Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Aankomende week is de.laatste volle week van januari. Misschien wel tijd voor de volgende namen.

Of gaat er eerst een andere aankondiging voor Megaland komen waar Pinkpop op gaat wachten. 🤔

zie nog best gebeuren dat de eerst volgende Pinkpop-aankondiging, evenals voor de 2022 editie ook weer rond 10 februari zit?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Aankomende week is de.laatste volle week van januari. Misschien wel tijd voor de volgende namen.

Of gaat er eerst een andere aankondiging voor Megaland komen waar Pinkpop op gaat wachten. 🤔

zie nog best gebeuren dat de eerst volgende Pinkpop-aankondiging, evenals voor de 2022 editie ook weer rond 10 februari zit?
BKS heeft beloofd deze maand nog met hun affiche te komen, ik lees dat Lowlands waarschijnlijk ook binnenkort van zich gaat laten horen, en Europees nog meer festivals waarschijnlijk. Als Pinkpop een beetje de spotlight op zichzelf wil richten kunnen ze waarschijnlijk beter even wachten tot de januari storm is gaan liggen ja haha.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
BKS heeft beloofd deze maand nog met hun affiche te komen, ik lees dat Lowlands waarschijnlijk ook binnenkort van zich gaat laten horen, en Europees nog meer festivals waarschijnlijk. Als Pinkpop een beetje de spotlight op zichzelf wil richten kunnen ze waarschijnlijk beter even wachten tot de januari storm is gaan liggen ja haha.
Lowlands zal pas februari zijn gok ik
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Lowlands zal pas februari zijn gok ik
Ah okay. Nouja, het is allemaal koffiedik kijken natuurlijk. Dat we massaal hongerig zijn naar namen op het forum moge duidelijk zijn inmiddels. Nog weinig of niks van de festivals die wij met zn allen bezoeken, heeft iets significants van zich laten horen in het nieuwe jaar, of wel?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Blackbird komt vandaag met groot nieuws.
Dit kan uiteraard helemaal niets met Pinkpop te maken hebben, maar aan andere kant zie ik haar best zomerfestivals pakken. Een terugkeer naar Pinkpop zie ik best gebeuren.
Past imo al minstens op een plek in de tent, opener misschien zoals Navarone of Nona in 2022. Althans dat zou ik zeggen! Gun ik haar ook wel.

...dus wellicht wel, stel dat, nieuws dan vandaag?
 

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
Lol, misschien dat ik Suzanne & Freek live ga zien. Ik ga naar Breda Live voor Scooter. Zie ik net dat S&F ook op die dag staan. Ik wilde dit gewoon even melden want komkommertijd. Bare with me.
Haha, ik zag ook dat Breda Live verder Anouk, Maan, Jaap Reesema en Clouseau op het affiche heeft staan. Ticketprijs 30% hoger dan vorig jaar... Vorig jaar hadden we daar nog Tiësto, Di-rect, Krezip, Chef's Special Davina Michelle en Sunnery James &Ryan Marciano... Ik skip dat festival dit jaar...
 

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
In het verlengde van dat Breda Live, normaal delen die en Pinkpop altijd wel 2 of 3 namen, vorig jaar Chef Special en Danny Vera. Daarom verwacht ik dit jaar zeker S&F maar misschien ook Jaap Reesema nog op PP, tent spot voor hem? Dance act missen we ook nog, Scooter....
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Haha, ik zag ook dat Breda Live verder Anouk, Maan, Jaap Reesema en Clouseau op het affiche heeft staan. Ticketprijs 30% hoger dan vorig jaar... Vorig jaar hadden we daar nog Tiësto, Di-rect, Krezip, Chef's Special Davina Michelle en Sunnery James &Ryan Marciano... Ik skip dat festival dit jaar...
Haha het is ook gewoon een bagger festival. Maar ik kan er meestal gratis heen dus pik ik regelmatig even de headliner mee. Afhankelijk wel van wat er de andere dagen staat.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
Pinkpop feliciteert goldband met de popprijs via een instagram story dus waarschijnlijk geen nieuws vandaag
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Disturbed deelt over de zomer tour "special guests: Asking Alexandria & I Prevail on select dates"

Disturbed staat op zaterdag en I Prevail staat op zondag
Asking Alexandria staat op zaterdag op Hellfest op zaterdag, vrijdag Graspop, eventueel kanshebber voor de zondag?
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.366
10.200
Disturbed deelt over de zomer tour "special guests: Asking Alexandria & I Prevail on select dates"

Disturbed staat op zaterdag en I Prevail staat op zondag
Asking Alexandria staat op zaterdag op Hellfest op zaterdag, vrijdag Graspop, eventueel kanshebber voor de zondag?
Asking Alexandria staat in Tivoli.
 
  • Wow
Waarderingen: DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken