Graspop Metal Meeting 2023

Elf

Campingartiest
3 mrt 2023
83
104
Nou, ik ben misschien de uitzondering, en heb veel meer met DL (sympathieke band, catchy nummers) dan met MC (aanstellers, saaie nummers). ;)

Maar je hebt gelijk dat over het algemeen MC wel als de grotere van de 2 wordt gezien.

Ik verwacht dat GMM weer met een poster met dagverdeling komt, net als de vorige jaren.
Bij sommige dagen zal dan de ene (duidelijk grotere) headliner boven de andere worden geplaatst (GnR boven Ghost, Slipknot boven PD), bij andere dagen de headliners naast elkaar, met de South headliner links en de North headliner rechts, net als bij de aankondiging van DL/MC:

Bekijk bijlage 4242
Ik denk dat veel afhangt van waar ze optreden. In Amerika is Def Leppard groter als Motley Crue. Ik vind Def Leppard ook beter.
 

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
320
947
Viendelijk publiek bij Devin, mensen die bewust naar achter of opzij stapten zodat ik meer kon zien met mijn korte benen :p

Wel weer jammer dat er lomp hard door Deep Peace heen gepraat werd, maarja dat valt me vooral op omdat het een van mijn favoriete nummers is natuurlijk. Leuke mix van oud en nieuw in de show ook! Wat een stem heeft die gast!
 
  • Geweldig
Waarderingen: MetalLimbo

Elf

Campingartiest
3 mrt 2023
83
104
Hard?
Mwa, vergane glorie. Ik zou het echt een afgang vinden voor Graspop als ze hier mee komen.
Paddy, ben je al naar een optreden van the prodigy geweest? Rond vergane glorie ga ik akkoord, dat vind ik ook van Metallica, maar van beiden niet live. Trouwens Graspop is het festival van de vergane glorieus, inclusief het publiek.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.988
2.027
Paddy, ben je al naar een optreden van the prodigy geweest? Rond vergane glorie ga ik akkoord, dat vind ik ook van Metallica, maar van beiden niet live. Trouwens Graspop is het festival van de vergane glorieus, inclusief het publiek.
Ben je zelfs ooit wel al op Graspop geweest? :ROFLMAO:

Prodigy zonder Keith Flint, ik weet toch ook niet hoe dat bij mij zou over komen.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.166
4.309
Paddy, ben je al naar een optreden van the prodigy geweest? Rond vergane glorie ga ik akkoord, dat vind ik ook van Metallica, maar van beiden niet live. Trouwens Graspop is het festival van de vergane glorieus, inclusief het publiek.
Op Rock Werchter gezien en gehoord.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.185
7.431
Niets tegen The Prodigy op Graspop, ongetwijfeld een goed feestje. Maar ik vind ze dan toch meer passen in een tent dan op de main.
die gaan niet komen voor een lagere spot dan het afsluiten mainstage, afgaande op de andere festivals waar ze staan
Ben je zelfs ooit wel al op Graspop geweest? :ROFLMAO:

Prodigy zonder Keith Flint, ik weet toch ook niet hoe dat bij mij zou over komen.
Het is wel waar toch? Graspop is zeker niet bang om vergane glorie te boeken, kijk maar eens naar de zondag line up op de mainstage
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.656
7.408
Het is wel waar toch? Graspop is zeker niet bang om vergane glorie te boeken, kijk maar eens naar de zondag line up op de mainstage

Kijk maar eens naar de zaterdag line up op de mainstage dan. Elk festival heeft wel wat oudjes op de programmering staan. Vond de opmerking vooral wat over de top om het volledige publiek ook meteen als vergane glorie weg te zetten. Sta je dan, nog onder de 30 en nu al vergaan.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.988
2.027
Kijk maar eens naar de zaterdag line up op de mainstage dan. Elk festival heeft wel wat oudjes op de programmering staan. Vond de opmerking vooral wat over de top om het volledige publiek ook meteen als vergane glorie weg te zetten. Sta je dan, nog onder de 30 en nu al vergaan.
Echt eh.
Van de festivals die ik bezoek heeft Graspop qua leeftijd het meest gevarieerde publiek.

En dat kan je misschien ook wel over de bands zeggen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken