Graspop Metal Meeting 2023

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.685
3.405
Ongelooflijk hoe die man een publiek kan boeien, niet alleen met zijn geweldige stem en muzikale talenten, maar ook zijn ongekende charisma, humor en positiviteit!
Haha zalig hoe ook daar meningen in kunnen verschillen. Devin is fantastisch maar qua 'charisma' word ik dus een beetje gek van hem. Die gekke bekken en dat overdrevene stoort mij op video's altijd gigantisch. Ik ben op graspop maar niet te dichtbij gaan staan zodat dat zicht de muziek niet overheerst en me zou storen bij zijn briljante muzikaliteit.
Misschien ligt het aan't feit dat hij zo op Michael van Gerwen trekt, uiterlijk al en door die smoelentrekkerij nog meer, en die man kan ik ook niet bezig zien. 😅
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.884
7.882
Haha zalig hoe ook daar meningen in kunnen verschillen. Devin is fantastisch maar qua 'charisma' word ik dus een beetje gek van hem. Die gekke bekken en dat overdrevene stoort mij op video's altijd gigantisch. Ik ben op graspop maar niet te dichtbij gaan staan zodat dat zicht de muziek niet overheerst en me zou storen bij zijn briljante muzikaliteit.
Misschien ligt het aan't feit dat hij zo op Michael van Gerwen trekt, uiterlijk al en door die smoelentrekkerij nog meer, en die man kan ik ook niet bezig zien. 😅

Dat hoofd is geweldig, haha!
 
  • Winning
Waarderingen: InsaniTiny

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
322
950
Haha voor mij zijn z'n gekke bekken juist een toevoeging op de muziek, ik vind het altijd maar saai als iemand met een pokerface staat te spelen:p Maar Devin is wel meteen een uiterste in bijzondere gezichtsuidrukkingen inderdaad
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Haha zalig hoe ook daar meningen in kunnen verschillen. Devin is fantastisch maar qua 'charisma' word ik dus een beetje gek van hem. Die gekke bekken en dat overdrevene stoort mij op video's altijd gigantisch. Ik ben op graspop maar niet te dichtbij gaan staan zodat dat zicht de muziek niet overheerst en me zou storen bij zijn briljante muzikaliteit.
Misschien ligt het aan't feit dat hij zo op Michael van Gerwen trekt, uiterlijk al en door die smoelentrekkerij nog meer, en die man kan ik ook niet bezig zien. 😅
Van Gerwen ... ik heb het er ook niet voor. Zeker niet als hij nog eens zijn mond opentrekt. Hij doet me altijd denken aan Shrek ...
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.685
3.405
Haha voor mij zijn z'n gekke bekken juist een toevoeging op de muziek, ik vind het altijd maar saai als iemand met een pokerface staat te spelen:p Maar Devin is wel meteen een uiterste in bijzondere gezichtsuidrukkingen inderdaad
Haha, zoals die andere Michael?
King pokerface Mikael akerfeldt, met daar bovenop van die heerlijk droge humor. Welja, da's net een van mijn helden, mede om die reden. 😄
 

EddiePlaysBass

Randprogramma
23 jun 2022
151
313
Helemaal gelijk! Dat was Yonder inderdaad.


Devin was inderdaad weer magisch en episch als altijd!
Ongelooflijk hoe die man een publiek kan boeien, niet alleen met zijn geweldige stem en muzikale talenten, maar ook zijn ongekende charisma, humor en positiviteit!

Awel, ik moet zeggen dat ik jarenlang, Aardschok na Aardschok, altijd maar las over de genialiteit van Devin Townsend dus ik was maar wat blij dat ik em eindelijk es live ging mogen aanschouwen...

Muzikaal vond ik het okay, maar zijn gezever tussen én tijdens de nummers staken mij echt al heel snel tegen. De zanger van mijn toenmalige band was er ook, en vond het geweldig. Ik snapte opeens waar hij de mosterd vandaan had 😁 Al stopte elke vergelijking daar dan wel...

Haha zalig hoe ook daar meningen in kunnen verschillen. Devin is fantastisch maar qua 'charisma' word ik dus een beetje gek van hem. Die gekke bekken en dat overdrevene stoort mij op video's altijd gigantisch. Ik ben op graspop maar niet te dichtbij gaan staan zodat dat zicht de muziek niet overheerst en me zou storen bij zijn briljante muzikaliteit.
Misschien ligt het aan't feit dat hij zo op Michael van Gerwen trekt, uiterlijk al en door die smoelentrekkerij nog meer, en die man kan ik ook niet bezig zien. 😅

Geen idee wie Michael van Gerwen is, maar ik stond redelijk int midden van de tent en ik moet zeggen dat ik u helemaal snap, @nikita 😁
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

Chronicbias

Randprogramma
1 dec 2022
146
201
De Duitse inzending voor Eurovisie dit jaar
Bij Graspop zal nu mss wel de interesse wat groter worden voor deze band
Top! Volgend jaar wellicht op Graspop?
Lord of the Lost speelt in 013 op 1 november 2023.
Met Voyager zitten er toch 2 goede rock / metal bands bij Eurovisie die nog kans maken ook.

En voor de Electric Callboy fan zit Käärijä uit Finland er in die ook kans maakt om te winnen

 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.281
10.821
Zo heerlijke avond gehad in Baroeg met de Duitse speedmetallaars van Knife, de old school death metal van Consolation (verrassend goed) en een magistraal Wiegedood als afsluiter. Hun eindes blijven wel raar, opeens weg dwars door de zaal met een soort happy hardcore nummer erbij.

Dus tijd om vooruit te kijken en ik krijg steeds meer en meer zin in de show van Haken op Graspop. Die openingsriff op sit nummerz daar kan je hart toch alleen maar sneller van gaan kloppen?

 

Verwijderd lid 38434

Randprogramma
19 mei 2019
133
171
Zo heerlijke avond gehad in Baroeg met de Duitse speedmetallaars van Knife, de old school death metal van Consolation (verrassend goed) en een magistraal Wiegedood als afsluiter. Hun eindes blijven wel raar, opeens weg dwars door de zaal met een soort happy hardcore nummer erbij.

Dus tijd om vooruit te kijken en ik krijg steeds meer en meer zin in de show van Haken op Graspop. Die openingsriff op sit nummerz daar kan je hart toch alleen maar sneller van gaan kloppen?

Ja, dit dus wel. Lekkerrr
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
322
950
Haha, zoals die andere Michael?
King pokerface Mikael akerfeldt, met daar bovenop van die heerlijk droge humor. Welja, da's net een van mijn helden, mede om die reden. 😄
Nooit een live video van gekeken, moet ik eens gaan doen zo te horen!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken