Lowlands 2023

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Ik heb een middagje achter de computer gewerkt en inmiddels alles geluisterd. Echt een hele fijne worp met hele leuke opvulling voor op de dag.
Boy Genius hoopte ik heel erg op en heb ik gekregen.
Beatenberg is het te ontdekken pareltje op de line Up tot nu toe!
The Dreatdnoughts gaan de Lima slopen.
Hannah Grae heeft echt een hele fijne stem.
Kennyhoopla had ik nog nooit van gehoord, nu gelukkig wel.
Mezerg hoop ik ergens op de middag in het zonnetje mee te pakken.
Raye heeft nog niet zo heel veel muziek maar wat ze heeft is echt top! Hoop wel nog op een album.
Nabihah Iqbal hele bijzonder maar wel lekker!
Water from your Eyes ook echt een aanrader!
Mother Mother is al heel groot in Canada word denk ik ook echt een top optreden!

Al met al, heel blij!!!!
 
  • Leuk
Waarderingen: emmabloemert en daily

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
De snelle reactie is: wow, boygenius! Yes Yes yes yes Yeah :love:

Er staat vast nog wat leuks in deze worp, maar ik kijk/luister later wel. Ben iig erg blij nu
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: nitotheno en koekebakker

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Mocht je gepijnigd willen worden, ga dan naar Mother Mother om het beste van het beste van de poprock te zien. God, wat was dat tenenkrommend op Werchter. Naast Boygenius zit er niks interessants bij deze worp.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Mocht je gepijnigd willen worden, ga dan naar Mother Mother om het beste van het beste van de poprock te zien. God, wat was dat tenenkrommend op Werchter. Naast Boygenius zit er niks interessants bij deze worp.
Heel stellig wanneer Pusha T en .clipping ook in die worp zitten. 2 knallers wel hoor.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Had wel op wat meer stevige gitaarbands gehoopt deze worp, maar hopelijk later nog.
De eerste lichting was qua hiphop wel matig, maar na wel snel inluisteren hier zitten wel vette dingen bij! Deki Alem, clipping. en Pusha T natuurlijk
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Leuke namen wel. boygenius, Pusha T, PVA, Avalon Emerson en Liv.e zal ik zeker gaan zien.
 

etoho

Nieuw lid
1 feb 2023
1
0
Leuk lijstje namen als ik zo ff door de Spotify heen scroll. Mooi weer wat te luisteren komende tijd.

En Son Mieux staat in de Alpha geven ze op eigen insta aan
 

LLoww

Campingartiest
9 jun 2022
87
172
Leuk lijstje namen als ik zo ff door de Spotify heen scroll. Mooi weer wat te luisteren komende tijd.

En Son Mieux staat in de Alpha geven ze op eigen insta aan
Echt waar, in de Alpha? Ongelooflijk... Zet dan ook meteen Kensingston's afscheidstour erbij om het 100%-NL radiofeest compleet te maken😭
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken