Marquee headliner op zondag dan? Mooi feestje om mee af te sluiten?Headliner niet. Zeker niet. Staan in Nl op Dauwpop en dat festival in Hulst. Ze zijn zeker welkom wat mij betreft maar wel een plekje lager op het affiche voor een klassieke rave.
Marquee headliner op zondag dan? Mooi feestje om mee af te sluiten?Headliner niet. Zeker niet. Staan in Nl op Dauwpop en dat festival in Hulst. Ze zijn zeker welkom wat mij betreft maar wel een plekje lager op het affiche voor een klassieke rave.
Lijkt me wel een vrij dure band om te boeken voor een lage positie.Marquee headliner op zondag dan? Mooi feestje om mee af te sluiten?
Ik weet niet of ze nog steeds hetzelfde systeem hanteren, maar in 2016 was de Boneyard in vakken verdeeld, en werd vak voor vak opgevuld. GMM-medewerkers keken erop toe dat mensen niet maar lukraak ergens hun tent gingen opzetten, en openden pas een nieuw vak als het vorige zo goed als vol was. Ook toen werden kampeerders wel plekken aangewezen.ja geloof dat ze een bepaald deel hadden afgezet voor de woensdag?
in dat geval is dus het beste om vroeg op de woensdag of vroeg op de donderdag te komen om een mooi plekje te hebben
daarom dat ik dacht headliner op een druk bezette dag, maw de vrijdagLijkt me wel een vrij dure band om te boeken voor een lage positie.
Heb het idee dat die headliner willen zijn, staan overal als headliner toch? Lijkt erop dat ze liever een klein Belgisch festivalletje zullen headlinen dan een lage spot pakken op een groot festival. Zie ze om die reden niet op graspop staan helaas. Misschien Lokerse?
Ze hebben zelfs een headline slot weten te krijgen op Nova rock trouwens, is toch ook geen klein festival
Ik vind het eigenlijk veel erger dan dat. Touwensysteem. Elke 4 meter staat een medewerker met een lint in zijn hand en in de gangen stroomt het volk samen dat daar moet wachten. Wanneer de medewerkers een meter of 3 vooruit gaan wordt er zoveel mogelijk volk gezet om het veld van, wat is dat, 25m - 35m lang te vullen en dan moet je gewoon heel snel je tent open gooien en hopen op genoeg ruimte, want ondertussen schuiven die mannen weer 3m naar achter en komt de volgende hoop er al in. Wij zaten dit jaar op woensdagavond al in het achterste deel en daar wilden ze duidelijk zo weinig mogelijk ruimte gebruiken dus de tenten stonden daar echt allemaal op elkaar gepropt. Wij hadden zelfs geen ruimte om onze campingstoelen tussen onze tentjes te zetten om gezellig bij elkaar te hangen.Ik weet niet of ze nog steeds hetzelfde systeem hanteren, maar in 2016 was de Boneyard in vakken verdeeld, en werd vak voor vak opgevuld. GMM-medewerkers keken erop toe dat mensen niet maar lukraak ergens hun tent gingen opzetten, en openden pas een nieuw vak als het vorige zo goed als vol was. Ook toen werden kampeerders wel plekken aangewezen.
Daar heb ik me nog nooit iets van aangetrokken, dat maak ik het liefst zelf wel uit als ik een band live zie.Niet om je te ontmoedigen maar blijkbaar is Butcher Babies helemaal niets live...
Ik heb ze wel zelf nog niet gezien maar een aantal forumleden zullen wellicht kunnen beamen.

ftfyIk weet dat er heel veel mensenwelniet op zitten te wachten
Ik zou het heel mooi vinden, maar kan me vrijwel niet voorstellen dat GMM dat echt zou doen...Ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat The Prodigy nog wel een deuntje komt spelen.
Hoe graag ik ze ook hoor, en hoe blij ik nog steeds wordt van de memories van hun laatste optreden op graspop...nog een "out there" gedachte maar in januari wordt twisted sister geintroduceerd in de metal hall of fame. zou er echt geen mogelijkheid zijn tot reünie ? Ik weet dat er heel veel mensen wel op zitten te wachten, al moeten ze dan wel een drummer zoeken sinds de dood van AJ pero. en Mike portnoy die laatste keer inviel is met the winery dogs op tour.
meeste optredens waar ik door heb dat het slecht ga zijn ben ik al op tijd weg.Na al die fokkin positiviteit, liefde en vreugde hier even wat anders.
Wat is het Meest kutste optreden ooit en waarom. Ik begin....ik heb al heel veel optredens gezien maar heel erg weinig heel erg slechte tot het voorprogramma van Rammstein in Berlijn, Wuhlheide....Peaches...een soort van slecht bij stem zijnde electropunk Kim Wilde....mijn oren beginnen weer spontaan te bloeden van dat valse gekrijs. Brrrr
Dat soort bejaarde bands uit hun pensioen halen is wel echt het laatste dat je moet willennog een "out there" gedachte maar in januari wordt twisted sister geintroduceerd in de metal hall of fame. zou er echt geen mogelijkheid zijn tot reünie ? Ik weet dat er heel veel mensen wel op zitten te wachten, al moeten ze dan wel een drummer zoeken sinds de dood van AJ pero. en Mike portnoy die laatste keer inviel is met the winery dogs op tour.
moesten ze echt op pensioen zijn ok, maar dee snider speelt toch gewoon nog?Dat soort bejaarde bands uit hun pensioen halen is wel echt het laatste dat je moet willen
laat ze lekker van hun pensioen genieten en geef jongere headliners een kans om te laten zien wat ze kunnen
In 2004 Metallica daar gezien met Slipknot in het voorprogramma voor 50€, het enige wat ik me nog herinner is dat de klank verschrikkelijk slecht was, hopelijk nu beter met podium in het midden.Ik vind het nog wel meevallen. Betaal zelf 176 euro voor laag in de tweede ring. Dat is minder dan 80 euro per optreden. Metallica is normaal duurder dan dat...
De vocale reikwijdte van Dee Snider is enorm, 'k denk dat er veel jongere bands zo'n ouwe zanger zouden willen.Dat soort bejaarde bands uit hun pensioen halen is wel echt het laatste dat je moet willen
laat ze lekker van hun pensioen genieten en geef jongere headliners een kans om te laten zien wat ze kunnen