Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Ik weet niet of ze die rechterzijde weer openmaken, ze gaven toch aan dat er daar een grotere backstage nodig was ivm grotere producties op het noordpodium? Dan zullen je een aanvoerweg moeten hebben voor alle spullen.
ja precies, maar daarom is de opmerking over een soort brug van eloelo imo ook niet zo'n hele slechte suggestie
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
benieuwd of Pinkpop zich ook nog gaat melden deze week, nu er ook weer Rock Werchter namen zijn gekomen.
Of DTRH of BKS delen meer namen met deze worp van Rock Werchter, waardoor zij eerst volgen?
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
Denk dat er inderdaad maar weinig overkomen van deze worp van rw haunted youth en misschien the opposites maar de rest zie ik niet zo snel
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.622
Sam Fender, The Haunted Youth, Merol en wat klein grut zoals PUP verwacht ik hier wel
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.622
Is er nog zo'n hoge plek open voor Sam Fender? Zal dat niet gewoon DTRH worden?
Mag toch hopen dat zo'n namen nog wel komen, anders is het echt enorm mager zeg. Zo'n The Script kan toch geen hoge spot meer bekleden.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Mag toch hopen dat zo'n namen nog wel komen, anders is het echt enorm mager zeg. Zo'n The Script kan toch geen hoge spot meer bekleden.
Volgens mij werd er hier door een insider eerder gezegd dat we niet al te grote namen meer hoefden te verwachten.
 
  • Leuk
Waarderingen: mart1234

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
The Script vult gewoon een Ziggo Dome, die gaan niet lager staan dan sub main of afsluiter van dat andere podium (los van wat ik daarvan vind). Denk dat Sam Fender eerlijk gezegd ook niet lager zal staan dan de al gevulde plekken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
The Script vult gewoon een Ziggo Dome
dat argument mocht toch niet meer gebruikt worden? 😜

Mag toch hopen dat zo'n namen nog wel komen, anders is het echt enorm mager zeg. Zo'n The Script kan toch geen hoge spot meer bekleden.
The Script staat prima op die plek. Stonden vorige keer ook in 2018 ook sub mainstage en heb niet het idee dat ze in populariteit lager uitvallen in 2023.


edit, ik denk dat ik The Script dit jaar 'misloop', 2018 stond ik vooraan bij de mainstage. Denk dat ik 2023 kijk dat ik alvast ga positioneren om vooraan te staan bij Noord podium (QOTSA)
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.622
The Script vult gewoon een Ziggo Dome, die gaan niet lager staan dan sub main of afsluiter van dat andere podium (los van wat ik daarvan vind). Denk dat Sam Fender eerlijk gezegd ook niet lager zal staan dan de al gevulde plekken.
Uhm... 😂
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Podium blijft 100% zo staan als afgelopen keer. Komt door het Wilhelmina Skydeck, dat zo beide stages even goed kan zien. Doorgang aan de rechter zijde zodat je weer rondom kan lopen vind ik wel essentieel. Vond het terrein afgelopen jaar erg benauwd overkomen. Dit kwam zoals al eerder gezegd doordat de grote massa tussen de twee grote podia blijft hangen, in combinatie met die tropische temperaturen. En dat begin van die kalm aan laan mag ook wel een stuk breder. Niks gemerkt van meer ruimte door die bomenkap van vorig jaar...
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
423
Podium blijft 100% zo staan als afgelopen keer. Komt door het Wilhelmina Skydeck, dat zo beide stages even goed kan zien. Doorgang aan de rechter zijde zodat je weer rondom kan lopen vind ik wel essentieel. Vond het terrein afgelopen jaar erg benauwd overkomen. Dit kwam zoals al eerder gezegd doordat de grote massa tussen de twee grote podia blijft hangen, in combinatie met die tropische temperaturen. En dat begin van die kalm aan laan mag ook wel een stuk breder. Niks gemerkt van meer ruimte door die bomenkap van vorig jaar...
Denk dat er niet veel veranderd in de opzet / indeling v/h terrein. En de naam van de kalm aan laan kunnen ze beter veranderen in file laan....
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Minie en Bassie78

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Podium blijft 100% zo staan als afgelopen keer. Komt door het Wilhelmina Skydeck, dat zo beide stages even goed kan zien. Doorgang aan de rechter zijde zodat je weer rondom kan lopen vind ik wel essentieel. Vond het terrein afgelopen jaar erg benauwd overkomen. Dit kwam zoals al eerder gezegd doordat de grote massa tussen de twee grote podia blijft hangen, in combinatie met die tropische temperaturen. En dat begin van die kalm aan laan mag ook wel een stuk breder. Niks gemerkt van meer ruimte door die bomenkap van vorig jaar...
die bomenkap was volgens mij alleen merkbaar bij Stage 4, maar vooral de doorgang / entree, zeg maar tussen standbeeld Jan Smeets en ingang.

en idd, Wilhelmina Skydeck zorgt er voor dat Noord Stage niet terug draait.

Wat volgens mij ook wel zou kunnen is het gedeelte waar het Noord podium staat meer verschuiven en dan dat losse hoekje alleen een kleine ingang maken met de Nooduitgang daar voor de toiletgroep, vergelijkbaar met hoe die links van Mainstage is qua toiletgroep.
Kan volgens mij zelfs het Noord podium nog iets verschuiven en niet precies recht voor de mainstage.
Volgens mij is dan de doorgang tussen het hoofdveld en het Noord gedeelte veel groter.
Als dan ook nog het Noord podium iets verschuift is de drukte voor Noord podium ook minder "hinderlijk" voor mensen die naar de Tent lopen.
Wat volgens mij de doorstroom en de drukte ten goede kan komen, door die doorgang breder te maken, op het oog zo'n 1,5 keer breder ongeveer.

1674640848247.png
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Dat skydeck mag van mij ook heel gauw verdwijnen, achterlijke toevoeging.

ik denk dat wat het Skydeck betreft, er inmiddels maar aan 1 ding gedacht zal worden

Selling Out Season 4 GIF by SpongeBob SquarePants
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken