en dan ook direct als headliner. De line up was al de beste ooit en die is nog beter geworden 😍🤘🏻
Echt fantastisch, als er 1 metalband is die het superdik verdiend om headliner te zijn op Graspop dan is het zeker MACHINE HEAD 🤘
🤘 🤘 Hell Yeah, wat een zotte editie dit jaar !!!
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.134
10.414
Een exclusieve boeking van Machine Head is normaal iets wat we van Hellfest verwachten...

Zeer nice, ben er echt blij mee, maar ik heb toch de indruk dat dit niet plan A was, want anders bracht je dit veel eerder naar buiten.
Ik denk toch dat er iets mis gegaan is en dat ze met veel geld gesmeten hebben naar MH. Maar ik ben blij dat het gebeurd is!

Nadeel: Ik ga niet zowel bij MH als Gojira een goede plek vooraan hebben, want beide gaan op elkaar aansluiten op de Main Stages. Keuzestress!
En dan hebben we ook nog Meshuggah in de tent staan die avond.. dan ga ik ze verdomme weer moeten missen!
 
  • Wow
Waarderingen: duck

Gebruikers die dit onderwerp bekijken