Graspop Metal Meeting 2023

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421

dab dabbing GIF
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.823
Ik ga het toch voorzichtig verwachten nu: Porcupine Tree de afsluiter van de Marquee op de glam-zondag!!!!
Zijn zojuist aangekondigd als headliner van de Bospop-zaterdag op 8 juli. Dit kan echt niet meer misgaan en het is de perfecte tegenhanger van de glam op de Main Stage. Dan heb ik echt een fantastische laatste dag met Billy Talent - Avatar - Bloodywood en Porcupine Tree.
 
  • Wow
Waarderingen: nikita

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Ik ga het toch voorzichtig verwachten nu: Porcupine Tree de afsluiter van de Marquee op de glam-zondag!!!!
Zijn zojuist aangekondigd als headliner van de Bospop-zaterdag op 8 juli. Dit kan echt niet meer misgaan en het is de perfecte tegenhanger van de glam op de Main Stage. Dan heb ik echt een fantastische laatste dag met Billy Talent - Avatar - Bloodywood en Porcupine Tree.
As a huge fan of both Mötley Crüe and Porcupine Tree, this would be the most painful decision ever :D
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Ik ga het toch voorzichtig verwachten nu: Porcupine Tree de afsluiter van de Marquee op de glam-zondag!!!!
Zijn zojuist aangekondigd als headliner van de Bospop-zaterdag op 8 juli. Dit kan echt niet meer misgaan en het is de perfecte tegenhanger van de glam op de Main Stage. Dan heb ik echt een fantastische laatste dag met Billy Talent - Avatar - Bloodywood en Porcupine Tree.
"Kan echt niet meer misgaan" vind ik toch een gevaarlijke uitspraak. Wetende dat de meest recente festivalpassages van zowel PT als Steven Wilson op Werchter waren...
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.022
Ik ga het toch voorzichtig verwachten nu: Porcupine Tree de afsluiter van de Marquee op de glam-zondag!!!!
Zijn zojuist aangekondigd als headliner van de Bospop-zaterdag op 8 juli. Dit kan echt niet meer misgaan en het is de perfecte tegenhanger van de glam op de Main Stage. Dan heb ik echt een fantastische laatste dag met Billy Talent - Avatar - Bloodywood en Porcupine Tree.

Klinkt meer als een Werchter datum toch?
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
511
596
Passen the killers in dit rijtje? Die waren nl de laatste keer coheadliner bij de Peppers. Dus in die orde van grootte denk ik toch.
Als jij vind dat Editors in dat rijtje past heb je al 1 van de twee want die zijn net toegevoegd voor vrijdag voor de peppers
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Ik ga het toch voorzichtig verwachten nu: Porcupine Tree de afsluiter van de Marquee op de glam-zondag!!!!
Zijn zojuist aangekondigd als headliner van de Bospop-zaterdag op 8 juli. Dit kan echt niet meer misgaan en het is de perfecte tegenhanger van de glam op de Main Stage. Dan heb ik echt een fantastische laatste dag met Billy Talent - Avatar - Bloodywood en Porcupine Tree.
Het kan dus wel nog misgaan :(
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Ik denk ook dat PT voor Werchter gaat zijn. Hoop het niet, van mij mogen ze zelfs headlinen op Graspop. Al zal ik daar vrij alleen in staan.
Hier nog eentje hoor. Al zou dat denk ik niet helemaal werken. In de Marque komen ze machtig goed tot hun recht. Bid met je mee voor een set van 1,5 uur om de zondag af te sluiten.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.823
PT op Werchter? Waar en wanneer dan? En tussen wie? Je hebt Stromae, Fred Again, Editors, RHCP, Muse en weet ik wat voor ellende nog meer. Je kunt het PT niet aandoen om tussen zulke acts te staan. En het publiek verdient het al helemaal niet ;-)
 
  • Haha
Waarderingen: EddiePlaysBass

gmm033

Campingartiest
20 nov 2018
89
165
Ik denk ook dat PT voor Werchter gaat zijn. Hoop het niet, van mij mogen ze zelfs headlinen op Graspop. Al zal ik daar vrij alleen in staan.
Nee hoor, daar sluit ik me helemaal bij aan.

Wat mij betreft programmeert Graspop op de Glam-dag lekker allemaal prog tegenover MC en DL.

Ne Obliviscaris heeft tegen die tijd ook een album uit. Wat mij betreft komen die ook weer eens langs.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.823
PT op Werchter? Waar en wanneer dan? En tussen wie? Je hebt Stromae, Fred Again, Editors, RHCP, Muse en weet ik wat voor ellende nog meer. Je kunt het PT niet aandoen om tussen zulke acts te staan. En het publiek verdient het al helemaal niet ;-)
Maakt trouwens ook geen zak uit. Want de combinatie Porcupine Tree + Live zorgt ervoor dat ik sws naar Bospop ga. Wat. Een. Klasse!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Nee hoor, daar sluit ik me helemaal bij aan.

Wat mij betreft programmeert Graspop op de Glam-dag lekker allemaal prog tegenover MC en DL.

Ne Obliviscaris heeft tegen die tijd ook een album uit. Wat mij betreft komen die ook weer eens langs.
die hebben een eigen show in Trix gekregen, had ne obliviscaris wel graag op graspop gezien
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken